مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

اینورتر 1 فاز Pentax DSI-200 توان 1.5 کیلو وات

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۳ ق.ظ


اینورتر مدل Pentax DSI-2001K5G1 که از کد آن مشخص است کنترل موتور پنتاکس ایتالیا در سری DSI-200 می باشد. با توان نامی 1.5 کیلو وات و ورودی برق تک فاز، با توجه به دیتا شیت مناسب برای کاربردهای سنگین، توجه به این نکته ضروری است که سری Pentax DSI200 از نظر کنترل توان و قدرت و توان بسیار سبک تر است. سوئیچینگ قسمت این ایستگاه و اینورتر پنتاکس مدل dsi400 هیچ تفاوتی ندارند و برای کاربردهایی که نیازی به کنترل بسته و بازخورد ندارند مناسب هستند.

اینورتر Pentax 2 HP در ورودی تکفاز جریان نامی تا 14 آمپر می گیرد، اما البته از آنجایی که سه فاز است، در خروجی به 7.5 آمپر کاهش می یابد.

تمام صفحات گردان پنتاکس دارای پک مقاومت ترمز هستند که برای راندن این مقاومت قدرتمند و با وات بالا با توان 150 اهم ایده آل است.

همانطور که در ثامن گفته شد، اینورترهای سری Pentax DSI-200 دارای تعداد نسبتا زیادی آپشن هستند که می توان از آنها نام برد: فرکانس کاری تا 500 هرتز، فرکانس حامل (حامل) 12 کیلوهرتز، امکان خروجی پالس در خروجی های دیجیتال، PLC Default. به ذکر است که حالت های کنترل اتوماتیک و پله ای، برداری و V/F و قابلیت های کامل اینورتر در جدول آمده است.

یکی از مزیت های اصلی اینورتر پنتاکس، روش آسان برای جدا کردن کنترل پنل دستگاه است، به عنوان مثال، در برنامه هایی که اپراتور نیاز به تغییر مداوم سرعت موتور دارد، دسترسی آسان به پنل زمانی که پانل در داخل است، می باشد. محل. محل. آره.

۰۲/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی