مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

اطلاعات برتر به پنجره دوجداره

شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ق.ظ

 

در و پنجرههای uPVC از لحاظ استحکام، محصولی قابل اطمینان هستند و علی رغم تفاوتهای ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. که می توانید از یک تعمیرکار پنجره بخواهید لولاهای قبلی و معمولی را باز کرده و با لولاهای با کیفیت و قابل تنظیم تعویض نماید.گاهی اوقات این مشکل به دلیل انبساط و انقباض پروفیل upvc اتفاق می افتد که ناشی از گرما و سرمای هواست. پنجره دو جداره ثابت، از آنجایی که پروفیل ثابت بر روی آن به کار گرفته میشود و به باز و بسته شدن نیازی ندارید، یراق آلات کمتری نیز استفاده میشود و به همین علت قیمت کمتری دارد. مشکل در باز و بسته شدن: اگر پنجره های قدیمی شما به سختی باز می شوند و صداهای اذیت کننده ای دارند، بهتر است که تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره را انجام دهید. بیشترین کاربرد این یراقآلات در مواقعی است که کاربر از تمکن مالی بالایی برخوردار باشد و به دنبال روش ها و امکاناتی است که با کمترین تلاش به امور روزمره خود رسیدگی کند و در حالی که به تماشای تلویزیون مشغول است بتواند با یک ریموت پنجرههای خانه را باز و بسته کند.

https://upvcmaster.com/لیست-قیمت-در-و-پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی/

 

همچنین تولید سالانه خود را به 17000 تن در سال رسانده است. دو صفحه شیشه ای 4 میلی متری یک ضخامت 16 میلی متری را جدا می کنند تا اتلاف حرارت از طریق پنجره ها کاهش یابد. در پنجره سه جداره همانطور که از نام آن پیداست یک یک پنل شیشه ای اضافه ترنسبت به پنجره دو جداره دارد و به همین دلیل به اسپیسر بیشتر نیاز دارد. برای اصلاح معایب گفته شده و افزایش مقاومت پی وی سی به آن ترکیبات پایدار کننده نظیر کربنات کلسیم اضافه می شود. در شهر تهران نیز نمایندگی های وین تک محصولات آن را عرضه می کنند و با مراجعه به آن ها می توانید از قیمت بروز و دقیق پنجره مد نظرتان که بر اساس فاکتورهای ذکر شده مشخص شده است مطلع شوید و اقدام به خرید نمایید. بر این اساس قیمت شیشه های رفلکس بالاتر خواهد بود و طبیعی است که قیمت نهایی در محاسبه گر هوشمند قیمت پنجره بالاتر باشد. قیمت پنجره دوجداره اعلامی در بالا صفحه بصورت پایه بوده و برای اعلام قیمت نهایی پنجره دوجداره در مشهد نیاز به اعلام ابعاد ( عرض و ارتفاع ) و همچنین تعداد بازشوی مدنظر ، نوع پنجره موردنظر از لحاظ بازشو ، برند و نوع پروفیل مصرفی ، نوع یراق آلات مصرفی ، شیشه دوجداره و طرح کلی پنجره ( با کتیبه یا بدون کتیبه ) میباشد.

 

 

هر چه اندازه پنجره بزرگتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود. یراق آلات مورد استفاده در در و پنجره uPVC علاوه بر ضریب امنیتی بالا، مزایای دیگری نیز دارند که از مهم ترین آنها امکان بهرهگیری از تنوع بسیار بالا در بازشوها است. به عنوان مثال، در صورتی که در فضایی نیاز به اجرای پنجرهای به عرض ۶ متر و ارتفاع ۳ متر باشد و از طرف دیگر خریدار بخواهد پنجره اش فقط دو لنگه داشته باشد، در حالت معمول و به واسطه مواد اولیه مورد استفاده در پنجرههای قدیمی امکان ساخت چنین پنجرهای وجود نداشت، اما در پنجرههای یو پی وی سی به واسطه استفاده از پروفیل و یراق ویژه چنین پنجرههایی (لیفت & اسلاید) امکان ساخت چنین در یا پنجرهای با عرض لنگه ۳ متر وجود دارد. این شرکت بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت پروفیل های مرغوب یو پی سی یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان این محصول در دنیا شناخته شده است . در هنگام ساخت پنجره دو جداره باید به مواردی دقت نمود که رعایت این موارد موجب می شود که پنجره دوجداره عایق بهتری برای صدا باشد. به عنوان مثال، اگر به دنبال امنیت بیشتری هستید میتوانید نیم نگاهی به شیشه های سکوریت داشته باشید. 

 

 

این نوع شیشهها امنیت بالاتری را برای شما به ارمغان میاورند. در این کار ابعاد را به عرض ۱۲۰ سانتیمتر و ۲۰۰ سانتیمتر ارتفاع فرض کردهایم. قیمت پنجره دوجداره وین تک عرضه شده توسط گروه ساز و کار مناسب است. پنجره های سه جداره نسبت به پنجره های دوجداره بهتر عمل کرده و تا سه برابر نسبت به شیشه های تک جداره به عنوان عایق عمل می کنند.همچنین عملکرد پنجره های سه جداره از پنجره های دوجداره در برابر سروصدا و همچنین ذرات گرد و غبار به مراتب بهتر است. از جمله این برندها میتوان به وینتک، هافمن و ویستابست اشاره کرد. دلیل استفاده از پنجره های دو جداره تنها به صرفه جویی انرژی بر نمی گردد بلکه دلایل دیگری نیز شامل می شود از جمله زیبایی منحصر به فرد این گونه پنجره ها، امنیت بالا و در نهایت سهولت در نگه داری اشاره کرد. نوع برند و شکل پروفیل، نوع شیشه، رنگ شیشه، ضخامت شیشه، ابزار الات مورد استفاده، هزنیه حمل و هزینه نصب، محل نصب ، هزنیه نرخ ارز از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت در و پنجره دو جداره می باشند. می توان یکی از مهم ترین دلایل استفاده از پنجره های دو جداره را بحث صرفه جویی در انرژی دانست که این موضوع سبب شده است که در چه در سطح ملی برای دولتها و برای استفاده هر شهروند جهت کاهش هزینه های انرژی مورد استقبال قرار گیرد. تعویض پنجره دوجداره

۰۱/۱۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی