مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

ردیاب را میتوان در قسمتهای داخلی خودرو و به شکلی نصب نمود که کاملاً دور از چشم باشد. ردیاب آهنربایی دارای یک باطری داخلی است که لازم است هر چند وقت یکبار شارژ شود. دسته اول: بدون نیاز به شارژ کردن که به آنها ردیاب های سیمی نیز گفته میشود، دائما کار میکنند. سنسورهای دزدگیر را فعال و غیر فعال کنید و همه اینها بدون نیاز به مراجعه به تعمیرکار دزدگیر! برند نیز امروزه از عواملی است که در قیمت همه ی محصولات تاثیر گذار می باشد. ردیاب خودرو با استفاده از اپلیکیشنهای همانند اپلیکیشن ردیابی ردیاب من اطلاعات دقیق خود را در اختیار کاربران قرار میدهد. بر روی خودروهای ایرانی و خارجی قابلیت نصب و راه اندازی را دارند تا امنیت و اطمینان خاطر را برای مالکان خودرو به ارمغان آورند، بهتر است بدانید که این دزدگیر در صدر انتخاب افراد حرفه ای قرار می گیرد چون از مزایای بیشمار آن آگاهی کامل پیدا کرده اند مانند طراحی خاص و فوق العاده و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شود، همچنین دارای کیفیت مثال زدنی و بالایی بوده از این رو با پیشنهاد اهل فن مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. مصرف ماهانه شارژ مورد نیاز سیمکارت چقدر هست؟

این وسیله دارای GPS و سیمکارت است که هم موقعیت را به طور دقیق محاسبه کرده و هم برای صاحب خودرو ارسال میکند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ردیاب و دزدگیر بپردازیم و این دو را با یکدیگر مقایسه کنیم. نصب ردیاب خودرو نیز همانند نصب سایر وسایل و ابزار الکترونیکی، به داشتن مهارت و دانش نیاز دارد. یکی از ابزار و وسایل به روز در دنیای الکترونیک، انواع ردیاب ها هستند که کاربرد زیادی نیز در این زمینه دارند. این محصول دارای ویژگی و امکانات بسیار زیادی می باشد و با کمک آن می توانید از وضعیت وسایل نقله خود مطلع باشید دارای اخطار باز شدن خودرو، آرام ضربه، تنطیم پین، حالت پانیک، ولتاژ باتری، اخطار باز و بسته شدن ماشین، ساعت و درجه حرارت خودرو را به شما نشان هشدار می دهد ضمن اینکه دارای باتری می باشد و نیاز به شارژ کردن آن نمی باشد پس از مدت زمان 6 ماه باتری را تعویض نمایید از نوع نیم قلمی AAA می باشد. هدف از خرید ردیاب خودرو این است که صاحب خودرو در مواقع لازم از وضعیت خوردو مطلع شود. ضمن اینکه خرید یک محصول الکتریکی نیازمند دقت و بررسیهای بیشتر نیز میباشد.

یک گارانتی معتبر در واقع کیفیت محصول را ضمانت می کند. برخی از انواع ردیابهای شخصی دارای میکروفونی با کیفیت عالی بوده و قابلیت ضبط صدا دارند. یا در یک شرکت حمل و نقل مدیریت مجموعه میتواند برای ارزیابی عملکرد رانندگان مختلف از این اطلاعات استفاده کند. پس حتما نصب این نوع ردیاب را به یک نصاب و متخصص بسپارید تا در سیم کشی خودرو مشکلی به وجود نیاید. سهولت نصب: در هنگام خریداری و راه اندازی آن در خودرو باید سیستم خودرو شما کاملا سالم باشد و متخصیص نصاب در این زمینه به راحتی می توانند نصب کنند. معمولا عملکرد اپلیکیشن و سروهای ردیابی به این صورت است که داده را از سیم کارت ردیاب خودرو دریافت میکنند و پس از پردازش آن را قابل خوانش برای کاربر میکنند و ارسال میکنند. ردیاب خودرو آهنربایی RN 105 از جمله ردیاب های آهنربایی است که در موارد گفته شده، امتحان خود را پس داده و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. ردیابهای خوب چه کوچک و چه بزرگ میتوانند با دقت بسیار بالایی، کمتر از 2 متر بر رروی موبایل همراه شما به نمایش بگذارد. کی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید و استفاده از ردیاب شخصی باشند، مشخصات و ویژگی های بسیار منحصر به فرد و بی نظیر این محصول می باشد که شما هم می توانید قبل از خرید و ثبت سفارش این دستگاه، در خصوص بهترین ویژگی های آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتا ردیاب خودرو برق مورد نیاز خود را از طریق باتری خودرو تامین می کند. پس از اینکه ردیاب خودرو را نصب کردید باید اپلیکیشن آن را هم روی گوشی موبایل خود نصب کنید و یا از طریق کامپیوتر عمل کنید،( قبل از خرید مطمئن شوید شرکت ارایه دهنده ردیاب ، نرم افزار اندروید و IOS مخصوص گوشی شما را ارایه می دهند).سپس بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی خود می توانید خودروی خود را کنترل نمایید. نصب ردیاب دارای ۵ مرحله است که در ادامه با معرفی قدم به قدماین ۵ مرحله با ما همراه شوید. قبل از خرید ردیاب نیاز است مطمئن شوید شرکت انتخابی شما نرم افزار مخصوص گوشی همراه شما را به شما ارئه دهد. در هنگام خرید ردیاب خودرو حتما به این نکته توجه کنید که ردیاب مد نظر شما از پشتیبانی قوی برخوردار باشد. البته کارایی، کیفیت، امکانات و قابلیت های موارد مهم تری هستند که لازم است در هنگام خرید به آن ها توجه شود اما توجه به برند محصول نیز لازم است. توجه داشته باشید !

 

منبع:

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/
 

مدیر بازاریابی
۲۴ مهر ۰۱ ، ۱۷:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر