مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

انواع بریس یا زانو طبی

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۲ ق.ظ


زانوبند طبی پیشگیرانه

اگر قصد ورزش دارید، این ارتز یا زانوبند طبی به دلیل محافظت از رباط جانبی داخلی و حمایت از رباط متقاطع قدامی و همچنین کاهش خشکی و سفتی می تواند مناسب ترین تکیه گاه برای ورزش در نظر گرفته شود. رباط. ماهیچه ها زانو.

این نوع زانوبند طبی دارای سیم و لوله هایی در ساختار خود است که می تواند از آسیب های احتمالی در حین ورزش جلوگیری کند.

مطالعات و تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان ورزشی نشان می دهد که این نوع زانوبند طبی فشار روی MCL را تا 30 درصد کاهش می دهد و علاوه بر این، هنگام اعمال فشار چرخشی نیز پشتیبانی می کند.

در یک آزمایش جالب با استفاده از بازیکنان راگبی، محققان به این نتیجه رسیدند که بازیکنان بدون زانوبند دو برابر بیشتر از بازیکنان دارای پرانتز در معرض آسیب هستند. بنابراین اهمیت آن در ورزش برای افراد مبتلا به آرتریت زانو قابل درک است.

تعویض مفصل زانو

بسیاری از پزشکان این نوع بریس را برای بیمارانی که آسیب به قسمت داخلی زانو یا آرتروز در قسمت داخلی زانو دارند تجویز می کنند. مکانیسم عملکرد این زانوبند طبی برداشتن فشار از وزن بدن بر روی مفصل زانو و انتقال آن به استخوان ران است.

همچنین افرادی که بعد از جراحی آرتروز نیاز به زانو دارند از این مدل استفاده می کنند.

یک بریس کاربردی

این نوع زانوبند در ابتدا برای بیماران مبتلا به پارگی ACL، PCL، LCL و LCL تجویز می شد. همچنین برای بیماران مبتلا به ترکیبی از بیماری ها مناسب است.

این نوع زانوبند برای درمان بعد از جراحی و انتظار بیماران مناسب است اما از نظر پزشکی جزء زانوبند طبی محسوب نمی شود. با این حال، به آن زانوبند طبی نیز می گویند زیرا فشار زیادی را از روی رباط ها می گیرد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این بریس کاهش درد زانو است. به طور کلی، برخی از ورزشکارانی که فشار زیادی به زانوهای خود وارد می کنند، از درد زانو رنج می برند، مانند هنگام پرش با مانع.

به همین دلیل از این نوع زانوبند برای تثبیت زانو نیز استفاده می شود. کلینیک فیزیوتراپی زنجان


توانبخشی درمان مفصل زانو

بازسازی کننده ها بعد از جراحی استفاده می شوند و معمولا تا 8 هفته استفاده می شوند. این نوع زانوبند برای بازتوانی آسیب های رباط صلیبی قدامی و منیسک بعد از جراحی استفاده می شود.

این ارتزها مفصلی و قابل تنظیم هستند

یکی از مواردی که در هر زانوبند طبی باید به آن توجه کرد اندازه است اندازه زانوبند باید به اندازه پای شما باشد، بنابراین اهمیت ساختن زانوبند برای خودتان، به ویژه برای آن دسته از زانوبندهایی که نقش توانبخشی بعد از جراحی را ایفا می کنند، دو چندان می شود.

۰۳/۰۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی