مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین» در پی صدور پیام روحیه بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا خطاب به بسیجیان در سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج از ایشان قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر فرمانده معظم کل قوا امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)

سلام علیکم

اماما صمیمانه‌ترین سلام و درود تمامی بسیجیان کشور عزیزمان نثارتان باد.

فرزندان بسیجیتان در هفته مبارک بسیج همچون سال‌های گذشته شوق دیدار خورشید پرفروغ ولایت را در سینه هایشان محبوس داشته و برای متنعم شدن و التذاذ از انفاس قدسیتان لحظه شماری می‌نمودند. لیکن وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مانع بهره مندی از این دیدار شورانگیز و وصف ناشدنی گردید.

پیام نورانی و امید بخش حضرتعالی در سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج افق‌های نو و تازه‌ای را در پیش روی فرزندان بسیجی تان گشود. جوانان بسیجی ضمن حضور در همه میدان‌ها و نقش آفرینی موثر در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران، تلاش خواهند نمود با تحقق هدف بلند و متعالی گام دوم انقلاب ((تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی، تمدن نوین اسلامی))کید و فتنه دشمنان را نقش بر آب نموده و پیش قراولان زمینه سازی ظهور خورشید عظمی ولایت و امامت باشند.

بسیج ارزنده‌ترین یادگار بزرگ و درخشان امام راحل شکر گزار وجود نعمت الهی ولایت امر مسلمین بوده و از عنایت حضرتعالی و ارسال پیام روح بخش و جان افزای تان سپاسگزاری و قدردانی و سلامتی وجودتان را تا ظهور دولت یار از محضرت حضرت ربوبیت خواستار است.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین»

مدیر بازاریابی
۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نمایندگان ضمن اینکه در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات از وزیر مربوط سوال کرده اند، درباره مسائل مالی سازمان بنادر نیز از وزیر سؤال کردیم و به طور جد پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه گزارشاتی از برخی اتفاقات ناگوار مالی و مدیریتی در سازمان بنادر کسب کرده‌ایم، افزود: باید مسائل مالی این سازمان مشخص شده و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات در این سازمان کاملاً شفاف شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ اظهار کرد: اخیراً شاهد هک شدن اطلاعات این سازمان و انتشار آن به بیرون بودیم که علت درز این اطلاعات باید مشخص شود؛ نمی‌شود که در یک سازمان اطلاعات به راحتی درز پیدا کند و مقامی هم پاسخگو نباشد.

خضریان خاطرنشان کرد: اگر کوتاهی یا قصدی در این باره وجود داشته باید به طور دقیق مشخص و با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: ما به طور جدی در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و باید شفافیت لازم درباره مسائل سازمان بنادر صورت پذیرد.

مدیر بازاریابی
۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سانترال چیست ؟ سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. امکانات بالقوه دستگاه  و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه میکند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. سانترال ها را میتوان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقرار ارتباط بین داخلی ها خود تقسیم بندی کرد.حالا که فهمیدیم سانترال چیست و چه ماهیتی دارد بهتر است با انواع آن آشنا شویم تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای کسب و کار مان داشته باشیم.

در نرم افزار سانترال اوج شما می توانید برای هر کدام از مشتریان حقیقی و حقوقی یک پرونده مجزا ایجاد کنید و تمامی اطلاعات مورد نیاز بخشهای مختلف مجموعه تان (مانند تیم بازاریابی، فروش، پشتیبانی و..)اعم از کلیه اطلاعات مشتری،مذاکرات انجام شده ، رویدادها و وظایف مرتبط با مشتری ، اسناد مرتبط با مشتری، ایمیل های دریافتی و ارسالی مشتری ، فاکتور و پیش فاکتورهای مربوطه ، فرصت های فروش مرتبط ، سفارش فروش و خرید مرتبط با مشتری ، قراردادهای مرتبط با مشتری، پروژه های مرتبط ، تیکت های دریافتی و ارسالی و... را در پرونده هر مشتری ثبت و آرشیو نمایید

این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند.دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.

مدیر بازاریابی
۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر