مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

اختلال نعوظ شامل چه مواردی می شود؟

جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ


وقتی مردان از نظر جنسی تحریک می شوند، هورمون ها، ماهیچه ها، اعصاب و رگ های خونی با هم کار می کنند تا نعوظ ایجاد کنند. سیگنال های عصبی ارسال شده از مغز به آلت تناسلی، ماهیچه ها را برای شل شدن تحریک می کند. در نتیجه خون به بافت آلت تناسلی می رسد. هنگامی که آلت تناسلی با خون پر می شود و نعوظ حاصل می شود، رگ های خونی آلت تناسلی برای حفظ نعوظ بسته می شوند. پس از تحریک جنسی، رگ‌های خونی آلت تناسلی دوباره باز می‌شوند و اجازه می‌دهند خون از آن خارج شود.

در مقطعی از زندگی، یک مرد ممکن است برای دفع ادرار دچار مشکل شود. اختلال نعوظ زمانی رخ می دهد که نتوانید انرژی کافی برای رابطه جنسی داشته باشید. در این مقاله به طور مفصل به درمان نعوظ فوری می پردازیم. تا انتها با فروشگاه زوجیم همراه باشید. 



علائم اختلال نعوظ ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مشکل در نعوظ

سختی تعمیر و نگهداری نصب

میل جنسی پسلدی

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

شما نگران نعوظ خود هستید یا مشکلات جنسی دیگری مانند انزال زودرس یا تاخیر در انزال دارید.

شما دیابت، بیماری قلبی یا سایر مشکلات فیزیکی مرتبط با نعوظ دارید

علائم و شرایط دیگری دارید

علل اختلال نعوظ

مشکلات روانی: علت اصلی اختلال نعوظ در مردان اختلالات روانی است.

علل روانی اختلال نعوظ می تواند استرس در محل کار و محیط، خستگی، عدم احساس خوب نسبت به شریک جنسی، اضطراب در حین رابطه جنسی و همچنین افسردگی و اضطراب، درگیری های عاطفی خارج از روابط خانوادگی باشد.

مشکلات تشریحی: علل دیگر عبارتند از ناهنجاری های آناتومیک و اختلالات عصبی، مانند آسیب به اعصاب مهره در هنگام تصادف، تصادف یا جراحی لگن. همچنین، هر بیماری که به مغز، اعصاب یا نخاع آسیب برساند، مانند ام اس یا دیابت، می تواند باعث اختلال نعوظ شود.

بیماری عروق کرونر: هر شرایطی که بر رگ های خونی بیضه ها تأثیر بگذارد و از جریان خون مناسب در رگ های خونی جلوگیری کند یا خون به سرعت در آلت تناسلی جریان یابد، می تواند باعث اختلال نعوظ شود. از جمله بیماری قلبی و تنگی عروق، دیابت (شایع ترین علت)، فشار خون بالا، کلسترول بالا، چاقی، سندرم متابولیک و سیگار کشیدن.

جراحی: جراحی هایی مانند پروستاتکتومی، ضربه و آسیب به عروق، تصلب شرایین، فشار خون، چربی خون بالا، کاهش هورمون ها، دخانیات و استعمال دخانیات (مخصوصاً کسانی که روزانه بیش از 20 نخ سیگار می کشند)، داروها و... نیز باعث این بیماری می شود.

مصرف دارو: برخی داروها مانند فیناستراید، کتوکونازول، داروهای شیمی درمانی و داروهای فشار خون می توانند باعث اختلال نعوظ شوند.

افزایش سن: اختلال نعوظ می تواند با افزایش سن به دلیل کاهش هورمون های جنسی و گردش خون ضعیف رخ دهد.

درمان اختلال نعوظ

اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی مشکلات قابل درمان هستند. مواردی که در زیر ذکر می کنیم به رفع این مشکل از جمله درمان مناسب آن کمک می کند. این عوامل عبارتند از:

تغییرات سبک زندگی، عناصر سبک زندگی مانند تغذیه، کنترل وزن، فعالیت بدنی و ورزش، پرهیز از الکل، سیگار و مواد مخدر، خواب کافی و با کیفیت، اجتناب از قرار گرفتن در معرض آلودگی و سموم و درمان های اختلال نعوظ می تواند کمک کننده باشد.

هنگام مصرف داروها، برخی داروها مانند سیلدنافیل و تادالافیل جریان خون آلت تناسلی را افزایش می دهند. استفاده از این داروها به صورت روزانه یا دو ساعت قبل از رابطه جنسی می تواند توانایی جنسی را افزایش دهد.

روان درمانی

وکیوم با ایجاد مکش و خلاء در اطراف آلت تناسلی به خون اجازه ورود به آلت تناسلی را می دهد و پس از باد شدن آلت تناسلی، یک کاتتر در ورید آلت تناسلی قرار می گیرد و از جریان یافتن خون به آلت جلوگیری می کند.

تزریق دارو به آلت تناسلی

پروتز، این روش آخرین روش درمان قوی ترین قرص راست کننده است. با این روش استوانه های مصنوعی پس از تخریب سلول ها وارد استخوان می شوند.

۰۲/۱۱/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی