مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.


وقتی از زنان نظرسنجی می‌کنیم و از آنها در مورد خواسته‌هایشان می‌پرسیم، اغلب آنها می‌گویند که دوست دارند پوستی صاف و بدون عیب داشته باشند. پوستی نرم مثل شکوفه گل و صاف و براق مثل آینه. متأسفانه همه خانم ها مشکلات را روی پوست خود می بینند. اسکار آکنه، اثرات پیری و سایر آسیب های روزانه پوست، زیبایی پوست را تهدید می کند. روش پوشش این آسیب ساده و شناخته شده است. استفاده از کرم پودر روشی است که بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند. کاربرد این محلول آرایش صبح قبل از خروج از منزل است. اما مشکلی وجود دارد که افکار ما را به خود مشغول کرده است. مشکل اینجاست که چند خانم روش درست استفاده از کرم پودر را می دانند؟

دانستن نحوه استفاده از کرم پودر بسیار مهم است

اهمیت دانستن نحوه استفاده از کرم پودر

عدم اطلاع از نحوه صحیح استفاده از فونداسیون پوست و کرم پودر باعث مشکلات بیشتر می شود. اغلب بعد از آرایش به ذهنتان خطور می کرد که ایرادات کوچک پوستتان بیشتر نمایان می شود. این اغراق در مورد مشکلات پوستی دلیل اصلی اجتناب برخی از زنان از آرایش است. استفاده از بکینگ پودر بدون فونداسیون به همان اندازه خطرناک و بی اثر است که ساختن یک ساختمان بدون فونداسیون. هول نشوید، اگر بدون زیرسازی آرایش می کنید، لازم نیست بی دقت باشید. ما اینجا هستیم تا به شما اطلاع دهیم و مشکلات شما را حل کنیم. پس با ما همراه باشید.

هنگام آرایش از فونداسیون مناسب استفاده کنید

از فونداسیون مناسب در آرایش استفاده کنید

مهم ترین مرحله برای آرایش صورت با کرم پودر، انتخاب کرم پودری است که مناسب پوست شماست. انتخاب کرم مناسب به این معنی است که کرم پودری را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست و رنگ پوست شما باشد. انتخاب فونداسیون نادرست شما را بیشتر شبیه یک مجسمه پوشیده از گچ می کند. همچنین بهترین کرم را با توجه به نوع پوست پیشنهاد می کنیم.

پوست چرب: افرادی که پوست چرب دارند باید از موس و کرم پودر مات استفاده کنند. وجود این محصولات باعث می شود که پوست شما به وضوح روشن تر به نظر برسد و به دلیل چربی اضافی پوست شما براق نباشد.

پوست خشک: این نوع پوست به کرم پودر مایع یا کرم پودر چسبناک نیاز دارد. این نوع محصولات بسیار چرب هستند و از ساییدگی سطح روی صورت شما جلوگیری می کنند.

پوست مختلط: افرادی که دارای ناحیه T چرب و گونه های خشک هستند باید از کرم پودر فشرده برای آرایش استفاده کنند.

توجه داشته باشید: T-zone ناحیه ای از صورت شامل پیشانی و چانه است. در این قسمت از پوست غدد چربی زیادی وجود دارد.

برای انتخاب رنگ کرم زیرسازی باید رنگ کرم را با قسمت فک خود مقایسه کنید تا متوجه شوید رنگ آن برای پوست شما مناسب است یا خیر.

انتخاب ابزار مناسب برای استفاده از کرم

انتخاب تجهیزات مناسب برای پخش کرم

قبل از اینکه روش صحیح استفاده از کرم پودر را یاد بگیرید، باید ابزار مناسبی را برای پخش کرم روی صورت تهیه کنید. می توان گفت به راحتی می توانید با انگشت کرم را روی صورت خود بمالید. اما باید بدانید که بسته به اینکه آرایش و پودر شما چقدر سنگین یا سبک باشد، ابزاری که انتخاب می کنید نیز متفاوت است.

آرایش سنگین: برای داشتن آرایشی سنگین باید کرم پودری با پوشش قوی و سنگین انتخاب کنید و با اسفنج فوم یا اسفنج سیلیکونی روی پوست خود پخش کنید.

آرایش سبک: اگر فونداسیون شما سبک است یا می خواهید حداقل آرایش داشته باشید، می توانید از انگشتان خود استفاده کنید. دست شما مواد افزودنی کرم را جذب می کند.

آرایش متوسط: برس های مصنوعی انتخابی عالی برای آرایش یکنواخت و متوسط ​​به حساب می آیند.

پاکسازی پوست قبل از آرایش

صورت خود را بیش از حد معمول بشویید.

زیرسازی صورت با کرم پودر بخش مهمی از مراقبت از پوست است. استفاده از آرایش روی سایر کرم های شب و کرم های دور چشم بر زیبایی و قوام آرایش شما تأثیر منفی می گذارد. قبل از آرایش از تمیز بودن پوست خود مطمئن شوید. مرحله بعدی بعد از پاکسازی پوست استفاده از مرطوب کننده است. شستن پوست باعث خشکی آن می شود. بنابراین بهترین کار برای جلوگیری و جبران خشکی پوست استفاده از مرطوب کننده سبک است.

پوست را با پرایمر آماده کنید

فراموش نکنید که پوست خود را در شب مرطوب کنید

پس از انجام مراحل فوق، قسمت مهم بعدی پوست با استفاده از پرایمر آماده می شود. پرایمر پوست را یکدست می‌کند و لایه‌ای سبک روی لک‌ها اثر می‌گذارد و کمک می‌کند کرم پودر به طور یکنواخت در سراسر صورت پخش شود. با تهیه پرایمر مناسب پوست خود یکی از مهم ترین مراحل استفاده صحیح از کرم پودر را انجام داده اید. مقدار کمی از پرایمر را روی صورت خود بمالید و به طور یکنواخت پخش کنید. مقدار کمی پرایمر را روی لکه ها، لکه ها و فرورفتگی های صورت خود بزنید و با انگشتان خود پوست را صاف کنید.
 

از کرم پودر مناسب استفاده کنید

آماده سازی پوست کامل شده است. و حالا کرم پودر در حال بیرون آمدن است. بسته به بافت کرم پودر، روش استفاده از کرم پودر متفاوت است. ابتدا مقدار کمی کرم پودر مایع را به پشت دست خود بمالید سپس به طور یکنواخت روی پوست صورت خود بمالید. کرم پودر را روی صورت بمالید و با اسفنج بمالید. مواظب باشید که کرم به صورت ناهموار روی صورت شما ایجاد نشود. با انتخاب کرم پودر پوست خود را درخشان کنید. استفاده از موس یعنی داشتن پوستی صاف و زیبا.

کرم پودر را روی پوست پخش کنید

نحوه زدن کرم روی انگشت کوچک

مشکل ترین و مهم ترین قسمت روش صحیح استفاده از کرم پودر پخش کردن کرم پودر روی پوست است. بیان مورد نیاز برای پخش کرم پودر را به شما معرفی کرده ایم، حال به نحوه پخش پودر روی پوست می پردازیم.

اولین مسئله نحوه پخش کرم پودر روی صورت است. از مسواک زدن، اسفنج یا انگشت روی پوست خودداری کنید. کرم پودر را باید با ضربه زدن روی پوست پخش کنید. سکته صاف و منظم.

ترتیب استفاده از کرم پودر به این صورت است: از گونه ها شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید، یعنی خط مو. مرحله دوم پیشانی، بینی و چانه است.

چانه، گردن، کناره های بینی، پشت چشم و خط رویش مو مناطقی هستند که اکثر مردم کرم پودر خود را فراموش می کنند. پس از اتمام این مقاله باید توجه بیشتری داشته باشید.

به توزیع یکنواخت کرم روی پوست توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از قسمت ها به کرم بیشتری نیاز دارند. پس روی نیازهای آنها تمرکز کنید.

پنهان کردن نقاط

کرم پودر را روی پوست پخش کنید

قدم بعدی در استفاده از کرم پودر مناسب پوشاندن لکه های صورت است. کبودی ها و سیاهی های زیر چشم، جوش ها، جوش های سرسیاه، کک و مک و جای زخم را با کانسیلری که مخصوص پوست شما ساخته شده است، پنهان کنید. استفاده از کانسیلر به معنای نزدیک شدن به پوست تا حد امکان بدون لک و هیپرپیگمانتاسیون است.

کرم پودر اضافی را حذف کنید

کرم پودر اضافی را حذف کنید

بعد از اینکه کار با فونداسیون تمام شد، به آرایش خود خوب نگاه کنید با این اقدامات احتیاطی متوجه خواهید شد که کرم اضافی روی صورت شما کجاست افرادی که پوست چرب دارند باید این مرحله را در روش صحیح استفاده از کرم پودر دنبال کنند پوست شما زیاد عرق می کند و در نتیجه کرم روی صورت شما حرکت می کند برای پاک کردن کرم اضافی پوست باید بسیار مراقب باشید یک لایه حوله کاغذی یا دستمال مرطوب جاذب روغن بردارید و به آرامی روی صورت خود قرار دهید دستمال را روی پوست مالش ندهید، فقط آن را بگذارید و بردارید در مرحله بعد دوباره کرم را با اسفنج مرطوب روی پوست بمالید تا خطوط ایجاد شده نرم شود.

آرایش را اصلاح کنید

استفاده از فیسکاتور را فراموش نکنید

تغییر حالات صورت باعث می شود کرم پودر به خطوط صورت نفوذ کند و صورت شما را قاب کند. برای اینکه با هر حرکت صورت نگران ریزش خط کرم نباشید، پس از اتمام روش صحیح استفاده از کرم پودر، باید از یک محصول اضافی استفاده کنید. این محصول اضافی واقعا به تثبیت ظاهر شما کمک می کند. استفاده از اسپری آرایشی آرایش شما را براق می کند، در حالی که پودر حالت دهنده ظاهری مات به شما می بخشد. این مواد شفاف و بی رنگ هستند. بنابراین سطح آرایش شما تغییر نخواهد کرد.

آخرین کلمه

در این مقاله نحوه استفاده صحیح از کرم پودر را با شما در میان می گذاریم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد. برای خرید بهترین کرم پودر توصیه می کنیم به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید بهترین برندهای پودر بستنی را با بهترین قیمت در محل خود تهیه کنید. آیا ترفند یا راهنمایی برای استفاده از کرم پودر دارید؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید.
 

 

مشاهده رفرنس:  https://moorashin.com

۰۲/۰۶/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی