مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

بازنویسی متن چیست و چه هدفی دارد؟

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

 


متن به گونه ای بازنویسی می شود که جمله از ابتدا نوشته می شود اما با کلمات و عبارات جدید شکل می گیرد تا گوگل متوجه بازنویسی متن نشود و آن را به عنوان متن جدید تشخیص دهد. یعنی مثلا شما یک صفحه فارسی پیدا کردید موقع بازنویسی نباید در جستجوی نیم جمله در گوگل به متن اصلی آن سایت برسید که نشان می دهد گوگل متوجه بازنویسی نشده است.

گوگل داور بازنویسی خدمات است.

نمونه ای از نگارش مقاله: مقاله اصلی: اهمیت تولید محتوا در سئو و بهینه سازی بر هیچکس پوشیده نیست، هیچ کسب و کار اینترنتی در دنیای مجازی دوام نمی آورد و بدون اقدام مستمر نتایج خود را افزایش نمی دهد.

متن بازنویسی شده: همه اهمیت تولید محتوا در سئو را می دانند و کسب و کارها باید با تولید محتوای ثابت آنلاین، سودآوری خود را افزایش دهند.

اولین نکته در بازنویسی مطالب این است که مطالب اولیه را به خوبی درک کنید

فرض کنید می خواهید برای اولین بار گزارشی درباره محصولات جدید مایکروسافت و ویژگی های هر محصول ایجاد کنید. البته ذهن شما مدرک خوبی برای داستان نیست و باید قبل از تولید آن را درک کنید. این فرآیند کپی محتوا کار سختی نیست اما ابتدا باید به وب سایت های مرجع فارسی زبان مراجعه کنید و مطالب آنها را با دقت مطالعه کنید. سپس موضوع اصلی را پیدا کنید و بر اساس دانش خود یک گزارش حرفه ای بنویسید. به یاد داشته باشید که یادداشت برداری از وب سایت ارجاع دهنده می تواند به بازنویسی محتوا کمک کند، اما کپی کردن محتوای ارجاع دهنده نقض قوانین سئو و بهینه سازی است و جریمه های قابل توجهی را برای وب سایت در پی خواهد داشت.

نکته دوم برای بازنویسی محتوا این است که از محتوای قدیمی وب سایت خود کمک بگیرید.

به عنوان مثال، حدود سه ماه پیش محتوایی تولید کردید که در مورد کرایه ها و بهترین روش خرید آنها صحبت می کرد. اگر سایت شما در بخش فروش بلیط هواپیما کار می کند، نمی توان گفت که محتوایی برای کار طولانی مدت ایرلاین ممکن است مناسب باشد و بعد از مدتی به محتوای جدیدی با همان موضوع نیاز باشد. توسعه مهمترین بخش کار تولید کننده محتوا است. بنابراین به جای تولید محتوا در زمینه بلیط هواپیما و بهترین روش خرید، دوباره بنویسید. می توانید محتوای قدیمی خود را بازنویسی کنید. این روش بهتر است، انرژی و زمان کمتری نیاز دارد و با تغییر فرمت مطالب می توانید مطالب جدید و جذاب تری داشته باشید که در مطلب قبل به طور کامل توضیح دادیم.
 

۰۳/۰۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی