مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

اگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال هستید، بدون شک با واژه بانس ریت آشنایی دارید؛ بانس ریت به معنی نرخ پرش است. زمانی که یک کاربر وارد یکی از صفحات سایت شما شود و بلافاصله و بدون انجام هیچگونه عمل خاصی آن صفحه را ترک کند، نرخ پرش یا بانس ریت شما بالا می رود که به هیچ عنوان خوشایند نیست.

اکثر مدیران وبسایت ها به دنبال روش های کاهش بانس ریت هستند که در این مقاله قرار است توضیحاتی را درباره همین موضوع به شما ارائه کنیم.

کاهش بانس ریت

یکی از اصلی ترین روش هایی که باعث ماندگاری بیشتر کاربران در یک صفحه می شود و در نتیجه نرخ پرش یا همان بانس ریت را کاهش می دهد، استفاده از ویدیو برای یک مطلب است.

در واقع با استفاده از ویدیو برای لندینگ پیج ها باعث می شود که کاربر برای تماشای آن وسوسه شود و در نتیجه بیشتر در آن صفحه بماند؛ سعی کنید ویدیو ها را در بخش های بالایی صفحات قرار دهید تا بیشتر به چشم کاربران بیاید.

سرعت سایت شما نیز تاثیر زیادی در کاهش بانس ریت خواهد داشت؛ سرعت بارگذاری مناسب برای صفحات سایت حدودا 3 ثانیه است. به عبارت دیگر، در صورتی که سرعت بارگذاری سایت شما بیشتر از 3 ثانیه باشد، مطمئن باشید که بانس ریت بالایی خواهید داشت.

زیرا سرعت بارگذاری کُند، باعث فرار کاربران از سایت شما و در نتیجه افزایش بانس ریت می شود؛ سعی کنید همواره با استفاده از ابزار های مختلف مانند جی تی متریکس، سرعت لود صفحات سایتتان را بررسی کنید.

تولید محتوایی که موجب ترغیب کاربر برای خواندن آن می شود هم یکی دیگر از روش های کاهش بانس ریت است؛ در واقع اگر بتوانید تولید محتوای جذاب و گیرایی برای سایت داشته باشید، با کاهش بانس ریت مواجه می شوید و کاربران کمتری در همان لحظه اول از سایت شما خواهند رفت.

لینک سازی های مناسب و عدم استفاده از تبلیغات های نا مرتبط با موضوع سایت هم می تواند به کاهش بانس ریت کمک ویژه ای کند؛ اکثر کاربران از تبلیغات زیاد و پاپ آپ سایت ها استقبال نمی کنند و همین امر باعث می شود که از سایت شما خارج شوند.

طراحی جذاب و همچنین ریسپانسیو بودن صفحات برای گوشی های تلفن همراه نیز از دیگر روش هایی است که باعث کاهش بانس ریت می شوند؛ ریسپانسیو بودن صفحات برای گوشی و تبلت ها اهمیت بسیار ویژه ای دارند زیرا اکثر ترافیک و ورودی سایت ها مربوط به کاربران موبایلی است.

https://mag.ecasb.com/%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%be%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa/

 

مدیر بازاریابی
۰۳ آذر ۰۰ ، ۱۲:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر