مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

10 نکته ای که باید قبل از کاشت مو در نظر بگیرید

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ


تصمیم به انجام پیوند مو برای درمان طاسی یک تصمیم مهم و حیاتی است. قبل از کاشت یا ترمیم مو که به اشتباه کاشت موی مصنوعی نیز نامیده می شود، لازم است فرد آمادگی خوبی داشته باشد، زیرا کاشت مو بسیار ظریف است و اگر به درستی و با روش های سنتی و غیر تخصصی انجام نشود، باعث ریزش مو می شود. دوباره، و با آن تاثیر بدی بر روحیه آن شخص دارد.

در تبلیغات دانشگاه یا کلینیک می بینید که نوشته بیش از 16000 کاشت مو یا می گویند موهای شما مانند جوانی یا حتی پرپشت تر از قبل می شود که البته درست نیست. این فقط تبلیغ برای جذب مشتری است. زیرا با روش های معمول و سنتی که با آزمایش با افراد غیرپزشک انجام می شود، نتیجه خوبی نمی بینیم.

بنابراین روش کاشت مو SUT بنیانگذار و تنها متخصص تنها روشی است که در حال حاضر مبتکرانه ترین روش در آمریکا و اروپا بوده و رکورد بیشترین تراکم مو و بهترین روش کاشت مو را دارد. ایران، کلینیک تخصصی سینا (رنسانس) در صورت داشتن بانک موی مناسب می تواند با استفاده از این تکنیک تا 14000 مو را در یک جلسه پیوند بزند.



در هر صورت باید نسبت به کاشت مو و نتایج آن واقع بین بود، ترمیم 100 درصد موهای از دست رفته و پرپشت در سنین نوجوانی امکان پذیر نیست، اما اگر روش کاشت و کلینیک مورد نظر به درستی انتخاب شود بین 70 تا 90 درصد است. موها از بین می رود، قابل کاشت و برگشت است که درصد بسیار بالایی در نظر گرفته می شود. همانطور که بارها در مقالات دیگر توضیح داده ایم، کاشت مو شامل حرکت ریشه فولیکول های مو از قسمت هایی از بدن (معمولاً از پشت سر که ریزش مو بسیار کم است) و انتقال آنها به مکان هایی است که مو وجود دارد. ضرر - زیان. آنها راحت هستند.

در کلینیک‌های کاشت مو در تهران، پزشک فرد را معاینه می‌کند و پس از آزمایش‌ها یا معاینات اولیه، علل ریزش موی ابرو یا ریزش موی سر را ارزیابی می‌کند و بهترین راه را برای مقابله با این مشکل که معمولاً کاشت مو است، پیشنهاد می‌کند. اما قبل از کاشت مو و درمان طاسی، داوطلب باید مراحل خاصی را برای آماده سازی بدن و پوست سر انجام دهد. به این ترتیب عمل کاشت مو بهتر انجام می شود و در حین و بعد از این عمل هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی شود، البته ده نکته ای که باید قبل از کاشت مو در نظر گرفته شود، وجود دارد که توجه به این نکات تاثیر زیادی در پایان. نتیجه و حفظ سلامت و رضایت شما.



1. آیا بررسی می کنید که آیا نیاز به کاشت مو دارید؟

اینکه آیا واقعاً نیاز به کاشت مو دارید یا خیر، سوالی است که به پزشک و متخصص کاشت مو بستگی دارد. روش های کاشت مو اغلب برای اکثر افرادی که از نازک شدن یا طاسی رنج می برند تجویز می شود و کاشت مو SUT جدیدترین و بهترین روش کاشت مو است. در مواردی که فرد هنوز موی کافی دارد و ریزش مو شدید نیست و یا سن او مناسب است می توان از روش هایی مانند پی آر پی مو یا مزوتراپی استفاده کرد که برای پزشک مناسب است نه برای شخص.



2. بررسی علل ریزش مو:

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد، اما بیشتر ریزش مو و طاسی با الگوی مردانه ژنتیکی هستند یا به دلیل رژیم غذایی نامناسب، استرس یا استرس روحی ایجاد می شوند. بنابراین فردی که در این زمینه فعالیت می کند باید با نظر پزشک به مسائل سرنوشت ساز و مهم این رشته توجه کند.



3. در نظر گرفتن سن مناسب برای کاشت مو:

شرایط کاشت مو سن خود را دارد، معمولاً سن شما کمتر از 23 سال است و این روش توصیه نمی شود و اغلب انجام نمی شود. یکی دیگر از مشکلات مربوط به سن کاندیدهای کاشت مو، تاثیر آن بر طراحی موهای کاشته شده است. افراد مسن ممکن است پس از جراحی در نواحی دیگر نیز سردرد داشته باشند
 

 

4. جایگزین های کاشت مو:

درمان های ریزش مو می تواند شامل کاشت موی مصنوعی یا ترمیم موی HRT و استفاده از پکیج تقویت مو PRP، مزوتراپی، ویتامین تراپی و لیزر درمانی باشد.توجه داشته باشید که استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل به هیچ وجه توصیه نمی شود، زیرا مدت ها پس از قطع مو با استفاده از این داروها، ریزش مو دوباره شروع می شود. بنابراین، باز هم، مهم است که یک نظر حرفه ای در مورد اینکه چه درمانی برای درمان ریزش مو و سفید کننده فعلی شما بهترین است، دریافت کنید.



5. تحقیق هزینه کاشت مو:

بسیاری از کاربران در حال تحقیق در مورد هزینه کاشت مو هستند و برخی از آنها متاسفانه فقط به دنبال مکانی هستند که بتوانند با کمترین قیمت از این خدمات برای کاشت استفاده کنند.مو به روش How (یک روش و روش های دیگر). اگر در مورد کاشت مو به خاطر داشته باشید، کارمندان زیادی در آن کلینیک از جمله تکنسین ها و پرستاران، گاهی بیش از 10 نفر هستند که برای انجام کاشت مو روی آن فرد کار می کنند. حتی ممکن است. علاوه بر این، ابزار و تجهیزات مورد استفاده در فرآیند کاشت مو و هزینه های جانبی آنها را نیز به این لیست اضافه کنید. اکنون می دانید که چرا چنین روش هایی زمانی که در بهترین مرکز کاشت مو انجام می شوند، ارزان نیستند. اما نتایج دائمی و طولانی مدت آنها بسیار موثر خواهد بود و رضایت شما و سایر افرادی که به آن کلینیک و متخصص مراجعه کرده اند را جلب می کند.



6. سطح دانش و تجربه تیم پزشکی و تحقیق در مورد درمان کاشت مو:

موفقیت عمل تا حد زیادی به تجربه و سطح مهارت تیم پزشکی کاشت مو بستگی دارد. چندین موضوع در این امر حائز اهمیت است، از جمله میزان راحتی بیماران و دستورالعمل های واضحی که قبل و بعد از کاشت مو به آنها داده می شود، تکنیک جداسازی پیوند و فولیکول های مو و سپس روش صحیح قرار دادن آنها. در این زمینه مهم است



7. حقیقت در مورد انتخاب کاشت مو مناسب:

اینکه کدام روش کاشت مو برای درمان طاسی یا جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود مهم است. قبلاً از روش هایی مانند کاشت مو FUT و کاشت مو FIT استفاده می شد که تنها تفاوت در نوع پیوند مو از ناحیه اهدا کننده (معمولاً پشت سر) بود. این تکنیک ها امروزه منسوخ شده اند و هر یک از آنها عوارض زیادی بعد از عمل داشتند که از جمله می توان به عدم امکان استراحت طولانی مدت، خونریزی، جای زخم و بخیه، تورم و پانسمان های طولانی، ویزیت های مکرر و شستن چند روزه مو اشاره کرد. بهترین روش کاشت مو کاشت مو SUT و FUE می باشد و جدیدترین روش کاشت مو در جهان به حساب می آیند که به صورت انحصاری و اولین بار در ایران توسط کلینیک مو سینا (رنسانس) معرفی شد.



8. آگاهی از عوارض بعد از عمل و خطر کاشت مو:

معمولا کاشت مو به روش SUT یک روش تضمینی است و میزان موفقیت آن نزدیک به 100 درصد است و بر خلاف روش های قدیمی که به برخی از آنها اشاره کردیم، اصلاً پرخطر نیست و خوشبختانه عوارض خاصی هم ندارد. .. و داوطلبان با استفاده از این روش از روشی برای ترمیم موهای از دست رفته خود استفاده کردند، همه راضی بودند و روز بعد از کاشت مو به کار خود بازگشتند.

اما اگر می‌خواهید از روش‌های کاشت مو مانند FUT و FIT استفاده کنید، باید از تمام عوارض و خطراتی که ممکن است بعد از جراحی ایجاد شود آگاه باشید. برخی از عوارض کاشت مو موقتی هستند. اما دانستن تمامی جوانب و مشاوره با کارشناسان کلینیک سینا می تواند دانش شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و در تصمیم گیری به شما کمک کند.



9. چه مدت بعد از جراحی می توانیم به سر کار برگردیم؟

دانستن اینکه چه مدت پس از کاشت مو باید استراحت کنید و مراقبت های بعد از کاشت مو شامل چه مواردی می شود، از نکات مهمی است که باید قبل از جراحی از پزشک خود بپرسید. قبلاً لازم بود فرد چند روز استراحت کند اما اکنون در روش SUT نیازی به استراحت طولانی مدت نیست و فردی که کاشت موی سر انجام می دهد می تواند به محل کار خود بازگردد یا تحصیل کند. روز بعد از کاشت مو



10. چی؟ میزان موفقیت پیوند جمجمه چقدر است؟

حداقل 98 درصد از افرادی که داوطلب این کاشت مو برای درمان طاسی در این کلینیک شدند، پیوندها بهبود یافته و جایگزین موهای از دست رفته شدند. بنابراین پس از مدتی پس از کاشت مو، این تارهای مو به طور طبیعی و آسان بدون هیچ گونه عوارض جانبی رشد می کنند و تا آخر عمر باقی می مانند و مردم از این موضوع بسیار خوشحال هستند. دانستن میزان موفقیت کاشت مو می تواند استرس را کاهش دهد و تصمیم شما را آسان تر کند.
 

منبع مقاله: https://payju.ir/content/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز

۰۲/۰۳/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی