مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

متن آهنگ فکرت منو میکشونه دم پل نده هل علی یاسینی

تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل♫♬
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو♫♬
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول♫♬
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل♫♬
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل♫♬
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو♫♬
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول♫♬
♫♬فکرت منو میکشونه دم پل نده هل

آهنگ جدید علی یاسینی به نام «فکرت منو میکشونه دم پل نده هل»

۰۲/۰۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی