مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

سیستم ضد مه چیست و چگونه کار می کند؟

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۱۹ ب.ظ


در فصل گرما استفاده از فضاهای باز مانند حیاط، رستوران، کافه و حتی گلخانه برای نگهداری گل های حساس به گرما غیرممکن است و ممکن است برای همه خسته کننده باشد. اما آیا می دانستید که با سیستم مرطوب کننده می توانید همزمان در تابستان از فضای باز لذت ببرید؟ مه پاش سیستمی است که به گلخانه ها، رستوران ها و کافه ها کمک می کند تا محیطی خنک و دلپذیر برای گل ها، مشتریان و کارمندان خود ایجاد کنند. سیستم مه تایوان می تواند دما را تا حدود 40 درجه سانتیگراد کاهش دهد و رطوبت را کنترل کند. با پمپ ایران همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه با شما به اشتراک بگذاریم.

سیستم مه چیست؟

ما می دانیم که تبخیر یک فرآیند گرماگیر است. بنابراین از اصول فیزیک برای داشتن یک سیستم خنک کننده مفید به نام Mister برای خنک کردن نواحی باز و بسته استفاده می کنیم. یک رطوبت ساز از یک پمپ قدرتمند استفاده می کند که به یک موتور الکتریکی نیز متصل است تا آب را مکش، فشرده و به نازل پمپ کند. فشار پمپ آب باعث می شود که آب به صورت پودر در آمده و به صورت قطرات کوچک تا 20 میکرون در محیط کافه، رستوران یا گلخانه پخش شود.

چگونه یک سیستم مه، محیط را با مه خنک می کند؟ تا زمانی که کوچک باشد، قرار گرفتن در معرض عوامل محیطی افزایش خواهد یافت. ذرات میکروسکوپی که می خواهید در مدت زمان کوتاهی حذف کنید. کافی شاپ، گرمای محیط رستوران یا گلخانه را گرفته و فضا را خنک می کند. بنابراین این آبشارها زمین را خیس نمی کنند. باید گفت اثری از آنها باقی نمانده است.

مصرف آب مه پاش ها چقدر است؟

کاهش مصرف آب در سیستم های مرطوب 98 درصد موثر است و البته این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد. اندازه نازل به فشار و تعداد نازل های استفاده شده در رطوبت ساز مه بستگی دارد. هر چه سیستم بزرگتر باشد، نازل ها بیشتر می شود. همچنین با افزایش استفاده از نازل ها در سیستم های مه پاش تایوان، مصرف آب مه آلود در این سیستم ها نیز رو به افزایش است. همچنین طراحی سیستم رطوبت ساز صنعتی بهترین راه برای خنک سازی و جلوگیری از گرد و غبار در محیط می باشد.

با توجه به کمبود منابع آب در تابستان، مردم اقداماتی را برای کاهش میزان مصرف آب در این ایام اتخاذ کرده اند. یکی از این راهکارها استفاده از مه پاش ها در رستوران ها، کافی شاپ ها، گلخانه ها و مزارع حیوانات است که به عنوان روشی موثر برای خنک سازی محیط شناخته می شود.
https://hamyar3ocial.ir/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%da%a9%d9%86%d8%af%d8%9f/
ایران پمپ به عنوان تولید کننده انواع سیستم های خنک کننده می تواند با ساخت یک کولر خارجی در رستوران خود به شما در نصب گلخانه، آماده سازی فضای کارخانه برای کارگران یا بهبود کسب و کار شما کمک کند.

چرا از مرطوب کننده استفاده کنیم؟

مه پاش ها علاوه بر خنک کنندگی محیط های داخلی و خارجی، فواید و کاربردهای دیگری نیز دارند که به بهبود محیط گلخانه ها، کافه ها و رستوران ها کمک می کند. به عنوان مثال، در یک گلخانه معمولی، سیستم مه تایوان، رطوبت مورد نیاز گیاهان را با خیس کردن یکنواخت همه گیاهان بدون اشباع بیش از حد خاک، تامین می کند. در نتیجه رشد قارچ ها و بیماری های مختلف متوقف می شود. علاوه بر این، دستگاه های رطوبت گیر می توانند آب را با کارایی بیشتری به برگ و ساقه گیاهان علوفه ای در گلخانه منتقل کنند و به رشد بهتر این گیاهان کمک کنند.

برخی از مزایای دیگر استفاده از سیستم تمیز کننده پمپ ایرانی عبارتند از:

هوای موجود را تمیز می کند

از شر عفونت ها خلاص شوید

از بین بردن بوهای نامطبوع و تحریک کننده از محیط

ارزان تر از بسیاری از دستگاه ها

بسته به نیاز خود رطوبت را افزایش دهید.

انعطاف پذیری بالایی داشته باشد

لازم به ذکر است که اگر می خواهید از رطوبت ساز خود برای مدت طولانی استفاده کنید، باید مراقبت از آن را ضروری کنید. مهم است که برنامه شما با وضعیت مورد نظر مطابقت داشته باشد. اگر این نسبت رعایت نشود، باید به طور مرتب از سمپاش استفاده کنید وگرنه آب در دستگاه وجود خواهد داشت. علاوه بر این، این سیستم را نزدیک آب قرار ندهید و برای جلوگیری از خوردگی آن را به طور مرتب تمیز کنید.

آخرین کلمه

خرید سیستم مه پاش از مجموعه پمپ ایران به شما کمک می کند گلخانه ای پر از گل های تازه داشته باشید. به مشتریان اجازه دهید از محیط کافه یا رستوران و محیط کارخانه ای که به خوبی خنک شده است لذت ببرند. این سیستم ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که می توانید با توجه به نیاز خود بهترین را از آنها خریداری کنید. از وسایل آبیاری می توان برای آبیاری گل های خانه و باغ، زمین کشاورزی، زمین فوتبال، فضای سبز پارک و ... استفاده کرد. برای خرید دستگاه مه پاش از تایوان به سایت پمپ ایران به آدرس iran-pump.com مراجعه کنید و بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنید.

۰۲/۱۱/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی