مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است


بخاری گازی ایران شرق مدل شاهین با کیفیت خوب، بدنه سرامیکی و شیشه نشکن یکی از محصولات تولیدی شرکت ایران شرق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. درست تولید می شوند. بخاری گازی ایران شرق شاهین به دلیل طراحی منحصر به فرد، ساختار دقیق و دمای کارآمد، مصرف گاز را حدود 20 درصد کاهش می دهد.

کاهش آلودگی هوا

یکی از ویژگی های اصلی بخاری گازی شاهین ایرانشرق، سیستم OSD است که میزان اکسیژن محیط را کنترل می کند و در صورت کاهش درصد اکسیژن، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و گازرسانی به بخاری به طور کامل قطع می شود تا زمانی که محیط به طور کامل تهویه نشود، امکان روشن کردن گرمایش وجود نخواهد داشت. از دیگر ویژگی های بخاری بدون دودکش شاهین ایران شرق می توان به رنگ و لعاب پودر الکترواستاتیک و رگولاتور (تثبیت فشار گاز) اشاره کرد.
 

متن کامل مقاله را بخوانید:  https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-ایران-شرق 

مدیر بازاریابی
۱۷ مرداد ۰۲ ، ۲۱:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

بیوگرافی نعمت کرمی طنز پرداز و همسرش را به همراه سوابق فعالیت و آدرس پیج اینستاگرام + ماجرای فیلم تپق زدن شهردار میرجاوه را در این بخش ببینید.

نعمت کرمی طنز پرداز کیست؟
نعمت کرمی, در سال ۱۳۴۰ در جهرم استان فارس متولد شده است .

وی از طنزپردازن ، استندآپ کمدی و تقلید صدا است که تاکنون در شهرهای مختلفی در مراسم ها و جشن ها و اعیاد به اجرای برنامه شاد و طنز اعم از تقلید صدا و برنامه های کمدی پرداخته است.

آغاز فعالیت هنری
کرمی با بیش از 15 سال سابقه در عرصه ساخت کلیپ های طنز با موضاات اجتماعی روز دنیا توانسته در اینستاگرام فالورهای بسیار زیادی را برای خود جذب کند مهارت تقلید صدا و کارهای استندآپ کمدین او توانست کلیپ های او در فضای مجازی طرفداران بسیاری داشته باشد.

ماجرای کلیپ شهردار میرجاوه
چندی پیش با ساختن کلیپی در موذد تپق زدن شهردار میرجاوه کلیپ وی به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران فضای مجازی قرارگرفت ، ظوری که تقلید صدا او به گونه ای بود که بعد از انتشار فیلم وی در شبکه های اجتماعی خیلی ها میگفتند او خود شهردار میرجاوه است.

میرجاوه کجاست؟
میر جاوه یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان می باشد که در محدوده سرحد سیستان و بلوچستان و ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدان واقع شده است و دارای جمعیتی در حدود ۱۰ هزار نفر می ‌باشد.

این شهر تنها مرز قانونی در جنوب شرق کشور است که رفت و آمد گردشگران خارجی و داخلی از این معبر صورت می‌گیرد و از طریق راه‌آهن، ایران را به شبه‌قاره هند متصل می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین گمرکات کشور، گمرک میرجاوه با قدمتِ بیش از صد سال است که در آن صادرات و واردات صورت می‌گیرد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی نیکا فلاحی و ممد ایرانی 

اینستاگرام نعمت کرمی
صفحه اینستاگرام این چهره با آیدی
karami.neamat_ فعال است و بیش از ۱۳ هزار فالور دارلد که حتما سری بزنید و کلیپ های بسیار جالب و طنز او را تماشا کنید.

https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%86%d8%b9%d9%85%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c-%d8%b7%d9%86%d8%b2-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%88-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1%d8%b4/

مدیر بازاریابی
۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


چشم انداز

نکته اصلی که در تولید یک برنامه رادیویی باید به خاطر داشته باشیم این است که بتوانیم ایده ها و افکار خود را به گوش دیگران برسانیم. البته از آنجایی که فقط با صدای رادیو (به معنای عام آن اعم از موسیقی، کلام و افکت) سروکار داریم، لازم است در یک برنامه با توجه به این جنبه معنادار قدم به قدم پیش برویم.

تنظیم هادی

در جلسه پنجم گفتیم که برنامه روند هدف گذاری را از ابتدا تا انتها توضیح می دهد. با این حال، مهم است که این هدف ضمن پاسخگویی به نیازهای مخاطب، با موضوع مرتبط باشد.

مهمترین چیزی که باید در هنگام ایجاد یک برنامه رادیویی به خاطر بسپاریم این است که افکار و ایده های خود را به درستی درک کنیم. در واقع ما فقط صدا (به معنای عام آن شامل موسیقی، کلام و افکت) را برای رادیو تولید می کنیم، بنابراین لازم است مراحل و اقدامات برنامه با توجه به این فاکتور کیفی تدوین شود.

اما نکته ای که باید در طول برنامه به خاطر بسپارید، انجام یا سفارش تحقیق با توجه به موضوع برنامه زهرا شیراحمدی  است. (از زمان انتخاب موضوع، تصمیم گیری در مورد زمان پخش مناسب، تصمیم گیری در مورد فرمت و قالب برنامه، تعداد برنامه ها و ... باید در تمام مراحل تحقیق کنید.)

اما هنگام ایجاد برنامه به نکات زیر توجه کنید:

- نام برنامه مناسب را انتخاب کنید

- موضوع برنامه را به درس های کوچک تقسیم کنید

- برای انتخاب زمان برنامه

- زمان پخش، تاریخ یا تاریخ برنامه را تنظیم کنید

- تعداد برنامه ها در هفته و تعداد کل برنامه ها

- نوع برنامه زنده یا تولیدی و همچنین مستمر یا خاص بودن آن

- نوع و گروه مخاطب را مشخص کنید

پس از مشخص شدن موارد فوق، لازم است اهداف بر اساس مدت زمان، زمان و تعداد برنامه ها با جزئیات بیشتری تعریف شوند. به عبارت دیگر، با توجه به زمان پخش و تعداد ارسال ها، باید هدف اصلی را به اهداف کوچکتر تقسیم کرد. به این ترتیب علاوه بر برنامه ریزی مسیر رسیدن به هدف و ما به عنوان مدیران برنامه دچار سردرگمی نمی شویم، تکلیف مخاطب نیز مشخص است و پس از شنیدن برنامه دچار سردرگمی نمی شویم.

قدم بعدی این است که فرمت و قالب مناسب برنامه خود را انتخاب کنید. در واقع فرم مسیر (شجاعت) است که به اهداف ما منتهی می شود. بنابراین راه های ارتباطی با زهرا شیراحمدی ، لازم است که مناسب ترین شکل را انتخاب کنید. پس از انتخاب قالب، باید محتوای برنامه مانند گوینده، کارشناس، گزارشگر، بازیگر، تهیه کننده یا نویسنده را انتخاب کنید. در واقع چون وظیفه تهیه کننده هماهنگی بین آژانس های برنامه است، در صورتی که ما به عنوان تهیه کننده در برنامه حضور داشته باشیم، لازم است قبل از شروع کار عناصری را انتخاب کنیم که نیاز به حضور برنامه دارند. قبل از شروع فرآیند، نقش خود را توضیح دهید. به عنوان مثال، متن برنامه باید از قبل به نویسنده سفارش داده شود. سفارش یا انتخاب موسیقی مرحله مهم دیگری در برنامه ریزی است. سفارش مصاحبه یا گزارش های مورد نیاز از جمله نظرات مردم، مصاحبه با کارشناسان یا مقامات دولتی یکی دیگر از مراحل برنامه ریزی است.
 

کاری که ما در واقع انجام می دهیم به قول اهالی صداوسیما «تنظیم دستی» برنامه است. در این راهنما علاوه بر قسمت های مختلف برنامه و نحوه برگزاری آن، قسمت های مختلف و نقش هر فرد در برنامه را توضیح می دهیم. رئیس بخش هایی از برنامه را نیز شامل می شود. در واقع لیدر یا جدول اعلام یک برنامه لیستی از قسمت های مختلف برنامه است که علاوه بر نمایش توالی قسمت های مختلف برنامه، مسئولیت هر یک از اعضا را نیز مشخص می کند. در خودرو مناطقی را که از موسیقی استفاده خواهد شد را مشخص می کنیم. زیرا موسیقی که بخشی از پیام است باید در جای درست استفاده شود.

در قسمت بعدی به قسمت هایی می پردازیم که به یک برنامه هویت می دهند.

اما تمرین کنید:

یک یا دو برنامه رادیویی را که گوش می دهید مرور کنید. سخنان رهبر ارکستر، قسمت تخصصی، موسیقی و ... تعداد کل رهبر ارکستر را با در نظر گرفتن قسمت های مختلف آن روی یک کاغذ بنویسید.
 

مدیر بازاریابی
۰۹ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


طول عمر لمینت های دندان به عوامل زیادی از جمله برند، مراقبت های بعد از ایمپلنت و تخصص پزشک بستگی دارد.

لمینت به طور معمول بین 10 تا 20 سال بسته به جنس و برند دوام دارد، اما می توانید با رعایت چند نکته عمر لمینت خود را افزایش دهید. در این مقاله با من همراه باشید تا این نکات را با هم مرور کنیم.

لمینت دندان چگونه ساخته می شود؟

لمینت دندان یکی از بهترین راه حل هایی است که دندانپزشکان برای تزئین دندان استفاده می کنند. این پتوهای سبک زیبا را می توان از چهار ماده مختلف ساخت:

1- آجر حجیم: این نوع خمیر زیبا است، ظاهر خوبی دارد، اما ماندگاری آن زیاد نیست.

2- سرامیک فشرده: این ماده ضخیم تر و در نتیجه ماندگاری بیشتری دارد اما جلوه و زیبایی زیادی نمی دهد.

- لیتیوم دی سیلیکات: این نوع لمینت دارای استحکام و دوام بسیار بالایی است و برای افرادی که مسواک می زنند مناسب است.

4- زیرکونیوم: این ماده دارای کیفیت و دوام عالی است. در عین حال زیبایی و جلوه خاصی دارد. این نوع لمینت برای ترمیم دندان های غیر طبیعی مانند پرکردن حفره ها یا اصلاح حفره ها بسیار مفید است. شاید مهم ترین مزیت زیرکونیوم سازگاری آن با بدن انسان باشد، بنابراین بوی نامطبوعی در دهان ایجاد نمی کند.
 

برای لمینت دندان، ابتدا دندانپزشک قالبی از دندان شما می گیرد. سپس این قالب به آزمایشگاه فرستاده می شود تا لمینت ونیرها به شکل و اندازه دلخواه دندان ساخته شوند. پس از تولید، روکش ها به کلینیک بازگردانده می شوند و دندانپزشک ماهر آنها را با استفاده از مواد چسبنده به دندان می چسباند.

مدت زمان ماندگاری این پوشش ها و میزان استحکام، سفید و براق ماندن آنها به چند موضوع بستگی دارد که در ادامه به آنها خواهم پرداخت.

ماندگاری لمینت دندان چقدر است؟

لمینت یکی از بادوام ترین و باکیفیت ترین مواد دندانی است و یکی از نقاط قوت آن دوام و طول عمر است.

با این حال نمی توان گفت که این روش دائمی است. این به این دلیل است که دندان های طبیعی انسان نیز غیرقابل پیش بینی هستند و با وجود اینکه دندان های طبیعی قوی هستند، به مرور زمان فرسوده و سیاه می شوند. با این حال، لمینت به طور متوسط ​​10-20 سال دوام می آورد. این تفاوت در ماندگاری به دلیل عوامل مختلفی است که به افزایش یا کاهش طول عمر لمینت ها کمک می کند.

عوامل موثر بر دوام لمینت های دندانی

عمر مفید لمینت ها را می توان با عوامل زیر تعیین کرد:

تخصص دندانپزشک؛ مهارت و تجربه:

اگر دندانپزشک در لمینت کردن، فرم دهی دقیق دندان ها مهارت داشته باشد و فرآیند نصب به خوبی انجام شود، لمینت ونیرها دوام بیشتری خواهند داشت. بنابراین مهم ترین نکته در مورد لمینت انتخاب یک دندانپزشک مجرب است.

Laminate مواد ۽ معیار:

شرکت های زیادی وجود دارند که مواد اولیه برای تولید پارکت لمینت تولید می کنند. اما جنس جنس آنها بسیار متفاوت است و همانطور که در قسمت انواع لمینت گفتم انواع لمینت متفاوت است. اینکه کدام برند و جنسیت را انتخاب می کنید تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد. یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه می تواند به شما مشاوره خوبی بدهد و شما را در انتخاب منصفانه و عاقلانه کمک کند.

مراقبت های بعد از لمینت دندان:

اگر بعد از لمینت به خوبی از لمینت خود مراقبت کنید، مانند مسواک زدن منظم و رعایت بهداشت دهان و دندان، مطمئناً می توانید برای مدت طولانی از دندان های خود استفاده کنید.

وضعیت دندان:

اگر دندان سالم و محکم باشد، احتمال پر شدن لب و ترک های لمینت کمتر است.

رنگ دندان:

دندان های سفیدتر و لک کمتر، التهاب لثه کمتر. این امر احتمال تغییر رنگ لمینت دندان و نیاز به تعویض را کاهش می دهد.

 

چگونه طول عمر لمینت دندان را افزایش دهیم؟

لمینت دندان نوعی تزئین آرایشی است که ماندگاری طولانی دارد، اما روش های نگهداری می تواند تاثیر بسزایی در طول عمر لمینت روی دندان داشته باشد. هنگامی که تعمیر و نگهداری مناسب را انجام دهید، امکان افزایش طول عمر لمینت افزایش می یابد. به عبارت دیگر می توان گفت یکی از راه های افزایش عمر لمینت ها کنترل عوامل موثر بر عمر لمینت ها می باشد.

بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید.

دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید تا ذرات غذا از روی دندان هایتان پاک شود. این باقیمانده غذا می تواند باعث ایجاد حفره هایی شود که برای ترمیم آن نیاز به برداشتن پوشش لمینت دارد.

مصرف سیگار را کاهش دهید.

تغییر رنگ لمینت بدترین آسیبی است که سیگار می تواند به آنها وارد کند. با گذشت زمان، سیگار کشیدن لمینت ها را بد جلوه می دهد و طول عمر آنها را کوتاه می کند.

عادت های بد را کنار بگذارید.

سنگ زنی یکی از رایج ترین روندهای دندانپزشکی است که می تواند از گرفتن روکش جلوگیری کند. مسواک زدن می تواند دندان طبیعی را فرسوده و حتی فرسوده کند، مثلاً دندان مصنوعی، حتی دندان طبیعی را فرسوده کند، بیایید آن را به یک جواهر تبدیل کنیم. اگرچه روکش ها محکم به دندان ها چسبیده اند، اما ساییدن دندان ها فشار زیادی به دندان وارد می کند و ممکن است باعث بریدگی یا شکستن روکش ها شود. سعی کنید این مشکل را حل کنید و هنگام خواب از محافظ دندان مخصوص استفاده کنید.

از مسواک و خمیر دندان مناسب استفاده کنید.

برای تمیز کردن لمینت دندان بهتر است از برس و خمیر دندان مخصوص لمینت بدون مواد سفید کننده و ساینده استفاده شود. برخی از افراد فکر می کنند یکی از راه های سفید کردن لمینت ها استفاده از خمیر دندان سفید کننده است و خمیر دندان های سفید کننده متناسب با جنس دندان طبیعی طراحی و ساخته می شوند و استفاده از آن برای لمینت ها باعث می شود لمینت ها به مرور زمان براقیت و شفافیت را کاهش دهند.

در افرادی که دندان قروچه می کنند، استفاده از محافظ دندان ضروری است زیرا باعث کاهش ساییدگی دندان و افزایش طول عمر لمینت می شود.

از دندان به عنوان ابزار استفاده نکنید.

گاز گرفتن آجیل یا غذای سفت با دندان، باز کردن لفاف با دندان، یا جویدن ناخن یا مداد می تواند باعث خرد شدن، ترک خوردن یا آسیب به لمینت شود. این عمل همیشه بدون توجه به اینکه دندان ها روکش دارند یا نه ممنوع است. اگر دندان هایتان بسته است، حتی در جویدن غذاهای سفت مانند هویج نیز باید مراقب باشید.

معاینات دوره ای را فراموش نکنید.

سعی کنید هر 6 ماه یکبار به دندانپزشک مراجعه کنید تا وضعیت دندان های خود را بررسی کرده و در صورت وجود علائم پوسیدگی قبل از گسترش آن، آنها را ترمیم کنید.
 

مطالعه از منبع: https://drsheidaclinic.com/dental-laminate/

مدیر بازاریابی
۰۱ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر