مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

افزایش سایز آلت

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

 


آلت تناسلی مردانه معمولا در مراحل مختلف زندگی رشد می کند. در برخی افراد، رشد آلت تناسلی می تواند از سن 9 سالگی شروع شود. در برخی دیگر، ممکن است در سن 15 سالگی یا بعد از آن شروع شود. بنابراین، سنی که آلت مرد در آن شروع به رشد می کند، از فردی به فرد دیگر متفاوت است و کاملاً به دوره بلوغ و شروع هورمون ها بستگی دارد.

بزرگ شدن آلت تناسلی جزئی از بلوغ است و با تغییرات دیگری مانند رشد موهای ضخیم در اطراف آلت تناسلی، بزرگ شدن بیضه ها، رشد ماهیچه ها و رشد سریع همراه است. به طور کلی، اندازه آلت تناسلی بیش از هر چیز دیگری به عوامل ژنتیکی بستگی دارد. این مشکلی است که نمی توان بیش از حد بر آن تاکید کرد. موقعیت جغرافیایی تأثیر خاصی بر اندازه اندام های تناسلی مردانه دارد. مردان اغلب نگران اندازه و قطر آلت تناسلی خود هستند.

از آنجایی که این نگرانی در روابط زناشویی و اعتماد به نفس مردان تاثیر زیادی دارد، خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای افزایش سایز آلت وجود دارد، بهترین راه برای افزایش قطر آلت تناسلی، حذف چربی از چربی است. در نواحی لیپوساکشن و تزریق آن به آلت تناسلی. این مربوط به اندام تناسلی فرد است.

عوارض کوچک بودن قطر آلت تناسلی

آلت تناسلی کوچک مشکلات و ضعف را برای مرد و شریک جنسی او به همراه داشته است. در اینجا به برخی از مهم ترین مشکلات آن اشاره می کنیم:

کاهش اعتماد به نفس فرد

اضطراب و استرس در هنگام رابطه جنسی

ناتوانی ناشی از استرس

شریک جنسی به برانگیختگی بالایی دست نیافته است

راه های افزایش قطر آلت تناسلی

روش های مختلفی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد که هر کدام فرد را به هدف خود نزدیک می کند. برخی از این روش ها عبارتند از:

تزریق چربی

تزریق ژل یا چربی روشی موثر برای افزایش قطر و حجم آلت تناسلی است. در روش تزریق چربی ابتدا چربی اطراف مقعد یا نوک آلت تناسلی و چربی شکم خود فرد ساکشن می شود و سپس این چربی تهیه و به آلت تناسلی (آلت) فرد تزریق می شود. این روش تزریق چربی متصل و هماهنگ با بدن فرد است و در مقایسه با تزریق ژل مواد مصنوعی سازگاری بیشتری دارد. روش تزریق چربی را می توان در مطب با بی حسی موضعی و یا در اتاق عمل با بی حسی انجام داد. روش تزریق چربی حدود 45 دقیقه طول می کشد.

هر پا جمع شده است

اسید هیالورونیک که برای تقویت آلت تناسلی استفاده می شود یک ماکرومولکول هتروپلی ساکارید است که برای ایمنی و خواص عملکردی آن به خوبی آزمایش و مستند شده است. قبل از تزریق ژل، یک بی حس کننده موضعی روی پوست ناحیه تناسلی اعمال می شود تا درد در بقیه مراحل کاهش یابد. فیلرهای اسید هیالورونیک (HA) سپس به بافت های اطراف بدن آلت تناسلی تزریق می شوند. آلت تناسلی را ماساژ می دهند تا مواد پر شده نرم شود. کل فرآیند حدود 30 دقیقه طول خواهد کشید.

ایمپلنت

قرار دادن ایمپلنت در زیر پوست آلت تناسلی معمولاً برای درمان اختلال نعوظ و انحنای آلت تناسلی استفاده می شود. برای درمان بهتر است به متخصص اورولوژی مراجعه کنید. اما آمریکا آی تی. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده از ایمپلنت را به عنوان تقویت کننده آلت تناسلی در سال 2004 تایید کرد. بررسی اثربخشی این روش نتایج جالبی دارد. مردانی که تحت عمل جراحی قرار گرفتند 56 درصد افزایش قطر آلت تناسلی داشتند و پس از دو سال، 81 درصد سطح رضایت "بالا" یا "بسیار بالا" را گزارش کردند. این روش که به بزرگ کردن آلت تناسلی معروف است، یک ایمپلنت سیلیکونی است که با جراحی زیر پوست آلت تناسلی قرار می گیرد و باعث افزایش سایز آلت می شود.

۰۲/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی