مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

 


اکثر سئو کار ها این روزها ۱ تا ۲۰ لینک در هر ماه تولید می کنند. با توجه به این، اگر تعداد لینک های ارگانیک شما کم است توصیه می کنم در حد توان مالی حدود ۷ لینک فالو از سایتهای با اتوریتی بالا با خرید رپورتاژ آگهی تولید کنید .

بهترین روش های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ برای صنعت گردشگری

ممنون که تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. خرید بک لینک بدون برنامه و دانش میتونه لطمات زیادی به سایت شما و جایگاهتون بزنه.

۲۸ اسفند, ۱۳۹۷ کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت ون بک لینک می باشد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و

من می خواهم به شما لیستی از لینک رایگان معتبر قدرتمندی را که فقط چند دقیقه طول می کشد هر کدام را برای وب سایت خود اجرا کنید.

همچنین در این رپورتاژ خبری شما میتوانید تعدادی لینک بصورت فالو قرار دهید که دریافت لینک از خبرگزاری های معتبر باعث افزایش رتبه وبسایت و کلمات کلیدی مدنظر شما در گوگل خواهد شد.

تمامی این موارد در یک پکیج تحت عنوان “پکیج سئو کامل داخلی” توسط سئو ارزان به مشتریان ارائه می گردد.

خوب حالا وقت پاسخ است ؛ بله با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ، قطعا بک لینک به عنوان چیزی که معروف است ( همان تبلیغاتی متنی لینک دار ) نه تنها برای سئو مفید نیست ، بلکه مضر هم هست و از نظر گوگل ، اسپم شناخته میشود که این موضوع دلایل مختلفی دارد .

پروسه لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فاکتورهای سئو سایت می باشد. اگر بک لینک های قوی و با کیفیت دریافت نمایید به مرور زمان جزو نتایج صفحه اول گوگل خواهید بود.

بطور کلی به هر لینکی که از خارج از سایت دریافت میکنید بک لینک گفته میشود .

همچنین بهینه بودن قالب و سرعت سایت جزو فاکتورهای مهم سئو سایت به شمار می روند.

این یک ترفند مناسب و آسان برای دریافت و ساخت بک لینک معتبر است.

در چند سال گذشته گوگل به عنوان اولین موتور جست و جو گر دنیا بر روی هوشمندی ربات های خود بسیار هزینه نموده است به نوبه ای که امروزه تقریبا نمیتوان به هیچ طریقی آنها را فریب داد تا به وسیله ی روش هایی غیر از مسیری که گوگل برای رسیدن به رتبه های برتر در نظر گرفته است به این مقصد رسید. در صورتی که شما لینک سایت خود را در وب سایتی دیگر ثبت کنید و یا به کمک خرید بک لینک سعی داشته باشید تا رتبه بهتری را کسب نمایید ربات های گوگل پس از بررسی سایت شما و سایتی که لینک شما در آن ثبت شده است ابتدا میزان تطابق موضوع فعالیت سایت شما و آن سایت را مورد ارزیابی قرار میدهد و در صورتی که در زمینه ی کاری تطابق های لازمه را داشتید به سراغ این خواهد رفت که در آن سایت چه کلمه ای به چه صفحه ای از سایت شما لینک شده است پس از انجام این ارزیابی ها امتیاز مثبتی به سایت شما اعطا می کند که سایت شما به کمک مجموعه ی این این امتیازات می تواند در آن کلمه ی به خصوص در سرچ های مختلف از سایر رقبا پیشی بگیرد.

تصمیمتان را واقعاً گرفته‌اید؟! یعنی واقعاَ می‌خواهید از پرسه زدن در سایت‌های نامعتبر و با مخاطب کم دست بکشید و به گونه‌ای دیده…

برای پاسخ به این سؤال، ما اخیرا از ۶۲۸ متخصص سئو نظر سنجی کردیم و یافته های خود را در این گزارش منتشر کردیم ، با ویرلن همراه باشید :

یک بک لینک معتبر باید دارای سایت قوی دانشگاهی با دامنه اتورتیی پیج اتوریتی بالا رتبه الکسا کم باشد.

مطالب مرتبط:
http://digi-marketer.blog.ir/post/خرید-بک-لینک-تضکینی-ارزان-و-با-کیفیت-دایمی-و-انبوه




مدیر بازاریابی
۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر