مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

بهترین بک لینک را خریداری کنید

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۵۴ ب.ظ

مطمئناً می توانید انواع بک لینک را خریداری کنید. اما قیمت ثابتی وجود ندارد ، بنابراین هزینه برخی از بک لینک ها بیشتر از بقیه است. این شما را مجبور می کند که زمان قابل توجهی را صرف جستجوی راه حل های اقتصادی بک لینک کنید. یافتن راه حل های اقتصادی نیز مستلزم این است که به جای خرید پیوندهای مضر ، به خرید بک لینک با کیفیت بپردازید. ما می توانیم با ارائه راه حل های بازاریابی اینترنتی و خدمات ساخت پیوند با کیفیت با کسری از هزینه سایر شرکت ها به شما کمک کنیم.
بسیاری از مدیران وب بی تجربه یا وب سایت های خود را بدون هیچگونه بک لینک ترک می کنند و یا امور را به دست خود می گیرند. اگر تازه کار هستید ، این استراتژی SEO می تواند بیش از ضرر برای کسب و کار شما باشد و شانس شما را برای لیست کردن در صفحه اول گوگل ، یاهو و بینگ از بین ببرد. همیشه بهتر است به متخصصانی مثل ما اعتماد کنیم که برای امرار معاش این کار را می کنند.
Pagerank: Pagerank گوگل الگوریتمی است که برای پی بردن به اهمیت وب سایت های مختلف بک لینک را تجزیه و تحلیل می کند. همه وب سایت ها دارای یک صفحه Pagerank گوگل بین 0 تا 10 هستند که در آن 10 بهترین است. 10 دامنه Pagerank شامل Twitter.com ، Whitehouse.gov و USA.gov است. همه در مقایسه با سایر وب سایت ها بیشترین تعداد بک لینک را دارند. Googleran.com و Facebook.com دارای صفحه رنک 9 هستند. هرچه تعداد پیوندهای پیوند کمتر باشد ، صفحهranran نیز کوچکتر است. وب سایت های کاملاً جدید و بدون پیوند ورودی از صفحه 0ranrank 0 شروع می شوند. اما اکنون Google دیگر Pagerank را به روز نمی کند بنابراین قدیمی است. اکنون ما از MOZ Metrics به عنوان یک جایگزین مستقیم استفاده می کنیم.

معیارهای MOZ: معیارهای MOZ شامل Domain Authority (DA) و Page Authority (PA) هستند. هر دو مقدار می توانند از 1 تا 100 باشند. اگر مقدار را بر 10 تقسیم کنید ، مقدار برابر Google PageRank را دارید. به معنای این است که یک وب سایت دارای دامنه 60 متغییر است ، این یک صفحه رنک 6 در سیستم قدیمی Google Pagerank است.
Domain Authority قدرت یک دامنه و صفحه Author قدرت یک صفحه داخلی را نشان می دهد ،

مقادیر دیگری که به ندرت مشابه هستند ، هستند
Ahrefs.com: رتبه بندی دامنه و رتبه بندی URL
Majestic.com: جریان اعتماد (TF) و جریان استنادی (CF)
Moz.com: مرجع دامنه (DA) و مرجع صفحه (PA).

۹۹/۰۸/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی