مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است


اگر صاحب یکی از آشپزخانه های پرتابل هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مدل های کابینت آشپزخانه کوچک بیشتر آشنا شوید.

طراحی کابینت آشپزخانه زمانی به یک چالش تبدیل می شود که فضای کافی برای نصب کابینت وجود نداشته باشد. با توجه به محدودیت های این آشپزخانه ها، امکان استفاده از مدل و طرح کابینت وجود ندارد.

انواع مدل کابینت مناسب برای آشپزخانه های کوچک

قبل از اینکه انواع مدل های کابینت آشپزخانه کوچک را بررسی کنیم، ذکر این نکته ضروری است که آشپزخانه ها از نظر ساختار و معماری انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال، ساختمان برخی از اجاق ها مربع و برخی مستطیل هستند. توجه به ساختار آشپزخانه تاثیر زیادی در چیدمان کابینت ها دارد. در اینجا مدل هایی از کابینت های مناسب با سبک آشپزخانه را ارائه خواهیم داد که با آن ها خواهید توانست شاهد تحولی اساسی و مثبت در آشپزخانه خود باشید.



همه چیز درباره کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه مربع کوچک: در طراحی کابینت آشپزخانه مربع کوچک از پلان U شکل استفاده کنید. این مدل هنگام پخت و پز یا تمیز کردن فضای بیشتری برای مانور ایجاد می کند و به راحتی می توانید فضای خود را گسترش دهید. یکی از ویژگی های اصلی این مدل آشپزخانه استفاده کامل از سه دیوار در جای خود است. در مدل های دیگر مانند این آشپزخانه L فقط از دو دیوار استفاده شده است. بنابراین مدل U باعث افزایش کارایی آشپزخانه می شود. شما همچنین می توانید یک جزیره آشپزخانه در آشپزخانه U شکل با عرض مناسب داشته باشید. با قرار دادن یک جزیره کوچک و ساده در آشپزخانه های مربع شکل و استفاده از آن به عنوان میز، غذاخوری، سینک یا گاز رومیزی می توانید تعداد کابینت های آشپزخانه را افزایش دهید. بنابراین می توانید با یک نوار بیشتر نشان دهید و فضای آشپزخانه مربع کوچک خود را کارآمدتر کنید.

کمد آشپزخانه کوچک باریک. این آشپزخانه ها فضای کمی برای کمد دارند و اغلب امکان قرار دادن کمد در دو طرف دیوار آشپزخانه وجود ندارد. با این حال، با کمک انتخاب کابینت مناسب، می توانید آشپزخانه را زیبا جلوه دهید. در طراحی کابینت آشپزخانه های باریک با متر مربع کم، کابینت های یک طرفه باعث بازتر شدن فضا برای جابجایی می شود و همچنین می توان از پسوند پیشخوان به عنوان یک اتاق غذاخوری کوچک استفاده کرد. بهتر است این کابینت ها را یکی در نظر بگیرید تا مرزها چندان مشخص نباشد. به این ترتیب، با ایجاد اعوجاج بصری، به راحتی می توانید آشپزخانه خود را بزرگتر از اندازه واقعی خود نشان دهید. یک ایده برای افزایش ظرفیت کابینت یک طرفه افزایش ارتفاع کابینت تا سقف است. با افزایش ارتفاع کابینت می توانید تعداد قفسه ها را افزایش دهید و فضای بیشتری برای نگهداری وسایل ایجاد کنید و این امکان را به شما می دهد که از فضای آشپزخانه بیشتر استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه کوچک: در خانه ای که کاملا قانونی و طبق ضوابط و مقررات ساخته شده است، تعمیر آن راحت تر است، اما اگر ساختار خانه در وضعیت عادی نیست، باید مراقب باشید که خوب هستید. برنامه در طراحی آشپزخانه قناس قبل از هر اقدامی باید برنامه ریزی دقیق برای کوچکترین فضا انجام شود. کابینت های آشپزخانه باید بخش مهمی از این طرح باشد زیرا در مکان هایی قرار می گیرند که به نظر می رسد استفاده نمی شود. این کار علاوه بر بهبود ظاهر کابینت ها به شما این امکان را می دهد که از فضای داخلی به خوبی استفاده کنید و فضای اضافی را کاهش دهید. کابینت های نبشی در مدل های مختلفی از جمله درهای دوبل، کشوهای عمودی و کابینت های منحنی عرضه می شوند.



همه چیز درباره کابینت آشپزخانه کوچک
 

محتویات کابینت آشپزخانه کوچک

داشتن نور کافی در آشپزخانه های کوچک یکی از عناصر حیاتی است. داشتن نور کافی باعث می شود آشپزخانه کوچک شما بازتر و بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. در نتیجه هنگام ساخت کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک باید از موادی استفاده کرد که بتواند به انعکاس نور به داخل آشپزخانه کمک کند. برای این منظور می توان از کابینت های شیشه ای یا پلی گلاس بلند و کابینت های پولیش استفاده کرد. کابینت های شیشه ای بلند ظاهری براق و شفاف دارند و نور را کاملا منعکس می کنند و بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک هستند. کابینت های گلاس بلند طرح ها، مدل ها و رنگ های متفاوتی دارند و استفاده از رنگ های روشن در آشپزخانه های کوچک ایده آل خواهد بود. کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید در آشپزخانه خود داشته باشید زیرا نور را منعکس می کند.



سبک کابینت برای یک آشپزخانه کوچک مناسب است

باید بدانید که در آشپزخانه های کوچک بهتر است کابینت ها تا حد امکان آرام و ساده باشند. کابینت های شلوغ مانند کابینت های سبک کلاسیک به خودی خود بسیار شلوغ هستند و این کابینت های منظم و دقیق باعث می شود آشپزخانه بیش از حد مرتب و نامرتب به نظر برسد. کابینت های مدرن سبک کابینت پیشنهادی برای آشپزخانه های کوچک هستند. یک کمد لباس مدرن به طور کلی ساده و به دور از هر پیچیدگی خاصی است. کابینت های براق و گلاس که در دسته کابینت های مدرن قرار می گیرند معمولا مناسب ترین ها برای تولید یک کابینت مدرن در آشپزخانه های کوچک هستند.



بهترین رنگ های کابینت در فضاهای کوچک

هرچه آشپزخانه شما کوچکتر باشد، انتخاب رنگ مناسب برای کابینت ها دشوارتر و حساس تر خواهد بود، زیرا باید سعی کنید آشپزخانه را باز کنید. در حال حاضر بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک رنگی است که آشپزخانه شما را بزرگتر و بازتر نشان دهد. استفاده از رنگ های تیره می تواند فضا را کوچک و خسته کننده جلوه دهد و در صورتی که خود فضا کوچک و روشن باشد نور طبیعی را کاهش دهد. مهمترین اصل در نمایش محیط آشپزخانه استفاده از رنگ های روشن است. شما می توانید هر رنگ روشنی را انتخاب کنید که با سبک آشپزخانه شما هماهنگ باشد.



همه چیز در مورد کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ سفید احتمالا اولین گزینه ای است که هنگام انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کوچک به ذهن می رسد. انتخاب رنگ سفید برای فضاهای کوچک و محدود یک انتخاب هوشمندانه است. استفاده از این رنگ محیط را تمیز و مرتب جلوه می دهد و ظاهری آرام و مرتب به آشپزخانه شما می بخشد. هر چه فضا ساکت‌تر و منظم‌تر باشد، مطمئناً بزرگ‌تر و جادارتر خواهد بود. علاوه بر این، رنگ سفید نور بیشتری را به فضا منعکس می کند و در نتیجه قلب بزرگتر به نظر می رسد. استفاده از رنگ سفید در کنار اجسام براق مانند کابینت های شیشه ای بلند، دسته های براق و آینه های تزئینی می تواند ترکیبی ایده آل برای افزایش فضا باشد.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای کابینت های آشپزخانه کوچک استفاده از رنگ های خنثی مانند بژ یا خاکی است. بهتر است از ترکیب رنگ بژ و قهوه ای روشن برای رنگ کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید، زیرا رنگ بژ به تنهایی می تواند فضای آشپزخانه را یکنواخت و خسته کننده جلوه دهد. این رنگ برای همه فضاهای کوچک مناسب است، علاوه بر زیبایی به بزرگتر نشان دادن فضا نیز کمک می کند.

 

رفرنس: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کاغذ-دیواری-در-شیراز

مدیر بازاریابی
۳۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

وظیفه پمپ کارواش به عنوان یک ماشین لباسشویی بسیار قدرتمند، پاشیدن آب تحت فشار زیاد بر روی سطح و کثیفی تجهیزات است که بر روی آنها اثر گذاشته و آنها را جدا می کند و در نهایت باعث تمیز شدن و بهبود کیفیت می شود. محیط زیست قدرت پاک کنندگی این تجهیزات و توانایی آن در حذف انواع آلاینده ها نه تنها باعث بهبود سلامت محیط و دوام تجهیزات و تجهیزات می شود، بلکه سلامت پرسنل و افراد در محیط را تضمین می کند. گفته می شود که قدرت پاک کنندگی آن بسیار بالاتر از بسیاری از شوینده های دیگر است. زیرا این دستگاه فشار آب بیشتری را به کثیفی و کثیفی وارد می کند.

موارد استفاده از پمپ های کارواش صنعتی

علاوه بر مصارف صنعتی، برای شستشوی خانگی نیز استفاده می شود. به طور کلی مواردی که این دستگاه برای تمیز کردن استفاده می کند عبارتند از:

ماشین شویی

کف سالن ها

راهرو

ماشین های لباسشویی

نظافت تاسیسات صنعتی

نظافت سطوح و تجهیزات در صنایعی مانند صنایع پتروشیمی، روغن سرامیک، لوله سازی و ....

بهترین روش خرید پمپ کارواش صنعتی

برندهای مختلفی برای خرید و فروش پمپ کارواش صنعتی در کشور فعالیت می کنند. برای خرید پمپ کارواش صنعتی باید به سراغ مجموعه هایی رفت که اصالت دارند و کیفیت کار آنها بسیار مناسب است. در واقع باید تمام اعتبارات لازم و کار باکیفیت را داشته باشند تا بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از آنها خریداری کنید. برای اینکه متوجه شوید کدام شرکت دارای بالاترین کیفیت تولید پمپ کارواش صنعتی است، حتما بررسی کنید که آن شرکت تحت چه مجوزی محصولات خود را تولید می کند. اگر آن شرکت اکثر استانداردهای بین المللی را در محصولات خود رعایت می کند، می توانید برای خرید محصول تماس بگیرید.

علاوه بر کیفیت و قیمت محصولات، اینتر پمپ ایتالیا و برتولینی پمپ ایتالیا البته برای شما اهمیت زیادی دارند. شما باید سعی کنید بهترین قیمت را برای محصولات با کیفیتی که خریداری می کنید بپردازید. با بهترین قیمت می توانید پمپ کارواش صنعتی بخرید، منظور ما پایین یا بالا بودن قیمت نیست، بلکه باید کیفیت محصول و قطعات به کار رفته در آن را بررسی کنید و به این فکر کنید که اگر چه قیمت مناسبی دارد. بر این اساس. و به شرکتی بروید که این قیمت را برای محصولات خود تعیین کرده است. بهترین پمپ های کارواش صنعتی کشور را در مجموعه آنلاین ما بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را خریداری کنید. ما قصد نداریم در محصولات خود اغراق کنیم، اما باید به شما بگوییم که محصولات ما را در هیچ کجای کشور پیدا نخواهید کرد و اگر از این فرصت بی نظیر برای خرید محصولات ما استفاده نکنید، قطعا در آینده پشیمان خواهید شد. خرید محصولات
 

مراجعه به صفحه مقاله: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/

 

مدیر بازاریابی
۲۵ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۲:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بیماری سوزاک چیست؟ سوزاک یک عفونت مقاربتی است که در زنان و مردان هنگام نزدیکی رخ می‌دهد، این بیماری نوزادان را نیز می‌تواند درگیر کند. اگر مادران در هنگام زایمان، سوزاک داشته باشند ممکن است فرزند آن‌ها نیز مبتلا به این عفونت شود، البته در نوزادان بیشتر چشم‌ها درگیر می‌شود.

این عفونت در حین رابطه جنسی واژینال، دهانی و یا مقعدی ممکن است منتقل شود. در این مقاله از جوان ایرانی هر آنچه نیاز است در مورد سوزاک بدانیم را برای شما شرح می‌دهیم.

 

علائم بیماری سوزاک
برخی از علائم سوزاک در فرد، ۲ تا ۱۴ روز پس از ابتلا به آن ظاهر می‌شود و در این مدت فرد هیچ علائمی ندارد ولی مبتلا به سوزاک است. در برخی از موارد هم هیچ علائمی ایجاد نمی‌شود.

درواقع در اکثر مواقع بیماری سوزاک هیچ‌گونه علائمی ندارد ولی در صورت ایجاد علائم معمولاً در دستگاه تناسلی ایجاد می‌شود.

تشخیص این عفونت مقاربتی در خانم‌ها دشوار است زیرا علائم سوزاک بسیار شبیه به عفونت قارچی و یا باکتریایی واژن است.

شما باید بدانید این نوع عفونت ممکن است علاوه بر ناحیه تناسلی بر روی سایر نقاط بدن نیز اثر بگذارد مانند:

مفاصل: اگر عفونت سوزاک بر هرکدام از مفاصل اثر بگذارد آن مفصل قرمز و متورم شده و همچنین به‌خصوص هنگام حرکت، درد زیادی دارید که باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.
چشم‌ها: اگر سوزاک چشم‌ها را درگیر کند، علائمی مانند چشم‌درد و ترشحات چرکی از یکی از چشم‌ها یا هردو را دارید. همچنین حساسیت به نور در این بیماری شایع است.
گلو: اگر گلوی شما دچار این نوع عفونت مقاربتی شود، گلودرد و تورم غدد لنفاوی در گردن را شاهد خواهید بود.
راست‌روده: اگر عفونت به راست‌روده برسد شما در هنگام اجابت مزاج فشار زیادی را متحمل خواهید شد، همچنین مبتلا به خارش مقعد و ایجاد ترشحات چرکی از رکتوم می‌شوید.
علائم سوزاک در زنان شامل افزایش ترشحات غیرطبیعی واژن، ادرار دردناک و خونریزی بین دوران قاعدگی است.

علائم سوزاک در مردان شامل آبسه دردناک، درد یا تورم در یکی از بیضه‌ها، زخم مجاری ادراری، داشتن ادرار دردناک و همچنین ایجاد ترشحات چرکی از نوک آلت تناسلی است.

با توجه به اینکه سوزاک یک عفونت باکتریایی است، اگر وارد چشم شود فرد ممکن است مبتلا به ورم ملتحمه شود که باید به متخصص مراجعه کرده و درمان را شروع کنید.

 

پیشگیری از سوزاک


بسیاری از افراد جهت پیشگیری از عفونت‌های مقاربتی به‌طورکلی رابطه جنسی را کنار می‌گذارند، هرچند این مورد می‌تواند یک نوع پیشگیری باشد ولی دقت کنید با توجه به مزایای رابطه جنسی و همچنین میلی که افراد به این رابطه دارند، باعث می‌شود آن‌ها رابطه جنسی داشته باشند. بنابراین در ادامه این بخش از مجله جوان ایرانی راهکارهایی ارائه می‌دهیم که تا حد امکان از این نوع عفونت‌های مقاربتی پیشگیری شود:

اگر هر نوع رابطه جنسی دارید اعم از مقعدی، دهانی و یا واژینال، حتماً از کاندوم استفاده کنید.
حتماً قبل از رابطه جنسی آزمایش دهید و نتیجه آن را به همدیگر اطلاع دهید.
زنان و مردان به‌خصوص مردانی که با مردان دیگر رابطه دارند حداقل سالی یک‌بار باید آزمایش‌های جنسی را انجام دهند.
اگر شریک جنسی شما علائم ظاهری مانند زخم و بثورات تناسلی و یا سوزش و درد هنگام ادرار دارد از رابطه جنسی با او پرهیز کنید.
اگر یکی از زوجین مبتلا به سوزاک و یا سایر بیماری‌های مقاربتی است، حتماً تا دوره درمان تکمیل و بهبودی کامل حاصل نشده صبر کنید و از رابطه جنسی با همدیگر پرهیز کنید.
یک شریک جنسی داشته باشید، اگر شرکتی جنسی شما بیش از یکی باشد احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی در شما بالا می‌رود.


عوامل خطر بیماری سوزاک
مواردی که در ادامه ذکر می‌شود احتمال ابتلا به سوزاک را افزایش می‌دهد:

خانم‌هایی که سن آن‌ها کمتر از ۲۵ سال است

مردانی که با یک مرد دیگر رابطه دارند

داشتن چندین شریک جنسی در زندگیجوان ایرانی (irjavan.com)

شریک جنسی شما چندین شریک دیگر داشته باشد

داشتن سایر عفونت‌ها و بیماری‌های مقاربتی

 

عوارض سوزاک
اگر این بیماری درمان نشود، درواقع سهل‌انگاری در درمان باعث ایجاد عوارض زیای می‌شود ازجمله:

ناباروری در مردان و زنان: سوزاک ممکن است باعث ملتهب شدن یک لوله کوچک در بیضه شود که در آنجا مجاری اسپرم قرار دارد و باعث ناباروری در مردان شود، همچنین اگر این عفونت به رحم ولوله‌های فالوپ در خانم‌ها گسترش یابد باعث ایجاد بیماری التهابی لگن یا PID می‌شود که این بیماری باعث ناباروری در زنان نیز می‌شود.
عوارض در نوزادان تازه متولدشده ممکن است شامل نابینایی و زخم در پوست سر و عفونت شود. بنابراین توصیه گروه پزشکی جوان ایرانی این است که قبل از زایمان حتماً آزمایش سوزاک را نیز در کنار سایر آزمایش‌ها انجام دهید.
احتمال ابتلا به HIV: دقت کنید افرادی که سوزاک دارند در معرض ابتلا به بیماری HIV نیز هستند. بنابراین مراقبت‌های لازم را انجام دهید، زیرا این دو بیماری مقاربتی به‌راحتی به شریک جنسی شما نیز انتقال پیدا می‌کند.


تشخیص بیماری سوزاک
پزشک از نواحی آسیب‌دیده که احتمال سوزاک در آنجا وجود دارد، مانند آلت تناسلی، واژن، مجاری ادراری، گلو و یا مقعد، نمونه یا سواب گرفته و به آزمایشگاه برای بررسی‌های بیشتر ارسال می‌کند. همچنین برای بیماری‌هایی ازجمله کلامیدیا و HIV نیز آزمایش داده می‌شوید، البته برای سایر عفونت‌های مقاربتی نیز می‌توانید تست دهید.

 

 

زمان مراجعه به پزشک


اگر همسر شما سوزاک دارد یا جدیداً به این عفونت مبتلا شده حتماً به پزشک مراجعه کنید، چون ممکن است شما هم واگیر کنید و یا مبتلا شده باشید.

در صورت داشتن هرگونه علائم نگران‌کننده مانند سوزش و درد هنگام ادرار و یا ایجاد ترشحات چرکی از آلت تناسلی به پزشک مراجعه کنید.

چه سؤالاتی باید از پزشک بپرسید:
حتماً سعی کنید قبل از مراجعه، سؤالات خود را در یک برگه نوشته تا فراموش نکنید که از پزشک بپرسید. سؤالاتی از قبیل:

برای تشخیص سوزاک چه آزمایش‌هایی باید انجام دهم؟

آیا همسرم نیز باید آزمایش بدهد؟

چه زمانی می‌توانم رابطه جنسی را مجدد شروع کنم؟

سوزاک چه عوارض تهدیدکننده‌ای دارد؟

ویزیت بعدی چه زمانی است؟

راه‌های پیشگیری از سوزاک چگونه است؟

پزشک چه سؤالاتی می‌پرسد:
همچنین پزشک ممکن است سؤالات مختلفی از شما بپرسد که باید صادقانه به او پاسخ دهید. سؤالاتی از قبیل:

آیا این علائم را همیشه دارید یا موقتی است؟

آیا بیماری مقاربتی دیگری نیز دارید یا خیر؟

دقت کنید تا زمانی که آزمایش‌های لازم را انجام نداده‌اید و از وجود یا عدم سوزاک مطمئن نیستید، از انجام رابطه جنسی خودداری کنید. اگر علائم سوزاک دارید حتماً به شریک جنسی خود نیز اطلاع دهید تا او نیز مراقبت‌های لازم را داشته باشد و نزد متخصص برود تا آزمایش‌های لازم را انجام دهد.

 

درمان سوزاک در بزرگسالان


شما عزیزان باید بدانید که درمان سوزاک بسیار ساده است، ولی اگر به تأخیر بیندازید ممکن است مبتلا به عوارض شدید موقتی و یا حتی دائمی شوید‌.

همان‌طور که ذکر شد در صورتیکه یکی از زوجین به بیماری‌های مقاربتی مانند سوزاک مبتلا شود فرد دیگر نیز باید آزمایش‌های لازم را انجام دهد‌. بعد از تشخیص سوزاک پزشک درمان را شروع می‌کند، اگر عفونت به گلو رسیده باشد ۷ تا ۱۴ روز پس از بهبودی باید مجدد آزمایش دهید و در سایر قسمت‌های بدن، ۳ ماه بعد از درمان نیز باید آزمایش دهید تا مجدداً عفونت نگرفته باشید زیرا عود مجدد در بیماری‌‌های مقاربتی شایع است.

 

همان‌طور که ذکر شد توجه داشته باشید حتماً سوزاک را در اسرع وقت درمان کنید. زیرا سهل‌انگاری در درمان می‌تواند عوارض بلندمدت داشته باشد که عوارض آن در فوق بیان شد.

بعد از درمان باید ۷ روز رابطه جنسی نداشته باشید، پزشک برای شما آزمایش‌های لازم را تجویز می‌کند تا مطمئن شود به بهبودی کامل دست‌یافته‌اید.

معمولاً سوزاک با آنتی‌بیوتیک درمان می‌شود ولی برخی از انواع باکتری‌های سوزاک وجود دارد که به درمان پاسخ نمی‌دهند که به آن مقاومت آنتی‌بیوتیکی گفته می‌شود. در این صورت شما همچنان علائم دارید و پزشک برای شما دوره طولانی‌تری از آنتی‌بیوتیک را تجویز می‌کند.

آنتی‌بیوتیک معمولاً به‌صورت تزریقی تجویز می‌شود البته در برخی از اوقات به‌صورت قرص نیز وجود داد‌. علائم معمولاً ظرف چند روز تا ۲ هفته خوب می‌شود. نشانه‌ها در بیضه‌ها و لگن باید خوب شده و خونریزی بین قاعدگی نیز باید بهبود یابد.

اگر نسبت به آنتی‌بیوتیک حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.

 

درمان سوزاک در نوزادان
مادرانی که سوزاک دارند و خود را درمان نمی‌کنند ممکن است فرزند آن‌ها همراه با بیماری سوزاک متولد شود. در این صورت پزشک سریع برای پیشگیری از نابینایی و سایر عوارض این نوع عفونت مقاربتی برای نوزاد آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کند.

 

نتیجه‌گیری:
دقت کنید اگر باردار هستید و درعین‌حال مبتلا به سوزاک و سایر عفونت‌های مقاربتی شده‌اید هرچه سریع‌تر درمان را شروع کنید.‌ زیرا ممکن است نوزاد شما در بدو تولد این عفونت‌ها را واگیر کند، در این صورت عوارض زیادی برای نوزاد ممکن است رخ دهد، همچنین خطر زایمان زودرس یا مرده زایی نیز وجود دارد. در سایر موارد نیز حتماً به پزشک مراجعه کنید و خودسرانه درمان نکنید، در صورت مشکوک شدن به علائم، حتماً به شریک جنسی خود هم اطلاع دهید، تا او نیز آزمایش‌های لازم را انجام دهد.

هرگونه سؤال و یا پیشنهادی دارید می‌توانید در بخش نظرات انتهای مقاله ثبت کنید، تیم پزشکی جوان ایرانی پاسخگوی شما خواهند بود.

 

علائم بیماری سوزاک چیست؟ تشخیص + درمان آن
 

مدیر بازاریابی
۱۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کنکور عملی اگر در مقطع دبیرستان تحصیل می کنید و به دنبال رشته عملی هستید بهتر است ابتدا برای کسب علم و آینده آن اقدام به انتخاب رشته عملی و کنکور عملی نمایید سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید. آی تی. از امتحان عملی چه می دانید؟ برخلاف تصور دانش‌آموزان و والدینشان، بازار کار میدانی کاربردی تنها به رشته‌های پزشکی مربوط نمی‌شود. در عوض، دانش‌آموزی که در رشته تجربی تحصیل می‌کند ممکن است در آینده در برخی از رشته‌های علوم انسانی مانند روان‌شناسی، برخی رشته‌های ریاضی و همچنین دانشکده افسری و سایر موارد تحصیل کند. اما اگر به رشته هایی مثل روانشناسی علاقه دارید بهتر است از همان ابتدای انتخاب رشته و تحصیل در رشته علوم انسانی هدف خود را مشخص کنید.



مطالعه برای موفقیت تحصیلی

رویکرد 24 گامی تنها رویکرد تضمینی کشور در ترانزیت پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و همچنین ریاضی و فیزیک در دانشگاه های برتر کشور است.


انتخاب رشته تجربی و بازار کار آن

اگر در کنکور سراسری قبول شوید و نمرات لازم برای ورود به دانشگاه را کسب کنید، بازار کار برای دوره کارآموزی بسیار مطلوب است. دانشجویی که در رشته تجربی تحصیل می کند و در گروه کار بالینی تحصیل می کند می تواند در بخش های پزشکی مانند سونوگرافی، فیزیوتراپی، پرتودرمانی، پرستاری، روانپزشکی و اتاق عمل تحصیل کند. شما می توانید در رشته علوم تجربی که بیشتر مورد علاقه شماست مطالعه کنید. بازار کار رشته هایی مانند دندانپزشکی که در بازار ایران تقاضای بالایی دارند نیز اشباع نشده است. بازار ایران برای برخی از بخش ها مانند بخش مهندسی پزشکی در حال رشد است.



توانایی لازم برای رفتن به رشته تجربی

رشته تجربی یکی از سخت ترین رشته ها در دبیرستان محسوب می شود. متقاضیان این دوره باید دانش کافی در زمینه شیمی و زیست شناسی و همچنین دانش کافی در زمینه ریاضیات داشته باشند. ضمن اینکه برای ارتقای معدل و رسیدن به رتبه و حد نصاب لازم باید با سایر دانشجویان برای رسیدن به حد نصاب قبولی در دانشگاه های معتبر کشور رقابت کنند. بنابراین در کنار علاقه و پشتکار در این زمینه باید مهارت های لازم و کافی را کسب کنید که با برنامه ریزی صحیح درس و امتحانات این امکان را به شما بدهد. یکی از مواردی که امکان انتخاب رشته تحصیلی در دبیرستان را به شما می دهد، مشاوره تحصیلی پایه نهم است. این فرآیند به دانش آموز کمک می کند تا در زمینه های مختلف دانش کسب کند. تحصیل در رشته تجربی برای کسانی که دارای شرایط مشاوره دانشجویی باشند امکان پذیر است. دوران نه ساله تحصیلی یک دانشجو نیز در انتخاب رشته و سنجش توانایی های او بی تاثیر نیست.

روش 24 مرحله ای تنها روش تضمینی در کشور برای آزمون های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و همچنین کلاس های اول ریاضی و فیزیک در دانشگاه های درجه یک کشور می باشد.



خلاصه ای از اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته کنکور

یکی از محدودیت های انتخاب رشته تجربی در دبیرستان معدل پایین است. دانش آموزان باید بدانند که در انتخاب رشته تجربی در دبیرستان، سه سال تحصیلی خود یعنی. حداقل نمره در دروس علوم تجربی 14 و در ریاضی 13 است. همچنین در سه سال تحصیلی مجموع سه امتیاز کسب شده در این درس بدون ضرایب باید بیشتر از 42 باشد همچنین مجموع نمره دروس 7، 8 و 9 مربوط به رشته تجربی باید بیشتر از 252 باشد. ضریب حداقل معدل برای ورود به رشته تجربی 14 است اما سهمیه مناطق، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان کاهگلی در انتخاب رشته برای هر منطقه موثر است.


 

آزمون های آزمایشی در ایران

از آنجایی که اکثر داوطلبان رشته های آزمایشی در رشته های زیر گروه 1 متقاضی هستند، رقابت بین متقاضیان رشته های آزمون در این رشته ها بسیار زیاد است. بخش تست کنکور بیش از هر گروه آزمایشی دیگری متقاضی دارد. بنابراین اگر قصد تحصیل در رشته تجربی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که در کنکور دولتی پشتکار بیشتری داشته باشید. به این دلیل که بسیاری از رشته هایی که زیر شاخه رشته های مختلف علوم تجربی هستند بدون کنکور ارائه نمی شوند. برعکس هیچ یک از فارغ التحصیلان پزشکی بیکار نمی مانند. برخی دیگر از شاخه های علوم پزشکی نیز نوید خدمت دارند.



>> تعهدات خدماتی در چه زمینه هایی وجود دارد؟

رشته های بدون آزمون علوم کدامند؟

علوم دامی

شیمی کاربردی

علوم و مهندسی زمین

شیلات و مهندسی

علم و فناوری صنایع غذایی

علوم آزمایشگاهی دامپزشکی

زیست شناسی سلولی و مولکولی

غذای سالم

همکاران فناوری مرتع و آب

انجمن تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی معطر

علوم و مهندسی جنگل

زیست شناسی گیاهی

شیمی محض

باغبانی و باغبانی

مهندسی صنایع چوب و محصولات خمیری

مهندسی محصول و ژنتیک گیاهی

دریا

زیست شناسی دریایی

میکروبیولوژی

بیوتکنولوژی

کارگر آزمایشگاه شیمی

دانشیار فناوری جنگل

اقتصاد کشاورزی

ترویج و آموزش کشاورزی پایدار

زمین شناسی

مهندسی طبیعی

Greenroom-Technologie

گیاه

زیست شناسی گیاهی

مهندسی صنعت مبلمان

کاردانی فناوری تولیدات گیاهی

دانشیار فناوری تولیدات دامی

همکاران تولید و پردازش داده ها

انجمن کشاورزی و باغبانی

زیست شناسی حیوانات

بهداشت و بازرسی گوشت

 

ادامه پست: https://pourdastmalchi.net/services/انتخاب-رشته-سراسری/ 

مدیر بازاریابی
۱۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۷:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


دماسنج یکی از ابزارهای رایج در بسیاری از صنایع است. داشتن یک ابزار با کیفیت می تواند تاثیر بسزایی در روند کار داشته باشد. در زیر به بررسی دو مدل باکیفیت دماسنج موجود در بازار خواهیم پرداخت.



زوریات دمای ایندومارت

دماسنج Indomart بر روی دو روش رایج و پرکاربرد برای اندازه گیری دما بدون استفاده از برق کار می کند.

باند I-Bimetallic



انبساط حجمی گازها

1) سنسور دمای دو فلزی Indomaret

اصل روش اندازه گیری دما در دماسنج دو طرفه ایندومارت در نظر گرفتن تغییر انبساط دو قطعه فلزی مختلف است که جوش داده شده و دارای ضرایب انبساط حرارتی متفاوتی هستند. هر گونه تغییر دما باعث تغییر طول نوار آهنی می شود و از آنجایی که انبساط یا انقباض نوار آهن برابر نیست، سیستم دو فلزی در لبه ها خم می شود.



خرید دماسنج از Aria Measure Tool

افزایش دما باعث خم شدن دماسنج دو فلزی Indomart به سمت نوار فلزی با ضریب انبساط حرارتی کمتر می شود و کاهش دما باعث خم شدن نوار دو فلزی به سمت فلز با انبساط حرارتی بالاتر می شود. سیستم اندازه گیری دو فلزی Indomart در داخل لامپ/ساقه دماسنج قرار دارد.

سیم پیچ به یک چرخ دوار متصل می شود و این حرکت به مقدار دمایی که توسط نشانگر روی نمایشگر دماسنج Indomart نشان داده می شود تبدیل می شود.



2) دماسنج گاز ایندومارت

روش اندازه گیری دمای گاز Indomart انبساط یک گاز بی اثر در یک سیستم بسته است. تغییر در فرآیند دما باعث تغییر فشار گاز در ساقه دماسنج ایندومارت می شود و این باعث حرکت لوله بوردون یا لوله مارپیچی دماسنج می شود و این حرکت از طریق قسمت حرکتی به اشاره گر منتقل می شود. مکانیزم و دمای فعلی را نمایش می دهد.



دقت دماسنج Indomart

کلاس دقت حداکثر خطای مجاز نشانگر در دمای مرجع است که به صورت درصدی از دهانه بیان می شود. کلاس های دقت تعریف شده گیج دمای Indomart 1.0٪، 1.6٪ و 2.0٪ است. اگر لازم باشد با مایعی مانند گلیسیرین یا روغن سیلیکون پر شود، دقت در مقایسه با کلاس در حال اجرا حداقل یک کلاس کاهش می یابد.


 

جبران دمای محیط

تغییرات دمای محیط می تواند بر دقت دستگاه تأثیر بگذارد، زیرا دمای کالیبراسیون حدود 0.4 ± 20 درجه سانتیگراد است. هنگامی که دمای محیط 10 ± درجه سانتیگراد تغییر می کند، خطای نشانگر 0.2 ± درصد از مقیاس کامل است. در کنار این محصول معمولا از رله حرارتی دو فلزی یا هیوندای استفاده می شود.

طول مویرگی همچنین منبع اصلی خطا در 0.2٪ از مقیاس کامل برای هر متر اضافی مویرگی است. اما با دمای ثابت می توان این خطا را کاهش داد.

به عنوان مثال، طول مویرگی 6 متر (20 فوت) توصیه می شود، اما برای محیط های گرمتر می توان این طول را تا 10 متر (30 فوت) افزایش داد. بنابراین هنوز هم می توان از مویین بلند سنسور دمای Indomart استفاده کرد، اما برای تنظیم دمای محیط باید از شیر جبران کننده و لوله مارپیچی دو دیفرانسیل استفاده کرد.



واحد اندازه گیری دما Indomart

دماسنج های Indomart به صورت یک یا دو مقیاس ارائه می شود. تقسیمات مقیاس با قطر ابزار مطابقت دارد. واحدهای درجه حرارت ترجیحی درجه سانتیگراد یا درجه فارنهایت هستند. واحدهای دمایی دیگر مانند K (Kelvin) نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

°F = 1.8 X °C + 32

°C = (°F - 32) / 1,8

K = °C + 273,15



ضربه های مکانیکی و پالس ها

شوک و لرزش عمر و دقت دماسنج ها را کاهش می دهد. بنابراین باید از لرزش مکانیکی در سیستم اندازه گیری نشانگر دمای Indomart اجتناب شود. اگر دما را در یک منطقه ارتعاشی اندازه گیری کنید، شوک اجتناب ناپذیر است، اعمال موارد زیر باعث بهبود خواندن دما می شود:

با استفاده از کش لاستیکی،

اندازه گیری از راه دور توسط مویرگی،

محفظه دماسنج را با گلیسیرین یا گریس سیلیکونی پر کنید (بسته به دما).

صفحه نمایشگر دما، جعبه و پنجره Indomart

یکی از عوامل مهم در انتخاب اندازه صفحه نمایش، فاصله بین نقطه نصب و موقعیت خواننده است. اندازه اسمی دماسنج های استاندارد ایندومارت 63، 80، 100، 125 و 160 میلی متر می باشد.

تعیین مواد مورد ترجیحی معمولاً بر اساس محیط نصب است. Indumart جعبه هایی از پلاستیک، آلومینیوم، فولاد رنگ شده و فولاد ضد زنگ ارائه می دهد.

انتخاب متریال پنجره بر اساس محیط نصب و وضعیت سیال و مشخصات آن (اقدامات ایمنی) است. سه نوع پنجره برای انتخاب وجود دارد:

شیشه ابزار تخت،

شیشه ایمنی یکپارچه، (3) اکریلیک / پلکس گلس. لازم به ذکر است که ممکن است همه انواع پنجره ها برای یک دماسنج در دسترس نباشند.



محل نصب و اتصال دماسنج ایندومارت

گیج دما Indomart نصب مستقیم و از راه دور را ارائه می دهد. برای نصب مستقیم، گشتاور سفت کردن باید با آچار اعمال شود، نه با گرفتن و چرخاندن قاب. برای نصب از راه دور، باید از چرخش‌های ناگهانی مویرگی که باعث ایجاد محدودیت‌ها و شکاف‌هایی در خط می‌شود، اجتناب کرد و مویرگ اضافی باید به قطر تقریباً 30 سانتی‌متر (1 فوت) زخم شود.



دماسنج نوافیما

دماسنج نوافیما بر اساس استانداردهای ایمنی مندرج در استانداردهای ایمنی روز بین المللی طراحی و ساخته شده است. در رابطه با دستورالعمل 2014/68/EU P.E.D. دماسنج های نوافیما باید بر اساس «روش ساخت صحیح» طراحی و ساخته شوند. از دیگر محصولات این حوزه می توان به کلید حرارتی (محافظ موتور) هیوندای اشاره کرد.

این دستگاه برای استفاده در صنایع غذایی، آشامیدنی، دارویی، تبرید، صنایع فرآوری شیمیایی و پتروشیمی و محیط های فرآیندی طراحی شده است. دماسنج نوافیما دما را به صورت محلی و از راه دور نشان می دهد



نشانگر دمای نوافیما TB7

دماسنج نوافیما DS 2.5", 3" 4.5" (63-80-100-125mm) ابزاری عالی از این شرکت است. دماسنج های نوافیما برای استفاده در صنایع شیمیایی و پتروشیمی در نظر گرفته شده است. ترموستات Novafima TB7 برای مقاومت در برابر سخت ترین ها شرایط عملیاتی بدنه/رمپ جوش آرگونارک کل ساختار را تقویت می کند.



جزئیات در مورد دماسنج Novafim TB7

صنعت: مواد شیمیایی، پتروشیمی، انرژی، ماشین آلات ساختمانی (OEM)، تبرید، گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع (HVAC)، گازهای صنعتی

نوع دستگاه: دماسنج دو فلزی

کاربردهای ویژه: دمای فرآیند بالا

انطباق: مطابق با EN 13190EAC

عملکرد: نشانه محلی

دقت: 2.0 طبق EN 13190

جنس: تمام فولاد ضد زنگ

محدوده: -20 تا 500 درجه سانتیگراد

عنصر حسگر: مارپیچ دوقطبی

سطح حفاظت: IP 55



اخرین حرف

ابزار اندازه گیری آریا، با وب سایت co-asa.com، فروشگاهی یکپارچه برای ابزار دقیق است. این فروشگاه خدمات خود را در سراسر ایران ارائه می دهد. ابزار اندازه گیری آریا وارد کننده و بازاریاب ابزارآلات با کیفیت و برندهای مختلف می باشد. برای خرید انواع ابزار می توانید با کارشناسان ابزار اندازه گیری آریا تماس بگیرید.

 

لینک مقاله:https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887236-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%DA%AF%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D9%85%D8%A7

مدیر بازاریابی
۰۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۳:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مشاوره در انتخاب آزمون های سراسری دسترسی

انتخاب رشته کنکور سراسری نقش مهمی در تحصیل و آینده شغلی دارد، بنابراین داوطلبان می توانند از رشته های پذیرفته شده (روزانه، عصر، پیام نور، پردیس های غیرتجاری و خودگردان) اطلاعات کسب کنند. انتخاب رشته تخصصی، بدون کنکور هم انتخاب کنید، حداکثر ۱۵۰ کد رشته را با توجه به گروه تستی آزمون خود انتخاب کنید، اما مهمتر از همه نحوه سازماندهی انتخاب هاست. در این زمینه می توانید از بهترین مشاوران انتخاب رشته کمک بگیرید.

اگر داوطلب گزینه های مطلوب تر را در انتخاب های پایین تر قرار دهد، ممکن است شانس خود را برای قبولی در آن محدوده از مکان ها از دست بدهد زیرا نرم افزار سازمان از ابتدا و پس از قبولی، انتخاب های داوطلب را به ترتیب ارزیابی می کند. یک نامزد در یک منطقه محل انتخابات بعدی خود را کنترل نمی کند.

مثال: فرض کنید داوطلبی که رتبه 80 علوم تجربی را دارد، فرصت تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی تهران یا شهید بهشتی را دارد. در صورتی که داوطلب برای افزایش شانس پذیرش دانشگاه علوم پزشکی البرز را در اولویت قرار دهد، همان رشته به عنوان محل پذیرش وی اعلام می شود و گزینه های بعدی وی بررسی نمی شود.

همچنین متقاضیان پذیرفته شده در سه رشته که در دو یا سه گروه آزمایشی آزمون اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) و شناور (هنر و زبان) شرکت می کنند، می توانند انتخاب خود را به صورت ترکیبی از تمامی رشته ها انجام دهند. هر سه فیلد رشته هستند

پیشنهاد می شود ضمن اعلام نتایج آزمون سراسری، بر اساس چهار فاکتور علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت برای تشخیص در رشته مربوطه انتخاب نمایید. برای این منظور بهتر است زمینه موقعیت های مورد نظر خود را در سه دسته آرمانی، خوش بینانه و منطقی مرتب کنند.

به خود یک صندلی در کلاس اول اختصاص دهید که حتی اگر شانس کمتری داشته باشید، انتخاب های ایده آلی برای شما محسوب می شود.

برای مدرک دوم در رشته ای که شانس معقولی برای قبولی در آن رشته با توجه به موفقیت سال قبل خود دارید، به عبارتی قبولی در آن رشته نزدیک به لیست خود اقدام کنید.

رشته های دسته سوم مکان هایی هستند که قبولی شما تضمینی است و در سال های گذشته با نمرات بسیار بالاتر از شما در آنجا پذیرفته شده اید. انتخاب این قسمت نشیمن به شما اعتماد به نفس می دهد.
 

رفرنس مقاله:  https://pourdastmalchi.net/

مدیر بازاریابی
۰۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

شارژ کارتریج چیست و چگونه انجام می شود؟

پر کردن کارتریج یکی از مهمترین مشکلات صاحبان چاپگر است. فرقی نمی کند پرینتر جوهر افشان داشته باشید یا لیزری، در هر دو صورت پس از مدتی باید کارتریج دستگاه خود را بارگذاری کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که شارژ مجدد کارتریج چیست و چگونه این کار را انجام دهید. اگر می خواهید کارتریج جوهر خود را دوباره پر کنید یا نحوه پر کردن کارتریج تونر لیزری را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.


پر کردن کارتریج جوهر در پرینترهای جوهرافشان

همانطور که در مقاله ذکر شد، چه کارتریج های جوهری در چاپگرهای جوهر افشان استفاده می شود و چه فضای ذخیره سازی جوهر مورد نیاز دستگاه است. جوهر پس از مدتی تمام می شود و به همین دلیل باید چاپگر خود را شارژ یا تعویض کنید. قبل از اینکه در مورد توصیه های تخصصی در مورد تزریق جوهر صحبت کنیم، بیایید مراحل مناسب را بررسی کنیم.


مراحل پر کردن جوهر
 

قبل از انجام هر کاری، باید دفترچه راهنمای چاپگر خود را بخوانید تا بفهمید چه نوع جوهری با دستگاه شما سازگار است.

در مرحله بعد باید یک کیت شارژ مناسب و باکیفیت خریداری کنید. این کیت شامل جوهر چاپگر، سرنگ و دستکش می باشد.

پس از آماده سازی شرایط و اطمینان از اینکه دستگاه خود را از برق جدا کرده اید، باید کارتریج را با دقت از چاپگر خارج کنید. فراموش نکنید که سر کارتریج را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید.

سرنگ را با جوهر پر کنید و محل تزریق جوهر را روی کارتریج پیدا کنید. توجه داشته باشید که گاهی اوقات لازم است برچسب کارتریج را برای یافتن درگاه تزریق جوهر بردارید.



برچسب کارتریج جوهر را بردارید

پس از برداشتن برچسب، سوزن سرنگ را در سوراخ کارتریج فرو کنید و به آرامی تزریق کنید. میزان جوهر مورد نیاز کارتریج به برند و مدل چاپگر بستگی دارد و تمامی این اطلاعات در دفترچه راهنمای دستگاه موجود است.



تزریق جوهر به کارتریج با سرنگ

پس از اتمام تزریق جوهر، زمان برداشتن کارتریج فرا می رسد. برای انجام این کار، از یک سرنگ خالی استفاده کنید و هوا را به داخل کارتریج فشار دهید تا جوهر را به سمت سر فشار دهید.

در مرحله آخر کارتریج را تمیز کرده و پس از چسباندن لیبل آن را در چاپگر قرار دهید.

پر کردن مجدد با جوهر قابل شارژ نسبت به خرید کارتریج های جدید هزینه کمتری دارد. اما با توجه به توصیه های متخصص، بهتر است این کار را انجام ندهید. به گفته این افراد، اگر از جوهر بی کیفیت استفاده کنید یا کارتریج جوهر را اشتباه شارژ کنید، چاپگر آسیب می بیند و ضررهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین توصیه می کنیم قبل از انجام این کار با یک متخصص در این امور مشورت کنید تا هزینه های سنگینی نپردازید.


پر کردن کارتریج تونر در پرینترهای لیزری

شارژ کارتریج تونر

کارتریج پرینتر لیزری حاوی ماده ای به نام تونر است که در صورت تمام شدن می توان آن را دوباره پر کرد. شارژ کارتریج لیزری باعث صرفه جویی در هزینه می شود و به شما این امکان را می دهد که با هزینه بسیار کمتر از کارتریج خود برای مدت طولانی استفاده کنید. قبل از اینکه نحوه شارژ کارتریج تونر را یاد بگیرید، باید ابزارهای زیر را آماده کنید.


 

جوهر تونر با کیفیت بالا مناسب برای دستگاه شما

پیچ گوشتی چهار طرفه

پارچه های نرم

چند روزنامه مزخرف

یک ساز تیز

مراحل بارگذاری کارتریج لیزری

کارتریج تونر را از چاپگر خود خارج کرده و پیچ درپوش جانبی آن را باز کنید.

پیچ را از درپوش جانبی کارتریج لیزر بردارید

پس از برداشتن پوشش جانبی کارتریج، درام را از ابتدا بکشید تا جدا شود.

درام را بیرون بکشید

پس از خارج کردن درام از کارتریج، غلتک PCR را مطابق شکل زیر جدا کنید.

غلتک PCR را بردارید

در این زمان با استفاده از یک ابزار خاص، ابتدا میله PCR را کمی به سمت راست حرکت دهید. سپس آن را بالا بکشید و سپس با حرکت دادن آن به سمت چپ میله را بکشید.

غلتک PCR را بردارید

حال باید به قسمت جوهر کارتریج رفته و پس از بازکردن پین های دو سر آن، این قسمت را بردارید.

ناخن هایت را باز کن

در این مرحله باید قسمت بیرونی کارتریج تعلیق را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است بردارید.

قسمت بیرونی راهرو را بردارید

مرحله بعدی برداشتن فنر کارتریج است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

فنر کارتریج را بردارید

حال نوبت به جداسازی دو قسمت اصلی کارتریج لیزری، قسمت جوهر اضافی و قسمت تونر است. در این مرحله مطابق تصویر زیر قسمت تونر کارتریج را با دست بگیرید و دو قسمت کارتریج را از هم جدا کنید.

مقداری از جوهر و تونر اضافی را بردارید

یک فنر در قسمت جوهر اضافی وجود دارد که باید برداشته شود و سپس پوشش پلاستیکی در آن قسمت باید برداشته شود.

مایع اضافی را از سیب زمینی جدا کنید

در این مرحله، زمان برداشتن برف پاک کن است برای این کار باید مانند تصویر زیر قسمت زائد کارتریج را باز کرده و تونر اضافی این قسمت را بردارید.


برف پاک کن را بردارید

حالا یک دستمال نرم بردارید و به آرامی محل ضایعات کارتریج را تمیز کنید. توجه داشته باشید که استفاده از برس برای تمیز کردن این ناحیه ممکن است تیغه کارتریج را خراش دهد.

ضایعات کارتریج را بردارید

پس از تمیز کردن قسمتی از ضایعات نوبت به قرار دادن این قسمت در محل می رسد. برای انجام این کار ابتدا تیغه های برف پاک کن را نصب کنید. سپس درب پلاستیکی را به آرامی ببندید.

نصب تیغه برف پاک کن و پوشش پلاستیکی

هنگام نصب پوشش پلاستیکی روی اتصالات، از تراز بودن شیارها مطمئن شوید.

پوشش پلاستیکی را روی آن نگه دارید.

پوشش پلاستیکی را قرار دهید

حالا نوبت نصب فنر است.



تعظیم را قرار دهید

در این مرحله، نوبت به بخش اصلی کار می رسد. یعنی شارژ کارتریج تونر. به بخش دوم کارتریجی که قبلا استخراج کرده اید بروید. پیچ های کناری را مطابق شکل زیر باز کنید. و سپس این پوشش را بردارید.



در حال بارگیری کارتریج تونر

پس از برداشتن قسمت کناری، پوشش سفید رنگ را مشاهده خواهید کرد. این پوشش را بردارید تا جوهر از این قسمت داخل محفظه بریزید.



درب ظرف تونر را بردارید

اکنون زمان ریختن جوهر در محفظه کارتریج است. اما قبل از انجام این کار، به یاد داشته باشید که بطری جوهر را به خوبی تکان دهید و پس از قرار دادن درپوش پلاستیکی روی بطری، شروع به کار کنید.

ریختن جوهر در محفظه کارتریج

جوهر را داخل محفظه کارتریج بریزید

پس از شارژ پرژکشن لیزری، نوبت به اتصال دو قسمت اصلی کیس به یکدیگر می رسد.

دو قسمت اصلی کارتریج را به هم وصل کنید

پس از اتصال دو قسمت کارتریج، نوبت به گذاشتن میخ ها می رسد. برای این کار به هیچ ابزاری نیاز ندارید.



درج پین کارتریج

سپس سیلندر PCR را تعویض کنید.

کوکتل PCR را اعمال کنید

پس از نصب غلتک، نصب درام ضروری است.

درام کارتریج لیزر را نصب کنید

آخرین مرحله برای شارژ کارتریج تونر بستن درب کارتریج است که مطابق تصاویر زیر انجام می شود.



درب کناری کارتریج را ببندید. درب کناری کارتریج را ببندید. درب کناری کارتریج را ببندید

شارژ کارتریج در خانه مطمئناً یک ایده خوب و مقرون به صرفه به نظر می رسد. اما بد نیست بدانید که کارتریج های لیزری دارای مجموعه ای از تراشه های مخصوص هستند که پس از هر بار شارژ باید تعویض شوند; در غیر این صورت، چاپگر شما یک پیغام خطا نمایش می دهد. همانطور که قبلا ذکر کردیم، قبل از انجام این کار در مورد پر کردن کارتریج جوهر باید با یک متخصص مشورت کنید.
 

 

مشاهده منبع: https://avafarhang.com/what-is-cartridge-refill/

مدیر بازاریابی
۰۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۵۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر