مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

لینک سازی و فرآیند صحیح یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی و بهینه سازی وب سایت می باشد.. گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی و عدم دقت دانش سئو، اسپم و لینک هایی با کیفیت پایین برای وب سایت ایجاد می شود که به آن اسپم بازگشتی می گویند. این لینک ها در دراز مدت قدرت سئوی وب سایت شما را از بین می برند! گاهی اوقات یک مدیر وب سایت به دلیل عدم آگاهی، با دست خود لینک های اسپم ایجاد می کند، اما گاهی اوقات تولید لینک بی کیفیت برای ایجاد سئو منفی برای وب سایت شما رقابت می کند. در این مورد، شما باید دقیقاً بدانید که بک لینک چیست، همیشه مراقب علائم هشدار دهنده باشید و هنگام خرید لینک های دائمی و گزارش های تبلیغاتی مراقب باشید که لینک های اسپم ایجاد نکنید. با هم توضیحات بیشتری در این باره که برگرفته از سایت نشون نت (https://neshoonet.ir) است، می پردازیم. اگر در دنیای سئو و بهینه سازی وب سایت فعال هستید و به دنبال اطلاعات کاملی در مورد چیستی لینک های اسپم، نحوه تشخیص آنها و ترفندهایی برای رهایی از اثرات منفی اسپم های بی کیفیت هستید، با ما همراه باشید.
بک لینک اسپم چیست؟ (یعنی دشمن شما پنهان شده است)
قبل از هر چیز ممکن است بپرسید هرزنامه بک لینک چیست که به طور موثر تمام تلاش های سئو را از بین می برد، آیا باید به آن توجه کنید؟ لینک هایی که کیفیت پایینی دارند یا به صورت نامناسب و گاهی اوقات به طور نامنظم ایجاد می شوند، بک لینک اسپم نامیده می شوند، به همین سادگی! با لینک دادن به وب سایت خود، باید مراقب باشید که این نوع لینک ها را ایجاد نکنید و همیشه بک لینک های وب سایت خود را بررسی کنید و از وارد شدن به موقعیت های بد خودداری کنید. همچنین می تواند همان تله سئو باشد که رقبای شما انجام می دهند. پس باید مراقب بود.
تفاوت بین لینک بیلدینگ سوء استفاده و لینک بیلدینگ با کیفیت چیست؟
اگر یک وب سایت دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید: چگونه می دانید که سایت لینک بیلدینگ شما به درستی طراحی شده و با کیفیت بالا است؟ یا علائم و نشانه های ایجاد رابطه بد چیست؟ البته اگر این نشانه ها را نشناسید; هیچ راهی برای حذف این مراجع و حذف اثرات منفی وجود ندارد. مهم ترین چیزی که در ایجاد استراتژی سئو باید به خاطر بسپارید این است که همه کارها را با حداقل ردپا و تاثیر منفی زیاد انجام دهید.
در این شرایط گوگل تمام رفتارهای آنلاین شما را عادی تلقی می کند و به مرور زمان اعتبار وب سایت شما افزایش می یابد. از نظر گوگل، همه لینک های خارجی در سایت شما دارای ارزش یکسان نیستند، همیشه باید این را در نظر بگیرید. برخی از آنها بسیار مفید هستند و منجر به افزایش اعتبار سایت شما می شوند. حتی برخی از افراد به شدت با قوانین بهینه سازی موتور جستجو مخالف هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین نتایج را از استراتژی سئوی خود بگیرید، باید تفاوت بین لینک‌های اسپم و لینک‌های با کیفیت بالا را بدانید. به عنوان مثال، خرید مقالات خبری بک لینک های با کیفیتی برای شما ایجاد می کند. بنابراین بهتر است از خود این نوع بک لینک استفاده کنید. البته موضوع آسان نیست. باید به خیلی جاها نگاه کرد.
جریمه ناگهانی گوگل در صورت استفاده از بک لینک های اسپم
جالب است بدانید که گوگل به دلیل استفاده از لینک های با کیفیت پایین، محبوبیت وب سایت شما در بین کاربران را در نظر نمی گیرد. اما بدترین خبر این است که گوگل قبل از مجازات به شما اطلاعی نمی دهد و مشخص نمی کند چه مدت طول می کشد تا موتورهای جستجوی برتر دنیا از آن عبور کنند. به همین دلیل توصیه می شود به طور مرتب کیفیت لینک های خارجی وب سایت خود را بررسی کرده و لینک های بی کیفیت را حذف کنید.
اهمیت حذف لینک های مضر و بی کیفیت در سئو سایت
یکی از اثرات رایج لینک های مخرب در یک وب سایت کاهش رتبه صفحات لینک شده است. مشکلی که معمولا هیچ مدیر سایتی به آن علاقه ندارد! البته در بدترین حالت اگر تعداد این لینک ها خیلی زیاد باشد یا سئوی سایت با این سبک لینک سازی متوقف نشود جریمه بسیار سنگینی در نظر گرفته می شود که احتمالا باید از گوگل حذف شود. فهرست مطالب. !
چگونه می توانم بفهمم که بک لینک های اسپم دارم؟
در بالا دیدیم که هرزنامه های بک لینک چیست. با این حال، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید متوجه شوید که آیا وب سایت شما دارای بک لینک های اسپم است یا خیر. بسیاری از افرادی که به مسئولیت متخصصان لینک بیلدینگ اعتماد ندارند از روش های رایجی مانند ساخت لینک های پروفایل برای تولید بک لینک رایگان استفاده می کنند. در 90 درصد موارد این لینک ها اسپم و بی کیفیت هستند و آسیب زیادی به سایت وارد می کنند.
سئو منفی، یکی از استراتژی های رقبا
سئوی ضعیف یا سئو منفی که قبلا در https://neshoonet.ir/negative-seo به تفصیل توضیح داده شده است، یکی از راهکارهای حذف رقبا از صفحه نتایج گوگل است. گاهی اوقات، قبل از اینکه متوجه شوید، توسط یک رقیب مورد آزار و اذیت قرار می گیرید و به دلیل خطراتی که برای وب سایت شما ایجاد می کند، پیامی از Google دریافت می کنید. البته شما همیشه خوش شانس نیستید و ممکن است هیچ وقت از گوگل اعلان دریافت نکنید و فقط روی شما تاثیر بگذارد و فقط نتیجه این خرابکاری را ببینید.
کاهش ناگهانی ترافیک سایت با بک لینک های اسپم
اگر متوجه کاهش ترافیک سایت به خصوص در مهمترین صفحات سایت شدید، این امکان وجود دارد که گوگل شروع به توجه به لینک های اسپم در سایت شما کرده است که قبلا از آن ها اطلاعی نداشتید. بنابراین، در چنین شرایطی، در اسرع وقت نسخه پشتیبان خود را بررسی کنید.
لینک های خارجی وب سایت را بررسی کنید
بهترین کار این است که به شبکه های پیوند خارجی نگاه کنید. می توانید لینک های بد را شناسایی کرده و با ابزارهای مختلفی مانند Maze Account، Samrash، Etcherfso و غیره حذف کنید. البته خود کنسول جستجوی گوگل نیز بخشی به نام لینک دارد که می توانید از این طریق دنبال کنید. اما ابزارها گزینه های بیشتری به شما می دهند. سعی کنید از ابزارهای مختلف استفاده کنید.
از کجا می توانم لیستی از پیوندهای خارجی وب سایت خود را پیدا کنم؟
گوگل توصیه می کند که کنسول اولین و تنها مکانی باشد که به دنبال لیستی از لینک های خارجی به وب سایت خود می گردید. وارد Google Search Console شوید و از منوی سمت چپ وارد بخش پیوند شوید. با این حال، می توانید از ابزارهای دیگری مانند MOZ و ahref برای تکمیل بیشتر این لیست استفاده کنید. زیرا همانطور که گفتیم در برخی موارد اعلان های خارجی روی کنسول نمایش داده نمی شود.
چگونه بفهمم کدام لینک ها اسپم هستند؟

https://www.mihanbod.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%85/
هر پیوند خارجی را بررسی کنید تا ببینید از کجا آمده است. بک لینک از سایت های با رتبه بالا مرتبط با محتوای سایت خود قرار دهید، سپس سایرین را حذف کنید.
اگر پیوند شما از یکی از این نوع سایت ها باشد، ممکن است هرزنامه باشد و باید حذف شود:
سایت هایی با محتوای نامناسب و ناشایست: برای این منظور باید سایت ها را یکی یکی بررسی کنید و در مورد آنها مشاهده کنید.
سایت هایی که توسط گوگل نمایش داده نمی شوند: مراقب باشید که این سایت ها توسط گوگل تایید شده یا توسط گوگل تایید نشده اند.
سایت هایی که هشدار ویروس یا بدافزار دارند: این موضوع بسیار مهم است و بک لینک های این سایت ها چند بار خطرناک خواهند بود.
سایت‌های بدون گواهینامه SSL: با باز کردن وب‌سایت و دیدن اینکه آیا گواهی SSL در URL وجود دارد، می‌توان آن را بررسی کرد.
سایت هایی با طول عمر بسیار کوتاه: این نشان می دهد که یک وب سایت واقعا بد به شما بک لینک داده است که اعتبار لازم را ندارد.
سایت کم بازدید: اگر وب سایتی ترافیک خوبی ندارد، ارزشش را ندارد که از آن لینک بگیرید. در بدترین حالت، این پیوند توسط ربات اسپم گوگل به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده است.
وب سایت با لینک های خارجی بیش از حد: زمانی که یک وب سایت دارای تعداد زیادی لینک خارجی است. این به معنای کسب درآمد از طریق فروش لینک ها و جمع آوری لینک های مختلف برای تبدیل آن صفحه به مزرعه لینک های اسپم است.
سایت های غیر مرتبط: از سایت های مرتبط یا نسبتا مرتبط بک لینک بگیرید. در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود.
اگر خودتان آنها را ایجاد کرده اید و می توانید آنها را حذف کنید، بهتر است به صورت دستی لینک هایی را که ایجاد کرده اید بررسی و حذف کنید. اگر خودتان آن‌ها را ایجاد نکرده‌اید و این لینک‌ها توسط رقبای شما ایجاد شده‌اند، با استفاده از ابزار Disavow گوگل، آن‌ها را اضافه کرده و رد کنید.
با توجه و بررسی هر از چند گاهی می توانید به راحتی از ایجاد لینک اسپم جلوگیری کنید. البته همیشه سعی کنید از سایت های معتبری مانند نشنت برای لینک سازی کمک بگیرید. اگر با لینک بیلدینگ آشنایی چندانی ندارید، لطفا با شماره 09114934623 یا 01391012617 تماس بگیرید تا تیم نشونت شما را راهنمایی کند یا برای جزئیات بیشتر به صفحه خرید بک لینک نشونت مراجعه کنید.

مدیر بازاریابی
۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۱:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com

 

مدیر بازاریابی
۰۹ آذر ۰۱ ، ۱۶:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر