مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

اهمیت دبی مال

شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۲۱ ب.ظ

 

از آن جمله می توان به آبشار دبی مال اشاره کرد. پارک موضوعی، اسکی، بزرگترین آکواریوم جهان و انواع مکان های تفریحی دیگر بخشی از قسمت های مختلف دبی مال هستند. دبی مال یکی از بزرگترین مراکز تجاری در دبی است که درست در کنار برج خلیفه ساخته شده است. در این بخش از مرکز خرید بیش از ۷۰ فروشگاه از معروفترین و لوکسترین برندهای دنیا قرار دارد؛ این قسمت علاوه بر دسترسی از داخل دبی مال یک در مخصوص از خیابان دارد. این رستوران در طبقه زیر همکف و نزدیک به آبشار دبی مال قرار دارد.رستوران دین تای فانگ: «دین تای فانگ» (Din Tai Fung) یکی از معروفترین رستورانهای آسیایی شهر دبی به حساب میآید که در طبقه زیر همکف پذیرای مهمانان است. وجود فروشگاه های مواد غذایی مانند لادوره و کارخانه chese cake از دیگر خصوصیات مرکز خرید دبی مال است. این مرکز خرید که درست در مرکز شهر دبی واقع شده است، به خاطر وجود فروشگاههای لوکس برندهایی مانند کارتیه و هری وینستون شهرت دارد. ما لیستی از گران ترین و ارزان ترین مکان های دیدنی در دبی را گردآوری کرده ایم تا بتوانید با برنامه ریزی درست در هزینه خود صرفه جویی کنید. پیشنهاد می کنیم در برنامه خود در دبی از این مکان دیدن کنید. فیلم آن را می توانید در این لینک ببینید. در دبی مال حتی اگر قصد خرید ندارید، می توانید ساعت های زیادی را در این مرکز خرید صرف کنید. در این ۴ طبقه از امارات مال برندهای بسیار متنوعی فعالیت میکنند.

یکی دیگر از مراکز خرید در دبی، امارات مال است و یکی از بهترین مراکز خرید در دبی محسوب می شود. معماری و طراحی قسمت های مختلف دبی مال بسیار دیدنی است و سوژه های عکاسی زیادی در آن یافت می شود. در این قسمت از دهکده جهانی دبی نیز میتوانید با معماری سنتی کرهایها آشنا شوید و خوراکیهای خوشمزه همچون کیمچی را مزه کنید. همچنین شما میتوانید از غذاهای خوشمزه و متنوع در فودکورت وافی مال که شامل 30 رستوران و کافه است، نهایت استفاده را ببرید. آیا به خرید علاقه دارید یا می خواهید ساعت ها در کافه ها و رستوران ها بنشینید و از غذاهای خوشمزه لذت ببرید؟ آیا برای لیست قیمت مکان های دیدنی در دبی آماده هستید؟ اگر در لیست مکان های دیدنی دبی به دنبال جاذبه ای هستید که تاریخ معاصر امارات متحده عربی را به بهترین شکل ممکن توضیح دهد، مناسب ترین گزینه برای شما موزه اتحاد است. پیش از ساخت مراکز خرید امارات مال، دبی مال و ابن بطوطه، مرکز خرید سیتی سنتر دیره (City Centre Deira) در لیست بزرگترین مراکز خرید دبی، رتبه اول را داشت. دبی مال بیش از 1200 فروشگاه بزرگ دارد. همگی آنها در 21 آکواریوم بزرگ دسته بندی شده اند. در میان جاذبه های دبی، این تنها جایی است که سالانه بیش از 1200 رویداد و فستیوال در آن برگزار می شود که در میان آنها کنسرت های رایگان بسیار محبوب است. از جمله فعالیت های محبوب کودکان در این مکان می توان به پل های معلق و طناب بازی اشاره کرد.

از جمله شهرهای بی نظیر و فوق العاده از نظر ساخت و ساز و گردشگری که در آسیا قرار دارد می توان به دبی اشاره کرد که یکی از شهرهای فوق العاده با ساختمان های شگفت انگیز و جالب می باشد این شهر یکی از مهمترین شهرهای دنیا می باشد که هر کسی دوست دارد برای یک بار هم که شده به دبی بیایید تا زیبایی های آن را ببینید. شرایط برای غواصی در این آکواریوم به قدری خوب است که حتی کودکان هم میتوانند همراه با والدین خودشان در این فعالیت هیجان انگیز شرکت کنند. اما تماشای آنها به همان اندازه یک تجربه خوب است. اما حقایقی بسیار جالب و شگفتانگیز در مورد تاریخ خور دبی وجود دارد که توصیه میکنیم حتما بخوانید. بااینحال، بهدلیل ازدحام ترافیکی که در طول روز وجود دارد، این کار توصیه نمیشود. گزینه دیگر “” The One است، جایی که مردم میتوانند برای دکوراسیون خانههای مد روز و امروزی خود از آن خرید کنند. از آنجایی که مراقبت از ثروت شهر، ایجاد مرکز حکومتی و قلعه مستحکم نیاز اصلی مردم بود، این قلعه را در نیمه دوم قرن هجدهم بنا کردند. این شهربازی به خاطر سواری های هیجان انگیزش معروف است و بهترین مکان برای غلبه بر گرما برای گردشگران و مردم محلی است. سافاری صحرا یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین کارهایی است که می توانید در دبی انجام دهید. بیش از 40 سرسره آبی در اشکال مختلف، بازی های آبی و سواری های مختلف در این پارک وجود دارد که می توانید لحظاتی سرشار از شادی و هیجان را سپری کنید. شما میتوانید در بازار طلا دبی النگو، گردنبن، گوشواه، دستبند، انگشتر و زیور آلات در انواع مختلف و همچنین طلاهای گران قیمت در این بازارها وجود دارند و می توانید آن را خریداری کنید. در این بخش از بازار شما می توانید هر آن چه که برای هفته ی پیش رو نیاز دارید را خریداری کنید و یا این که یکی از فست فود های موجود را تست کنید و البته این را هم فراموش نکنید که کودکانتان را می توایند در حین خرید به قسمتی با نام Fun City ببرید تا کمی بازی کنند .

اگر می خواهید با تلسکوپ های مخصوص مناظر بی نظیری از شهر را از بالای برج ببینید، می توانید از طبقات 124 و 148 دیدن کنید. قیمت بازدید از موزه تاریخ سینما: بالای 18 سال 30 درهم و زیر 18 سال 20 درهم. امروزه یکی از مهم ترین موزه های شهر در این قلعه قرار دارد. همانطور که در قسمت معرفی موزه ها اشاره کردیم، برخی از بناهای تاریخی دبی مانند قلعه الفهیدی اکنون به موزه تبدیل شده اند. همچنین میتوانید در برخی از کارگاههایی که در اینجا برگزار میشود، فرزندتان را سرگرم کنید تا کودکانتان را به یادگیری تعاملی علاقهمند کند. شاید اولین کلمه ای که پس از شنیدن نام دبی به ذهن اکثر ما خطور کند دنیای مدرنیته و توسعه گردشگری باشد و دلیل اصلی شهرت و محبوبیت گردشگری در این شهر به خاطر نقاط گردشگری دبی است. این خانه دارای 4 بادگیر بزرگ است که نمونه های آن را در اکثر خانه های کویری می توان دید. زبان رسمی عربی است اما تعداد افراد مسلط به زبان فارسی زیاد هستند اکثر مغازهها، هتلها و مراکز تفریحی خصوصا در دبی انگلیسی هم میدانند. ساعات بازدید از موزه توهمات دبی: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب و سایر روزهای هفته و تعطیلات رسمی از 10:00 صبح تا 11:00 شب. یعنی به نوعی هر هفته 750 هزار نفر از این فروشگاه بزرگ بازدید یا خرید می کردند. در صورتی که تعداد درخواستی بیشتر از ۴ نفر می باشد امکان تهیه ماشین اختصاصی مقدور می باشد. بااینحال اگر جاهای دیدنی دبی دلفریب را در کنار افزایش قیمت ارزهای خارجی قرار دهید، میبینید که امکان دیدن و استفاده از همه جاذبههای گردشگردی در یک سفر به دبی، مقرون به صرفه نیست. این مکانها در کنار سرگرمی و تفریح، محتوای آموزشی سودمندی نیز در اختیار کودکان قرار میدهد.

هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah Hotel): این هتل ۷ ستاره دارای ۲۰۲ اتاق در ۲۷ طبقه است و در هر اتاق امکاناتی مانند: وایفای رایگان و iMac 21 اینچ و تلویزیون HD TV، سرویس خواب باکیفیت، بهعلاوه قهوه و چایساز و میز مطالعه را در اختیار مسافران قرار میدهد. این چهار هتل جزو بهترین هتلهای دبی محسوب میشوند؛ اما هتلهای 5 ستاره و 4 ستاره دیگری هم وجود دارند که میتوانید اطلاعات بیشتر در این زمینه را در مقاله بهترین هتل 5 ستاره دبی در وبسایت رامین گشت مطالعه کنید. معمولا سفر به دبی، سفر گرانقیمتی محسوب میشود؛ اما با انتخاب آف سیزن، هتلهای ارزان تر و رستوران های به صرفه تر، سفر ارزان تری را به دبی تجربه کرد. البته اگر تورهای لحظه آخری را برای سفر خود انتخاب کنید، میتوانید با هزینه کمتری در بهترین هتلهای این شهر اقامت داشته باشید. شیخ سعید این مکان را به عنوان اقامتگاه اصلی خود انتخاب کرد. او پدربزرگ حاکم فعلی دبی است که نامش شیخ محمد بن راشد مکتوم است. نام این مسجد به نام عمر بن خطاب، صحابی حضرت محمد (ص) است که پس از ابوبکر دومین خلیفه شد و لقب آل فاروق به او داده شد، یعنی کسی که حق را از باطل تشخیص می دهد. جهت ارسال اطلاعات، از طریق منو وارد آن شهرستان شوید و اطلاعات خود را پس از کلیک بر روی "اضافه کردن اطلاعات توسط شما" ثبت نمایید. اولین رکورد این جاذبه زمانی ثبت شد که به عنوان بزرگترین منطقه توریستی، تفریحی، فرهنگی، هنری و خانوادگی در جهان تاسیس شد. دهکده جهانی مانند بسیاری از جاذبه های دبی رکوردهای بسیاری را به ثبت رسانده است. همه ما می دانیم که برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است و به همین دلیل شهرت جهانی دارد. برج دوقلوی دبی در دیره، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

از مهمترین رستوران های ساحل لامر دبی می توان به رستوران روتی رولرز اشاره نمود که با منوی خود شما را شگفت زده خواهد کرد. مهمترین اماکن نزدیک ایستگاه مترو MALL OF EMIRATES در خط قرمز مترو دبی، مرکز اسکی دبی و مرکز خرید امارات است که برای عاشقان ورزشهای روی یخ، پاتوق اصلی دبیگردی محسوب میشود. ورودی هر کشور با توجه به سبک معماری اصیل آن طراحی شده و در قسمت مقدمه آن، مهمترین نمادهای هر کشور ارائه شده است. در این مجموعه فرهنگ و تاریخ بیش از 90 کشور در خاورمیانه، اروپا، آمریکا و آسیای دور را کشف خواهید کرد. اما نباید فراموش کرد که این مرکز علاوه بر نمایشگاه، جاذبه های دیگری نیز دارد. فراموش نکنید که سواحل دبی در شب نیز بسیار آرام و تماشایی هستند و پیشنهاد سعادت رنت به شما تماشای شبهای ساحل جمیرا، مارینا و عجمان است. قبل از بازدید از این موزه، فراموش نکنید که یک کارت حافظه و باتری کافی برای دوربین های خود به همراه داشته باشید، زیرا عکس هایی که در این مکان می گیرید مطمئناً برای سال های آینده خاطره می سازند. هزینه سفر به دبی یکی از مواردی است که نمیتوان در راهنمای سفر به دبی به آن اشاره دقیق داشت؛ زیرا بسیاری از عوامل و فاکتورها در هزینه یک سفر دخیل خواهند بود. شیخ سعید آل مکتوم حاکم دبی در نیمه اول قرن بیستم بود. خانه شیخ سعید آل مکتوم یکی از قدیمی ترین ساختمان های دبی است. هتل رافلز (Raffles Hotel): هتلی 5 ستاره و دارای 252 اتاق است که امکاناتی مانند: استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی، منوی ویژه غذای رژیمی، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات پرستاری کودک، پارکینگ رایگان و خدمات اتاق VIP را ارائه میکند. همانطور که می دانید این برج تنها هتل 7 ستاره در جهان است که همین موضوع باعث شده تا در میان دیگر هتل های دبی، برترین هتل باشد.

این موضوع باعث شده هم رسیدن به آن راحت باشد و هم فاصله کمی با سایر دیدنیهای دبی داشته باشد. اگر شما هم قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره تفریحات دبی، قوانین دبی یا هتل دبی کسب کنید با شماره 021،43000020 در ارتباط باشید. ما در این متن سعی کردیم اطلاعات کاملی را درباره نحوه سفر به دبی ارائه کنیم؛ اما شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه گردشگری رامین گشت بهصورت تلفنی و حضوری ارتباط برقرار کنید تا درباره شرایط رزرو تور دبی، شما را راهنمایی کنند. قوانین بسیار سختی در شهر دبی درباره دزدی یا جرائم رانندگی وجود دارد که همین مسئله باعث کاهش تخلفات میشود. شبکه اتوبوس در دبی توسط اداره راه و ترابری مدیریت میشود. پارک مشرف دبی در سال 1982 در این شهر افتتاح گشت و در بین بهترین تفریحات دبی جا گرفت. در هر صورت نمی توان به شهری مثل دبی سفر کرد و یکی از مشهور ترین مناطق گردشگری آن را نادیده گرفت. برج خلیفه دبی را می توان از تمام نقاط این شهر دید. همه ساله گردشگران و عکاسان بسیار زیادی به دبی سفر میکنند تا از برج بلند خلیفه بازدید کنند. این فستیوال هر ساله به مدت یک ماه از ژانویه شروع میشود. با شهرگردی در دبی شروع کنیم و به قاب دبی (DUBAI FRAME) برویم، چون جدیدترین شاهکار گردشگری دبی این دو برج 150 متری هستند که در آخرین طبقه توسط یک پل شیشهای به هم وصل شدهاند. بهترین زمان برای بازدید از مسجد جمیرا حوالی غروب آفتاب است زیرا به غیر از سیستم روشنایی مسجد که در این زمان شروع به کار می کند، آسمان نیز کمی روشن است و شرایط عکاسی بسیار مساعد خواهد بود. از آنجایی که منطقهی ساحلی جبل علی هیچ وقت شلوغ نیست، اینجا یک ساحل عالی برای کایت سواری، کایاک سواری، و پدل بوردینگ است، البته بهتر است که تجهیزات خود را به همراه داشته باشید زیرا شاید نتوانید آنها را در سواحل اجاره کنید.

به گفته گردشگران بهترین زمان برای سفر به قاب دبی حدود ساعت 17 است زیرا در این زمان از روز منظره غروب بسیار دلپذیر است. از اهرام مصر گرفته تا دیوار چین، تاج محل و تخت جمشید، می توانید همه آنها را در یک روز ببینید. حتی در فاصله 95 کیلومتری دبی می توانید آن را ببینید. در تونل 270 درجه آن قدم بزنید تا کوسهها، ماهیها، اختاپوس و بیش از 140 گونه آبزی دیگر را که در حال سر خوردن هستند، ببینید. غواصی تخصصی آکواریوم دبی شامل سه بسته میشود:بسته اول: در این بسته شما میتوانید آزادانه در آکواریوم دبی شنا کنید و کوسهها و سفره ماهیها را از نزدیک ببینید. استفاده از اتوبوس آبی یک راه مقرونبهصرفه برای رفت و آمد در دبی است و کرایه اتوبوسهای آبی بسته به مسیری که طی میکنید از 1 تا 4 درهم در سال 1402 متغیر خواهد بود. همچنین در این بازارچهها انواع بوفههای مواد غذایی، پاپ کرن و پشمک را مشاهده میکنید و میتوانید کودکان خود را بعد از بازی در سالنهای بازی مخصوص با خوراکیهای موجود در این غرفهها سورپرایز کنید. اگرچه، این مهم نیست که شما تا چه ارتفاعی بالا میروید، مهم این است تا چه حد احساس سرخوشی میکنید (برج خلیفه حضور مرتفع خود را در این زمینهٔ نشان میدهد).

تمام این مکان پوشیده از برف است که باعث می شود احساس کنید در کوه های آلپ هستید. بازار پارچه دبی از دیگر بازارهای عمده فروشی دبی است که در آن فروشندگان زیادی به عرضه محصولات خود می پردازند. در بازار نایف دبی می توانید هر نوع سوغاتی که بخواهید را پیدا کنید. اگر تجربه بازدید از هر یک از جاذبه هایی که به شما ارائه کرده ایم را دارید، می توانید نظرات و دانش خود را با سایر کاربران Last Second به اشتراک بگذارید. در ضمن کودکان شما میتوانند از فضای بازی مخصوص کودکان استفاده کنند و لذت ببرند. جهت ورود به این رستوران باید 21 سال کامل داشته باشید؛ ضمن این که برای کشیدن سیگار به مکان طراحی شده مراجعه کنید. برای این کار کافی است به بخش قهوه مراجعه کنید. برای این کار هم کافی است وارد ایستگاه مترو شده و سوار خطی شوید که از ایستگاه «الجافلیه» میگذرد. پارک آبی واید وادی یکی از جذابترین پارک آبیهای دبی، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است. دلیل این که این مورد را تاکید میکنیم این است که سفر به دبی فقط برای بزرگسالان نیست و جاذبههایی در دبی وجود دارد که میتواند این سفر را برای آنها هم یک خاطره برجسته کند.

به همین دلیل در این پارک نزدیک به ۱۵ هزار مدل کوچکشده از مکانهای معروف دنیا در معرض دید کودکان و بزرگسالان قرار دارد. هر ساله در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و جدیدترین آثار خود را در معرض بازدید کنندگان قرار می دهند. بازدید کنندگان می توانند به دنبال تجربه سفر به مریخ، کاوش در فضای ژئوسینک و یا برخورداری از یک سقوط آزاد از فضا باشند. کاوش در بیابان هایی که به ورطه سقوط می کنند قطعا چیزی است که نمی توانید از دست بدهید. اگر به دنبال چنین گزینه هایی هستید، می توانید از گالری وان (Gallery One) و کانواس (Canvas Art Store) در زیر همکف و لیزر گالری (Laser Gallery)، تایپو (Typo) و کانن (Canon) در طبقه دوم بازدید نمایید. تقریبا بیست سال از تاسیس این موزه می گذرد اما ساختمان آن قدمت بیشتری از این حرف ها دارد و گویا سال ها خانه بومیان دبی بوده است. اما واقعا اینطور است. اگر اینطور است، در کدام مرکز خرید حضور داشتهاید؟ در ساحل السیف دبی که منطقه سنتی دبی و محل اتصال دبی قدیم و دبی مدرن است، کشتی ها و قایق های قدیمی مانند: قایق عبره به چشم می خورد. در بخش گالری موزه، اسناد تاریخی زیادی در رابطه با سیاست و اقتصاد دبی به چشم می خورد و علاوه بر آن، اقلام قدیمی زیادی مانند اسلحه، لباس نظامی، سکه های تاریخی و بالاتر از همه معماری جالب توجه دبی وجود دارد.

در این میان گاهی تاریخ غنی دبی کمتر به چشم می خورد. ساحل کایت که در مقایسه با دیگر سواحل عمومی دبی یک منطقه کمتر توریستی است، مکانی ایده آل برای علاقه مندان به بدنسازی به خاطر مسیر دویدن عالی آن می باشد. با گنجایش 856 صندلی، این تئاتر چیزی کمتر از یک کاخ سلطنتی به نظر نمی رسد، و از این رو، نمایش های زنده با پس زمینه های مرتبط جالب به نظر می رسند. بد نیست اشاره کنیم که چراغ های این وسایل نقلیه منظره زیبایی از نهر دبی را در شب ایجاد می کنند، پس اگر قصد دارید شبانه از دیدنی های دبی دیدن کنید کافیست به نهر دبی بروید که یکی از مناطق معروف دبی است. اگر قصد سفر به دبی را دارید؛ مراکز خرید بزرگ، هتل های مجلل، موزه ها، باغ وحش های بی نظیر، تفریحات شبانه و بسیاری تفریحات جذاب دیگر در انتظار شما هستند. اگر می خواهید این آسانسور را تجربه کنید، باید پس از انتخاب و خرید بلیط، مدت زمان مشخصی را در اتاق انتظار بمانید. دبی مال چندین درب ورودی دارد که اگر درب اصلی را برای ورود انتخاب کنید، با هیبت عظیم یک دایناسور استخوانی روبهرو میشوید! اگر اینفلوئنسر هستید، سری به بخش کیف و کفش دبی مال بزنید. همچنین در دبی مال در نظر گرفته شده برای کودکان که در آن انواع بازی های کامپیوتری و غیر کامپیوتری را قرار داده اند.

رستورانهای متنوع، پارکینگ با ظرفیت بالا، فروشگاههای مختلف، سینما با 12 پرده نمایش، وسایل بازی مهیج، انواع ترن هوایی و تمهای جذاب از کاراکترهای شناخته شده که شما را وارد دنیایی شگفت انگیز میکند. سالن های پر از آینه، تونل های چرخان، تصاویر وهم انگیز و جادوی بصری همگی به بهترین شکل ممکن در این جاذبه ارائه شده اند. با توصیف این پارک احتمالا متوجه شده اید که گاردن گل یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب است. اما در توصیف زیبایی نمای بیرونی موزه، نباید از شگفتی های درون غافل شد. بالاترین قسمت برج طبقه 163 است، اما بازدید از آن برای عموم آزاد نیست. آکواریوم دبی بیش از یک سرگرمی است، این آکواریوم ترکیبی منحصر به فرد از تجربه و سرگرمی است. سرگرمی جالب برای عشاق در این پل به این صورت است که با در دست داشت یک قفل و کلید به این پل می روند و قفل را به پل می زنند و کلید آن را در رودخانه می اندازند. کابین های اسکای دریم، 8 نفره هستند و به لطف وجود 60 کابین، در هر مرتبه تا 480 نفر می توانند سوار این چرخ و فلک شوند. گنجایش این مسجد به 1300 نفر اجازه می دهد تا در آنجا نماز بخوانند. همچنین اگر فقط قصد بازدید از این مسجد را دارید بهتر است حواستان به وقت نماز باشد تا شلوغ نشوید. پارک آبی آتلانتیس یکی از پارک های آبی با مناطق بازی ویژه برای کودکان است تاکودک شما با خیال راحت در این پارک آبی وقت بگذرانند. خیلی از مغازه ها، طلای مشابه را بسته به اینکه مهارت های چانه زنی شما چگونه باشد با قیمت کمتری به شما می دهند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره ماشین در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

۰۲/۰۷/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی