مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است


تمام اعضای بدن شبانه روز بدون وقفه کار می کنند و آسیبی به عملکردشان می رسد می تواند حوادث و عوارض زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد.

قلب یکی از شکننده ترین اندام های بدن است و لازم است همیشه سلامت خود را حفظ کند و در صورت بروز مشکلات و آسیب های مختلف، اقدامات مناسب برای بررسی و درمان در اسرع وقت انجام شود.

یکی از راه‌های عملی نظارت بر عملکرد قلب، استفاده از نوار قلب یا هولتر قلب است که در آن پزشکان می‌توانند طی 24 تا 48 ساعت روند ضربان قلب را اندازه‌گیری کنند و متوجه شوند که آیا عملکرد این اندام مهم نقص دارد یا خیر. .

قبل از هر چیز باید بدانید که هولتر دستگاهی است که می تواند ضربان قلب و سایر عوامل را از طریق یک صفحه نمایش کوچک در تماس مستقیم با پوست به پزشک نشان دهد. هنگام استفاده از هولتر، دستگاه باید حداقل 48 ساعت به بدن انسان متصل شود. عملکرد دقیق قلب را با جزئیات بررسی کنید.

هولترها به دو نوع تقسیم می شوند: هولترهای قلبی و هولترهای فشار خون، معمولا از هولترهای قلبی برای بیماری ها و مشکلاتی به نام آریتمی قلبی استفاده می شود.

اگر احساس سرگیجه یا ضعف می کنید، ضربان قلب شما ناگهانی یا بسیار آهسته است، پزشک با کمک هولتر سلامت این عضو را بررسی می کند.

بیماری قلبی می تواند بر سلامت فرد تأثیر بگذارد و پزشکان می توانند آسیب قلبی را با مانیتور هولتر بررسی کنند.

هولتر قلب یک دستگاه دستی است که کاملا دقیق، سبک و اندازه کوچک است و حمل آن را آسان می کند و می توان آن را به مدت 48 ساعت در حین مراقبت از قلب استفاده کرد.

مانیتورهای هولتر بر روی کمر فرد نصب می شوند و چندین گیرنده با چسب به ناحیه قفسه سینه متصل می شوند و تمامی فاکتورها در عرض 48 ساعت ثبت و نظارت خواهند شد.

بهترین زمان برای استفاده از هولتر قلب

امروزه پزشکان و متخصصان سعی می کنند از روش های درمانی جدید برای تشخیص و اصلاح عوارض استفاده کنند، یک راه عملی برای بررسی عملکرد قلب استفاده از هولتر است، اما زمانی که پزشکان از این دستگاه استفاده می کنند در صورت وجود ممکن است برای بیماران قلبی این سوال پیش بیاید.

بیماری های قلبی می تواند با درد در ناحیه قفسه سینه ظاهر شود و این افراد دچار تنگی نفس می شوند و ممکن است بی دلیل از هوش بروند.در این شرایط پزشکان به اختلال عملکرد قلب مشکوک شده و سعی می کنند از طریق هولتر بر قلب نظارت کنند. حالت ها و در عرض 48 ساعت.

برای بررسی سرگیجه‌های مداوم و غیرقابل توضیح و ضربان قلب نامنظم، پزشکان از کاتتریزاسیون قلبی، روشی دقیق و عملی برای بررسی مشکلات قلبی استفاده می‌کنند.

اما هولتر قلب یکی از روش های کم خطر و بدون عارضه بررسی مشکلات داخلی است که پزشکان با بررسی نتایج آن متوجه می شوند که قلب دچار آسیب است یا بیماری خطرناکی.

نکته مهم این است که باید بدانید که پزشکان و متخصصان زمانی از هولتر استفاده می کنند که بخواهند سلامت فردی را که دچار حمله قلبی شده است بررسی و نظارت کنند. هولتر مانیتور برای تعیین اینکه آیا ضربان قلب طبیعی است یا نه.

هرگونه علائم غیرطبیعی در ناحیه قلب ابتدا توسط هولتر بررسی می شود و در چنین شرایطی نیازی به استفاده از روش های تهاجمی و خطرناک نیست.

اگر نتایج هولتر قلبی چندان خوشایند نباشد، پزشک از روش های دیگر نظارت و درمان استفاده می کند.

شرایط استفاده از هولتر قلب
 

اگر پزشکان تصمیم بگیرند که فرد باید از هولتر برای بررسی آسیب های مربوط به قلب استفاده کند، نکات کلیدی را به آنها یادآوری می کنند تا بتوانند از این دستگاه برای بررسی دقیق و دقیق عملکرد قلب خود استفاده کنند.

توصیه می شود قبل از معاینه برای از بین بردن چربی های اضافی پوست دوش بگیرید و گیرنده های هولتر را به بدن بچسبانید، زیرا رطوبت و عرق پوست از چسبیدن گیرنده های هولتر به بدن جلوگیری می کند و باعث ایجاد بیماری می شود. نتایج.

در حین و قبل از استفاده از هولتر، هیچ نوع لوسیون یا کرمی را به پوست خود نزنید. لطفاً توجه داشته باشید که هنگام استفاده از هولتر، نزدیک امواج الکتریکی و مغناطیسی نباشید، زیرا میدان مغناطیسی ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. هولتر این نگران کننده است و نتیجه آزمایش دقیق و عملی نیست.

اگر پزشک متوجه شد که نتیجه به دست آمده چندان دقیق و کاربردی نیست، باید این روند را تکرار کنید تا قلب با دقت بیشتری آزمایش شود.

هنگامی که هالتر به بدن متصل است، نباید از لباس های چسبناک یا چسبناک استفاده کنید، زیرا فشار می تواند گیرنده ها را از سطح پوست شما جدا کند و باعث حذف یکی از این گیرنده ها شود.

هنگام استفاده از قلب هولتر نمی توان ورزش و فعالیت های زیادی انجام داد، زیرا پوست پوست می تواند مانعی بین گیرنده ها و قلب باشد و به ناچار باعث ایجاد اختلال می شود.

متخصصان توصیه می کنند هنگام استفاده از هولتر قلب، تمام جواهرات و اجسام فلزی را جدا کنید و البته بهتر است از الکترودهای متصل به سینه به خوبی محافظت کنید تا از سطح پوست جدا نشوند.

هنگام استفاده از هولتر قلب افراد از مصرف هر نوع تنباکو، تنباکو و تنباکو منع می شوند و بهتر است تحت نظر پزشک از داروهای خاص استفاده کنند.

نزدیک وسایل برقی نباشید و از ریش تراش، مسواک برقی، تلفن همراه و هر وسیله الکترونیکی که با سیگنال های دریافتی از قلب تداخل می کند استفاده نکنید.
 

بیشتر بخوانید: https://pezeshke-shahr.com/قلب-و-عروق/پزشک-متخصص-قلب-در-شیراز/

 

مدیر بازاریابی
۲۸ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


ست اتاق خواب صرف نظر از سبک و تنوع آن، از تعدادی عناصر تشکیل شده است. در برخی موارد برای تکمیل یک تخت باید اجزایی را به تخت خود اضافه کنیم تا تخت ما شکل دلخواه را به خود بگیرد. گاهی اوقات مجبوریم تغییرات اساسی ایجاد کنیم و یک مجموعه کامل از ورق ها را بخریم تا همه چیز را همانطور که می خواهیم بدست آوریم.

ست سرویس خواب راه میانبری برای یک اتاق خواب کامل و هماهنگ است. با انتخاب و خرید تمام لوازم اتاق خواب مورد نیاز را یک جا در اختیار دارید. داشتن یک سرویس خواب جدید ذهن ما را دو چندان می کند. ایده استراحت در میان امکانات مورد نیاز ما آرامش را به ارمغان می آورد. اما دو سوال اساسی مطرح می شود: سرویس خواب چیست؟ و سپس سوال بعدی این است که "سرویس خواب شامل چه مواردی می شود؟" یا سرویس خواب نوزاد شامل چه چیزهایی می شود؟»، «سرویس خواب عروس شامل چه مواردی می شود؟» ما اینجا هستیم تا اجزای سرویس خواب را با شما مرور کنیم و اطلاعات مفیدی را به عنوان راهنمای خرید ست در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمانید.

سرویس خواب چیست؟

برای پاسخ به این سوال که اتاق خواب چیست، باید اتاق خواب را تجسم کنیم. ابتدایی ترین لوازم اتاق خواب که می توانید مطابق میل خود تصور کنید، اتاق خواب نامیده می شود. ممکن است برخی از دستگاه هایی که قصد معرفی آنها را داریم لازم ندانید! خوبه. در انتخاب اتاق خواب حتما باید به اندازه اتاق، فضای موجود و نیاز خود توجه کنید.

سوئیت اتاق خواب مجموعه ای از مبلمان و لوازم اتاق خواب است که همگی از یک الگوی طراحی واحد با نوع چوب و پوشش آن و سایر مبلمان اتاق خواب پیروی می کنند. برای ایجاد ظاهری منسجم برای اتاق خواب خود لازم نیست یک طراح داخلی باشید. خرید سرویس خواب استرس ناشی از یافتن اقلام مشابه را از بین می برد. توصیه می شود اتاق خواب بسیار خوبی داشته باشید، همچنین می توانید مقالاتی در مورد محصولات اتاق خواب و اینکه اکسسوری اتاق خواب چیست را مطالعه کنید.

سرویس کنار تخت شامل چه مواردی می شود؟

سرویس خواب شامل چه مواردی می شود؟

اتاق خواب شما جای خواب نیست. در عوض، این یک پناهگاه خصوصی است که می توانید در آن استراحت کنید، قرار ملاقات بگذارید، فیلم تماشا کنید، کتاب بخوانید یا با لپ تاپ خود کار کنید. با عملکرد کامل اتاق خواب می توانید اتاق خواب خود را به جزیره آرامش تبدیل کنید. یک خواب خوب شبانه به شما احساس سرزندگی و آمادگی برای رویارویی با هر چیزی را می دهد که زندگی به شما می زند. داشتن تخت مناسب اولین قدم برای داشتن تخت است. اما مولفه های سرویس اتاق شامل:

d'bett

بستر

کابینه

شلیک کردن

میز تزئینی

صندوق عقب

آینه

میز یا میز کامپیوتر

کتابخانه

که…

بنابراین یک سرویس خواب کامل شامل این چند مورد است. اما بسته به ترجیح مشتریان و البته مشکل نداشتن فضای کافی، بسیاری از سرویس های اتاق خواب برخی از این موارد را ندارند. به عنوان مثال، مشتریان اغلب تمایلی به خرید پوف یا کمد ندارند. به عبارت دیگر می توان گفت سه عنصر اصلی یک سوئیت اتاق خواب شامل تخت، میز آرایش و میز خواب یا کمد است. مدل های سرویس خواب چیست؟ ست خواب با توجه به سن به ست خواب نوزاد، ست خواب نوجوان، سرویس خواب دو نفره و ست خواب تک طبقه بندی می شود. در مقاله بعدی به بررسی هر یک از این اجزا خواهیم پرداخت. تانیل چوب

ضربه زدن

ظاهر سرویس خواب کاملاً به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد، اما ما می توانیم یک قانون اساسی را به اشتراک بگذاریم: تخت خواب شما مهم ترین قسمت ست تخت شما است. تصور کنید یکی از دوستانتان وارد خانه شما می شود. از کجا میدونه مال کدوم اتاق خوابه؟! طبیعتاً وقتی تخت خواب می‌شود، اولین فکر تخت خواب است. تخت شما به اتاق خواب شما شخصیت می بخشد.

این را هم باید گفت که اگر تخت نیست، روی زمین یا روی مبل بخوابید! همراه با کم خوابی یا خستگی، نوسانات خلقی می تواند به آرامی کیفیت زندگی و بهره وری شما را کاهش دهد. افراد مبتلا به کمردرد وقتی از خواب بیدار می شوند چه احساسی دارند!

عناصر سرویس اتاق خواب

نکته دیگری که انتخاب تخت در اتاق خواب را مهم می کند این است که این تخت است که به شما می گوید چقدر فضای باقی مانده برای خرید بقیه اتاق خواب باقی مانده است. مثلا تخت ماست مانند تابوت مرده برای اتاق هایی با فضای کم است! به همین ترتیب، یک تخت جمع و جور در یک اتاق بزرگ تأثیر خوبی بر اتاق نمی گذارد. علاوه بر این، اندازه مناسب برای قد شما نیز هنگام انتخاب تخت مناسب است. توجه به فونداسیون تخت، ستون و تاج بالای تخت یکی دیگر از نکات کاربردی و مهم در زیبایی اتاق خواب است.

همچنین برای شما مهم است که به ارگونومی تخت و نحوه استفاده آسان یا دشوار آن توجه کنید. به عنوان مثال، ممکن است کوتاه قد باشید یا مشکلات فیزیکی مانند زانو درد داشته باشید. این مورد با ارتفاع یا پایین بودن تخت شما کار می کند.

لباس و عینک

میز آرایش یا میز آرایش جزء لاینفک سرویس خواب است و بدون آن اتاق خواب ما ناقص به نظر می رسد. میز آرایش کاربردهای زیادی دارد. برای نگهداری وسایل شخصی، لوازم آرایشی و بهداشتی به یک میز آرایش با صندلی نیاز دارید. برخی از آنها جعبه یا کشوهای کوچکتری نسبت به معمول دارند تا به راحتی بتوانند لوازم آرایشی و اقلام نامناسب را روی میز آرایش قرار دهند.

یکی از مهمترین عناصر اتاق رختکن، آینه است. آینه ها در سبک ها و رنگ های مختلف موجود هستند و اگر آینه روی میز قرار می گیرد، میزی که انتخاب می کنید باید از آن پشتیبانی کند. وجود آینه در اتاق خواب نور بیشتری را به اتاق شما منعکس می کند. این باعث می شود اتاق بزرگتر شود. همچنین هنگام انتخاب آینه در اتاق خواب می توانید سفارش دهید که طرح دلخواه برای شما ساخته شود.

المیرا

طراحی کمد لباس علاوه بر مفید بودن برای نگهداری لباس و تجهیزات، بر ظاهر کلی اتاق خواب شما نیز تاثیر می گذارد. ابعاد و اندازه کمد لباس در فضایی که اشغال می کند مهم است. بنابراین، مقدار مورد نیاز خود را از قبل یادداشت کنید. همچنین مقدار فضای کمد دیواری را که می خواهید به هر فرد اختصاص دهید در نظر بگیرید تا مجبور به دعوا نباشید! اگر در حال خرید هستید، به این فکر کنید که اقلام خود را در کجا نگهداری می کنید.

سرویس خواب شامل چه مواردی می شود؟

تخت خواب

هدف اصلی از داشتن میز پاتختی که به آن میز پاتختی می گویند، نگهداری وسایل ضروری قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب است. به عنوان مثال، اگر در نیمه های شب به چیزی نیاز دارید، داشتن یک میز کنار تخت در اتاق خواب بسیار مفید است. جدا از احساس تنبلی، نیمه خواب بیدار شدن می تواند به شما آسیب برساند. بنابراین، بهتر است وسایل ضروری را در دست داشته باشید. اگر میز کنار تخت نور مناسبی داشته باشد، خوب می شود. کشوهای تخت شما نیز از شلوغی اطراف تخت جلوگیری می کند. سرویس خواب چوبی تانیل چوب

پمپ

پوف در سرویس اتاق خواب صندلی یا صندلی است که پشتی برای تکیه دادن ندارد. عثمانی بهترین راه برای نشستن در فضاهای کوچک یا جابجایی محل نشیمن در اطراف اتاق است. همچنین می توانید در برخی مدل ها دستگاه را داخل آن قرار دهید. در واقع پوف یک صندلی موقت برای نشستن، عثمانی یا قرار دادن وسایل در کنار سرویس خواب شما است. https://www.wayfair.com/furniture/sb1/wood-bedroom-sets-c46123-a2961~6933.html

لازم به ذکر است که با وجود کارکردهای مشابه، تفاوت بین عثمانی و عثمانی را می توان در چند ویژگی خلاصه کرد. عثمانی ها بیشتر از هر چیز دیگری کوسن هستند، اما عثمانی ها کوسن های کمتری دارند. عثمانی معمولاً روی زمین است، اما عثمانی با کمک پاها در بالای زمین قرار می گیرد. از پفک بیشتر در سرویس خواب و از پوف در وسایل منزل استفاده می شود. ما خیال شما را راحت می کنیم! به طور کلی به هر چیزی که بیشتر شبیه کوسن باشد تا میز، پوف و هر چیزی که بیشتر شبیه کوسن باشد تا کوسن، پوف نامیده می شود.

سوئیت ماه عسل شامل چه مواردی است؟

بعد از اینکه متوجه شدید ست روتختی چیست، باید در مورد روتختی عروس بیشتر بدانید. خدمات باند عروسی یکی از مهم ترین خدمات خریدی است که توسط عروس و داماد انجام می شود. این سرویس شامل انواع وسایل منزل می باشد که در بخش های خانه نیز یافت می شود. مثلا مبلمان تالار، پذیرایی، مبلمان اتاق خواب عروس نیز اینها هستند. به یاد داشته باشید که سرویس عروسی شامل موارد زیادی است و همه اینها در کنار هم فضای زیبایی را ایجاد می کند. در زیر لیستی از خدمات عروسی را برای شما دوست عزیز آماده کرده ایم.

بستر

میز آرایش یا میز آرایش

بستر

کنسول یا کشو

یک آینه بلند
 

مدیر بازاریابی
۲۶ تیر ۰۲ ، ۱۰:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


تحقیقات جدید دانشگاه ژنو (UNIGE) در سوئیس نشان داده است که دانش روزمره ما می تواند مهارت های حل مسئله ما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و گاهی اوقات ما را به بیراهه بکشاند. به همین دلیل است که UNIGE مداخله ای را برای حمایت از یادگیری ریاضیات در مدارس با همکاری چهار گروه تحقیقاتی فرانسوی اجرا کرده است.

این برنامه که ACE-ArithmEcole نام دارد برای کمک به دانش آموزان مدرسه ای طراحی شده است تا بر شهود و دانش غیررسمی خود غلبه کنند و به جای آن بر استفاده از اصول حساب تکیه کنند.

نتایج شگفت آور است. بیش از نیمی (50.5%) از دانش آموزان در این مداخله قادر به حل مسائل دشوار بودند، در حالی که تنها 29.8% از دانش آموزانی که از برنامه درسی استاندارد پیروی می کردند، قادر به حل مسائل پیچیده بودند. می توانید تحقیقات مربوطه را در مجله ZDM Mathematics Education پیدا کنید.

از سن 6 یا 7 سالگی، بچه های مدرسه ای با مسائل ریاضی جمع و تفریق مواجه می شوند. آنها به طور غریزی از شبیه سازی ذهنی موقعیت هایی که با مشکلات توصیف شده اند برای تصمیم گیری استفاده می کنند.

با این حال، با پیچیده‌تر شدن مشکل، ارجاع به این نمایه با استفاده از تصاویر غیرممکن می‌شود یا دانش‌آموز را دچار اشتباه می‌کند.

Katarina Govzdić، محقق دانشکده روانشناسی و آموزش UNIGE (FPSE)، توضیح می دهد: "ما روشی را طراحی کرده ایم که به وسیله آن دانش آموز می تواند خود را از این نمایش های اولیه جدا کند و این استفاده از اصول انتزاعی حساب را تقویت می کند."

این روش مبتنی بر رمزگذاری مجدد معنایی، دانش آموزان را به کسب دانش ریاضی در سنین پایین ترغیب می کند. این مداخله در یک دوره ابتدایی ریاضیات به نام ACE-ArithmEcole اجرا شد که جایگزین برنامه درسی استاندارد ریاضیات می شود.

بنابراین، این بازنمایی های ذهنی بصری جای خود را به بازنمایی های ریاضی می دهد.

در پایان سال تحصیلی، تیم UNIGE ده کلاس از کودکان 6-7 ساله در فرانسه (پایه دوم دبستان) را ارزیابی کرد. معلمان در پنج کلاس که کلاس های کنترل نامیده می شوند، ریاضیات را به روش سنتی تدریس می کردند. در پنج کلاس دیگر، آنها مداخله ACE-ArithmEcole را اجرا کردند، جایی که دانش‌آموزان تشویق شدند که نگاه کنند.

پروفسور امانوئل ساندر از دپارتمان آموزش FPSE UNIGE گفت: "برای اینکه دانش آموزان بتوانند معنی را دوباره رمزگذاری کنند، ابزارهای مختلفی از جمله نمودارهای خطی و جعبه ای را در اختیار آنها قرار می دهیم."

ایده این است که هنگام خواندن یک بیانیه مشکل، "لوک 22 تیله دارد، او 18 تیله را از دست می دهد. چند تیله باقی می ماند؟"

بلکه باید آن را محاسبه ای از تفاوت یا مسافتی که باید اندازه گیری شود ببیند. این برای نشان دادن و آموزش دانش آموزان است که می توانند این وضعیت را در مغز خود به روشی جدید رمزگذاری کنند. "

پس از یک سال آموزش مبتنی بر تمرین، محققان UNIGE مداخله خود را ارزیابی کردند و از دانش‌آموزان خواستند تا مسائل را به سه دسته اصلی حل کنند: ترکیب ("من 7 تیله آبی و 4 تیله قرمز دارم، آنها تامی چند خواهند بود؟")، مقایسه. ("من یک دسته گل با 7 رز و 11 گل رز دارم، چند گل رز دارم؟") و معکوس شدن مشکل ("من 4 یورو داشتم و بیشتر برنده شدم. اکنون 11 یورو دارم. چقدر برنده شدم.؟" ").

در هر یک از این دسته بندی ها، مشکلاتی وجود داشت که به راحتی از نظر ذهنی و با استفاده از راهکارهایی برای مشاهده وضعیت حل می شد. اگرچه در موارد دیگر شبیه سازی ذهنی کار دشواری بود و آنها باید اصول محاسبه را پیدا می کردند.

نتایج غیر قابل انکار

در پایان آزمایش ها، محققان به نتایج غیرقابل انکاری دست یافتند. از دانش آموزانی که حل مسائل ریاضی با روش ACE-ArithmEcole آموزش داده شد، 63.4 درصد به مسائل آسان در شبیه سازی ذهنی پاسخ صحیح دادند و 50.5 درصد به مسائل دشوارتر پاسخ دادند.

در مقابل، تنها 42.2 درصد از دانش آموزان در برنامه درسی استاندارد قادر به حل مسائل ساده و تنها 29.8 درصد به مسائل پیچیده پاسخ صحیح داده اند. امانوئل ساندر می افزاید: «با این حال، سطوح آنها در سایر جنبه های ریاضیات دقیقاً یکسان بود.

این تفاوت با مراجعه مکرر به استفاده از اصول ریاضی و نه شبیه سازی ذهنی توسط دانش آموزان شرکت کننده در مداخله ACE-ArithmEcole توضیح داده می شود.

کاتارینا گوسدیک مشتاقانه می گوید: «دانش آموزان با استفاده از ابزارهای ارائه شده و فعالیت هایی که در کلاس انجام دادند، یاد گرفتند که خود را از شبیه سازی های ذهنی غیررسمی جدا کنند و از دام هایی که منجر به پیچیده شدن مشکل در حل مشکلات می شود، دور شوند.

نتایج امیدوارکننده است و مبنایی برای ترویج انتزاع و جدایی مفهومی از شبیه‌سازی ذهنی فراهم می‌کند. اکنون می‌خواهیم این روش تدریس را در مقاطع بالاتر گسترش دهیم و ضرب و تقسیم را نیز شامل شود.»

«علاوه بر این، این روش را می توان در موضوعات دیگر مانند علوم و دستور زبان، که در آن مفاهیم شهودی مانع می شود، به کار برد.
 

رجوع به مقاله: https://lotusmath.ir/تدریس-ریاضی/ 

مدیر بازاریابی
۲۳ تیر ۰۲ ، ۱۱:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


فلومتر یا فلومتر در کاربردهای مختلفی مانند تصفیه خانه های آب، صنایع تبدیلی و نظارت بر محیط زیست استفاده می شود.

فلومترها با اندازه گیری نرخ جریان، بینش مهمی در مورد جریان آب در لوله ها، سیستم های زهکشی و سایر انواع زیرساخت ها ارائه می دهند. در زیر انواع و روش های انتخاب فلومتر مناسب برای کاربرد مورد نیاز را ارائه خواهیم داد.

انواع دبی سنج

انواع مختلفی از دبی سنج ها برای استفاده در اتوماسیون صنعتی وجود دارد. بسته به ماده ای که اندازه گیری می شود، مایع یا گاز، اصول اولیه خاصی در مورد نحوه کار کنتورها اعمال می شود. در مرحله بعد، برخی از رایج‌ترین انواع فلومترها را در نظر می‌گیریم و اصول عملکرد، مزایا و چالش‌های آنها را بررسی می‌کنیم.

فلومتر التراسونیک

سنسورهای اولتراسونیک از امواج اولتراسونیک برای اندازه گیری فشار آب استفاده می کنند. سپس دبی سنج از مقدار فشار اندازه گیری شده و اندازه لوله برای محاسبه دبی آب استفاده می کند. فشار آب به دو روش اندازه گیری می شود:

اولین مورد بر اساس اصل اثر داپلر است. امواج اولتراسونیک زمان خاصی است که از فرستنده بر روی آب تصفیه می‌تابد. در انتهای قطر مخالف لوله، پاسخی وجود دارد که اندازه این امواج را می سنجد. گرمای دریافتی مصرف کننده به سرعت سیال بستگی دارد.

نوع دوم اندازه گیری بر اساس تفاوت در زمان لازم برای حرکت صدا به بالا و پایین سیال است. هر دو مقدار برای محاسبه نرخ جریان سیال استفاده می شود.

یکی از مزایای فلومترهای اولتراسونیک این است که می توان آنها را بدون تعویض لوله نصب کرد. چنین بسته نرم افزاری معمولاً در یک لوله پیچیده می شود. پارامترهای مختلفی مانند ضخامت، متریال و قطر لوله ها برای محاسبه دقیق در دبی سنج قرار می گیرد.

دبی سنج مغناطیسی

فلومترهای مغناطیسی (یا مگمترها) حجم سنج هایی هستند که هیچ قطعه متحرکی ندارند. فلومترهای مغناطیسی برای اندازه گیری سیالات مبتنی بر آب یا نفوذپذیر مانند فاضلاب یا آب فرآیندی که آلوده یا کثیف تلقی می شوند مناسب هستند.

روش کار یک شار سنج مغناطیسی بر اساس فرمولی به نام فرمول فارادی است. ابتدا مایع باید رسانا باشد. ولتاژ اندازه گیری می شود که به "سرعت متوسط ​​سیال ضرب در قدرت میدان مغناطیسی و طول سیم" (که فاصله بین الکترودها است) بستگی دارد. این ولتاژ متناسب با دبی حجمی سیال است.

جریان سنج مغناطیسی چگونه کار می کند

یک جریان سنج مغناطیسی ولتاژ القایی را در یک سیال متحرک با استفاده از میدان مغناطیسی اندازه گیری می کند. ولتاژ متناسب با حاصل ضرب سرعت سیال و شدت میدان مغناطیسی است. فلومترهای مغناطیسی نیز غیر تهاجمی هستند و می توانند سیالات رسانا مانند آب، اسیدها، بازها و دوغاب ها را اندازه گیری کنند. یکی از بهترین فلومترهای مغناطیسی، فلومتر زیمنس است.

دبی سنج های مغناطیسی تحت تأثیر تغییرات دما، فشار، ویسکوزیته یا چگالی قرار نمی گیرند. با این حال، آنها نمی توانند مایعات نارسانا، مانند نفت، گاز یا بخار را اندازه گیری کنند. فلومترهای مغناطیسی برای مناطقی که نمی خواهید در هنگام کار بر روی متر در معرض مایع اندازه گیری شده قرار بگیرید ایده آل هستند. آنها همچنین دارای دقت بالا و نیاز به نگهداری پایین هستند.

دبی سنج مکانیکی

فلومترهای مکانیکی دارای قطعات متحرک داخلی مانند چرخ دستی یا پروانه هستند. جریان مایع در لوله باعث "چرخش پارو داخلی" می شود و در نتیجه نرخ جریانی متناسب با "سرعت چرخش" پدال داخلی ایجاد می کند.
 

درک جریان سنج های مکانیکی برای افراد عادی آسان تر است. رکاب زدن آهسته شما را به آرامی حرکت می دهد، در حالی که رکاب زدن سریع شما را بسیار سریعتر حرکت می دهد. دبی سنج های مکانیکی دستگاه های ساده و ارزانی هستند که می توانند مایعات کم ویسکوزیته و عاری از جامدات را اندازه گیری کنند. با این حال، آنها ممکن است برای کاربردهایی که در آن کثیفی یا زباله می تواند به آنها آسیب برساند یا مسدود کند، مناسب نباشند.

انواع دیگر فلومترها

دبی سنج های بسیار دیگری نیز وجود دارند که از اصول و روش های مختلفی برای اندازه گیری دبی سیال استفاده می کنند، مانند گرما، جرم، فشار دیفرانسیل، کوریولیس، گرداب، جابجایی مثبت و ... که هر کدام نوع خاص خود را دارند. ویژگی ها و محدودیت ها کم و بیش برای کاربردهای خاص مناسب است.

چگونه فلومتر مناسب را برای برنامه خود انتخاب کنیم؟

فلومترها دستگاه هایی هستند که میزان مایع، گاز یا بخار یک لوله یا لوله ها را در یک بازه زمانی معین اندازه گیری می کنند. آنها در کاربردهای مختلفی مانند تصفیه خانه های آب، صنعت فرآیند و نظارت بر محیط زیست استفاده می شوند.

انواع مختلفی از فلومترها برای استفاده در اتوماسیون صنعتی موجود است بسته به محصولی که باید اندازه‌گیری شود، چه مایع یا گاز، اصول اولیه خاصی در مورد نحوه کار کنتورها اعمال می‌شود.

مواردی که باید در انتخاب دبی سنج در نظر بگیرید

قبل از انتخاب ماشین حساب مناسب، باید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

نوع و خواص مایع مورد اندازه گیری مانند ویسکوزیته، رسانایی، چگالی، دما، فشار و غیره.

دقت اندازه گیری و برد مورد نیاز، مانند جریان زیاد یا کم، جریان کلی یا لحظه ای و غیره.

الزامات نصب و نگهداری فلومتر مانند اندازه لوله، مکان، دسترسی، منبع تغذیه، کالیبراسیون و غیره.

هزینه و در دسترس بودن دبی متر مانند هزینه خرید اولیه، هزینه نیروی کار، قطعات یدکی و غیره.

بر اساس این عوامل، می توانید انتخاب های خود را محدود کرده و بهترین نوع فلومتر را برای کاربرد خود انتخاب کنید.

سخن پایانی در مورد فلومترها

در این مقاله تعدادی از رایج ترین انواع ردیاب ها و نحوه کار آنها را ارائه کرده ایم. ما همچنین برخی از مزایا و چالش های آنها را برای برنامه های مختلف مورد بحث قرار دادیم.

فلومترها ابزارهای مهمی برای اندازه گیری و کنترل جریان سیال در صنایع و محیط های مختلف هستند. با درک نحوه عملکرد آن، می توانید "بهترین" فلومتر را برای نیازهای خود انتخاب کنید و فرآیند اتوماسیون خود را بهینه کنید.
 

ادامه پست:  https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44671-%D9%81%D9%84%D9%88%D9%85%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF

مدیر بازاریابی
۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

متن آهنگ سر من هرچی اومد حقمه سکوتم از غمه علیرضا طلیسچی

همیشه از گذشته نفرت داشتم از به یاد آوردن تو و تموم خاطراتم
فکر من نیستی چون که مثل من هیشکی بعد این همه دوری نمیگه باز باهاتم
میدونی تقصیر خودمه که تحت تاثیر یه رابطم خامتم چیزی که حتی نمیدیدی تو توی خوابتم
با خودم قرار گذاشته بودم دیگه رو ندم ولی بازم تا دیدمت به سمتت اومدم
من بدم آره درست میگی بدم که حال و روزم این شده
تموم حرفاتم حرفای بی خوده
حاضرم برای اینکه عشقو حس کنی من از تو زندگیت برم اصلا مقصرم
سر من هر چی اومد حقمه سکوتم از غمه دل سوزوندنای بی خودیم عذاب و دردمه
سنگ باشمو بهت بگم مقصری منو میذاری رو چشت ولم نمیکنی بری
حقمه حقمه سکوتم از غمه دل سوزوندنای بی خودیم عذاب و دردمه
سنگ باشمو بهت بگم مقصری منو میذاری رو چشت ولم نمیکنی بری
اون روزا که پر از غرور و اعتماد به نفس بودی
من تموم طول روزو تو اتاق سردم حبس بودم
هرکی میرسید بهم میگفت واسه همیشه دست بردار
اما باز برای کشتن غرورم پیش تو نترس بودم
خودمم از هجوم فکر رفتن تو از کنارم خسته بودم
روحتم خبر نداره چند دفعه تو خلوتم شکسته بودم
رفتنت ازم یه آدم بدون قلب و سرد ساخته
این کسی که رو به روته کل زندگیشو پاک باخته

https://musicdel.ir/single-tracks/161304/

مدیر بازاریابی
۱۸ تیر ۰۲ ، ۱۰:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


درباره پرستاری در منزل و خدمات منحصر به فرد آن چه می دانید؟

دوران پیری نیز مانند دوران کودکی دوران حساسی در زندگی هر فرد است که توجه ویژه ای را می طلبد. سالمندان نیاز به توجه و محبت خاصی دارند. و اکثر آنها نمی توانند با نیازهای روزمره کنار بیایند و به پرستار سالمند نیاز دارند. ماندن در خانه برای سالمندان و استفاده از خدمات پرستار در منزل به کمک و بهبود وضعیت سالمندان کمک می کند. در زیر با خدمات و وظایف پرستاران در این زمینه بیشتر آشنا خواهیم شد.

همه چیز در مورد پرستار پیر

وجود پرستار سالمند در منزل و مراقبت از او باعث می شود دوره های بهبودی و پیری با عوارض کمتر و راحتی بیشتر بگذرد. امروزه مراکز زیادی در سراسر کشور به ارائه خدمات پرستاری می پردازند و با کادری مجرب و آموزش دیده در امر نگهداری و مراقبت از سالمندان عملکرد خوبی دارند. قرار ملاقات با پرستار می تواند روزانه، شبانه، تمام وقت و یا برای مدت زمان معین باشد، علاوه بر این می توان تمامی خدمات را برای پرستار مشخص کرد. (توصیه می شود پرستاران مجرب، ایمن و سالم را انتخاب کنید.)

خدمات پرستاری برای سالمندان

خدمات پرستاران سالمند با توجه به شرایط سالمندان متفاوت است و خدمات عمومی مانند مراقبت و نگهداری، تجویز دارو و درمان، تهیه غذای مناسب و خدمات رسانی به سالمندان، ارائه امکانات تفریحی و گردشگری را ارائه می دهد. رسیدگی به مجوزهای خانواده ارشد، امور مالی و اداری ارشد، نظافت خانه و بهداشت شخصی سالمندان، و مسائل مربوط به سالمندان خارج از خانه.

مزایای استفاده از خدمات یک پرستار ارشد

از مزایای استفاده از خدمات پرستار سالمند می توان به موارد زیر اشاره کرد: تمام مراقبت ها در منزل فرد و در مقابل خانواده انجام می شود و سالمند احساس رضایت و خرسندی می کند، هیچ کس در کنار سالمند نیست. خانواده. نگرانی در مورد پیگیری درمان و دارو برای سالمندان مراقبت با دقت و سیستماتیک انجام می شود، رابطه سالمندان با فرزندان و خانواده آنها مختل نمی شود و خانواده به شدت نگران رفع نیازهای عاطفی خود و سالمندان هستند. فرزندان خود را سرزنش نکنید

چگونه یک پرستار ارشد استخدام کنیم

اگر پرستار سالمند استخدام می کنید باید مراقب برخی از زمینه ها باشید، فرآیند جذب از نهادهای اصلی انجام شود و پرستاران مدارک لازم را از وزارت بهداشت داشته باشند. البته شما می توانید تمامی مراحل قانونی را طی کرده و موسساتی را انتخاب کنید که دارای مجوز قانونی و دارای تمامی استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان باشند و با استخدام پرستار و سرایدار پرسنل از این موسسات موافقت کنید. . .

 

ادامه مقاله: https://avalsafiresalamat.com/پرستار-سالمند/ 

مدیر بازاریابی
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۰:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر