مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

جستجوی مناسب پارک لاله برای شما

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ

 

بازار: نمایشگاه جهانی گولدفود در شهر دبی جایی که در آن میتوان قسمتهای مختلف و مهمی از تاریخ سینمای ایران را دید. در جلسهٔ هیئت دولت در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۸۸، لایحه تأسیس استان البرز (به مرکزیت کرج) تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد و در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۸۹/۴/۷ شهرستانهای کرج (به مرکزیت شهر کرج)، ساوجبلاغ (به مرکزیت هشتگرد) و شهرستان نظرآباد (به مرکزیت نظرآباد) از استان تهران جدا شد. روزگار چرخید و چرخید و باغ دست به دست شد تا اینکه سرانجام به حکومت پهلوی رسید. تا اینکه بنیاد سینمایی فارابی، سازمان میراث فرهنگی کشور و شهرداری تهران آن را برای موزه سینما در نظر گرفتند و سرانجام در شهریورماه سال ۱۳۸۱ باغ فردوس به باغ موزه فردوس یا موزه سینمای ایران تبدیل شد. تالار دوم موزه سینما، تالار معاصران است که در طبقه اول موزه سینما وجود دارد. این بنای زیبا، همانطور که ذکر شد در طول تاریخ تماشاگر اتفاقات متعددی مانند انقلاب مشروطه و تاج-گذاری آقا محمد خان قاجار، فتحعلی شاه، ناصرالدین شاه، پهلوی اول و دوم بوده است. کاخ گلستان در عصر پهلوی اول و دوم باز هم دچار تغییرات زیادی شد با تمامی این گفته ها قسمت کاخ گلستان بیشتر از چهار قرن است اما هنوز این مجموعه تاریخی بنای منحصر به فرد در کشور به حساب میآید به دلیل وقوع اتفاقات مهم در آن سند بسیار مهم و با ارزشی از مهمترین قسمتهای تاریخ ایران شده است. مثلا در بعضی از کتاب های تاریخی آمده که در سال 1256 در قسمت غربی عمارت مسعودیه یک آتش سوزی وحشتناک اتفاق افتاد و بخش هایی از عمارت را دچار آسیب جدی کرد.

این باغ ۲۰ هزار متر مربعی در دوره های مختلف دچار تغییراتی شده است و بخش هایی از آن متاسفانه تخریب شده اند. در ادامه با بخشهای مختلف آن آشنا خواهیم شد. دوران حکومت پهلوی و در سال 1316 به دستور علی اصغر حکمت؛ وزیر معارف وقت، باغ فردوس تهران خریداری، عمارتش مرمت و دبیرستان شاپور تجریش نیز در آن دایر شد. در سال ۱۳۱۶، به دستور علی اصغر حکمت، وزیر معارف آن زمان باغ فردوس خریداری شد و دبیرستان شاپور تجریش در آن دایر شد. پس از آسفالت کردن برخی از خیابانهای قدیمی مثل خیابان سعدی که بخشی از آن را سنگ تشکیل میداد، سنگها به یک انباری منتقل شد و ما برای ساخت قسمتهای سنگی پارک ساعی از آن استفاده کردیم. بخش صدا و دوبله: در این موزه نمایشگاهی برای ابزارهای قدیمی صدابرداری، غرفه علی کسمایی ( پدر دوبله ایران ) و لحظاتی از نخستین فیلمهای دوبله شده اختصاص داده شده است. در سال ۱۳۵۰ ساختمان موجود در باغ به مرکز فرهنگی و هنری و نمایشگاهی تبدیل شد و بعد از انقلاب هم در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت. بعد از انقلاب؛ باغ فردوس تهران برای مدت کوتاهی در اختیار صدا و سیما و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت تا وقتی که در سال 1381 بنیاد سینمایی فارابی، سازمان میراث فرهنگی کشور و شهرداری تهران تصمیم به تغییر کاربری این باغ به عنوان موزه سینما گرفتند. رو به رو خواهید شد که همگی نشان از موفقیت سینما و هنرمندان ایرانی در طول زمان دارند. پلکان و قسمت های دیگری از ساختمان از مرمر اعلای یزد و دیوارهای داخل اتاق با کاغذهای طلایی برجسته پوشانده شده بود؛ ولی پسرش دوست محمدخان معیرالممالک اعتنای زیادی به باغ و ساختمان آن نکرد و با گذشت زمان ساختمان رو به خرابی رفت تا اندازه ای که سنگهای مرمر آن کنده و به عمارت امیریه (مدرسهنظام) برده شد.

امروزه ساختمان قدیمی موزه بخش کوچکی از این باغ را به خود اختصاص داده و در زمین آن ساختمانهایی نظیر سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و دانشسرای عالی پیشین نیز بنا شدهاند. در خیابان ولیعصر و نزدیک میدون تجریش یه باغ قدیمی وجود داره که به باغ فردوس تهران معروفه. مشاورین املاک تهران با نزدیک به یک دهه فعالیت در بخش سرمای گذاری ابنوه مسکن، و بهره گیری از کارشناسان خبره این بخش، می تواند به عنوان یک مرکز مورد اعتماد، در انجام سرمایه گذاری های سودآور درمنطقه 22 شمارا یاری نماید. همزمان با ساخت قصر محمدیه، درباریان نزدیک به او هم در همان نزدیکی مبادرت به احداث باغ یا عمارت ییلاقی کردند. باغ فردوس توسط یکی از درباریان قاجار در زمان محمد شاه احداث شد، این باغ در واقع بخش کوچکی از باغ وسیع فردوس بود. دربند یکی از زیباترین مکان های تفریحی تهران است که شبهای دربند تهران بسیار رویایی و خاطره انگیز است. عمارت باغ فردوس به احتمال بسیار زیاد در زمان محمد شاه قاجار ساخته شده است. کمی از محدوده میدان تجریش که به سمت پایین حرکت کنید، به پارکی بسیار سرسبز و زیبا خواهید رسید که پارک ملت نام دارد و از معروف ترین پارک های تهران می باشد. با رفتن به باغ فردوس و عبور از فضای مشجر و چنارهای سرسبز موجود در ورودی آن، دو مجسمه برنزی از سهروردی و ابن هیثم که هردو از دانشمندان سرشناس فیزیک نور در جهان هستند را مشاهده خواهید کرد. دو خط دیگر اشاره شده به طور مشخص، غیر از پایانه افشار ایستگاهی در این محله ندارند ولی با استفاده از آنها به راحتی میتوانید دسترسی مناسبی به دیگر محلات و مناطق تهران داشته باشد.

به طور کلی می توان گفت که تاریخچه این پارک به زمان پهلوی باز می گردد. سالن های سینما: باغ فردوس مجهز به سه سالن سینما فردوس، سینما تمدن و سنیماتوگراف است. ایجاد موزه سینما به شهریورماه 1373 بازمیگردد. از محصولات سر درختی میتوان به پرورش درختانی نظیر پسته و انگور اشاره نمود. مجتمع بی نظیر تجاری تهران مال با 13/000 متر هاپر استار ،7000 متر شهربازی،سینماهای پیشرفته و 18 رستوران و فست فود و 3000 پارکینگ سر پوشیده یکی از بزرگترین برند های پایتخت خواهد بود.تصویر زیر مربوط به طراحی پروژه تهران مال میباشد. دنیایی از نقاشیها و تصاویر با کاشی کاریهای بی نظیر ایرانی دل هر بیننده ای را میبرد، باید بر روی صندلی بنشینید و از تماشای بنای قاجاری با معماری ایرانی اروپایی لذت ببرید، طوری که واقعا تاریخ را لمس خواهید کرد. برای رسیدن به باغ فردوس راههای مختلفی وجود دارد، شما میتوانید با استفاده از BRT، مترو، تاکسی و یا خودرو شخصی خود به این مکان رفته و از تماشای زیباییهای آن لذت ببرید. تماشاخانه: تماشخانه باغ فردوس تهران این امکان را برایتان فراهم میکند تا فضای سینمای دهه 30 و 40 برایتان بازسازی شده و به تماشای نخستین تصاویری سینمای ایران بپردازید. دربند تهران محلهای پر از حس و مزه و لطافت است که تا آن را تجربه نکنید، لذت آن را درک نخواهید کرد. در مورد پیدایش دقیق این محله به طور دقیق نمیتوان نظر داد ولی موضوعی که بیشتر مورد تایید تاریخ نگاران است این محدوده در زمان پادشاهان قاجار و یا کمی قبل از آن شکل گرفته است. با وبلاگ اقامت ۲۴ با معرفی و آشنایی با باغ فردوس تهران، باقی بجای مانده از تاریخ و هنر کهن تهران همراه باشید. تالار اول موزه سینما، تالار آغازگران نام دارد، جایی که نخستین تصاویر تاریخ سینمای ایران و نخستین ابزارهای ساخت فیلم در آن نگهداری میشود.

تالار سینمای کودکونوجوان، تالار تماشاخانه موزه سینما، تالار صدا و دوبله موزه سینمای ایران، عمارت شاهنشین، تالار علی حاتمی، تالار خانه فرهاد و تالار نامآوران سینمای ایران از دیگر قسمتهای موزه سینما هستند. تالار سوم موزه سینما، تالار افتخارات و جوایز بینالملل است که در آن جوایز بینالمللی مثل، نخل طلایی کن، خرس برلین و شیر ونیز قرار دارد. باغ فردوس در سال ۱۳۳۷ توسط محمود افشاری وقف امور فرهنگی شد و در سال ۱۳۵۲ بخش از آن در اختیار موسسه لغت نامه دهخدا قرار گرفته و بخشی دیگر نیز به موسسه باستان شناسی دانشگاه تهران واگذار شده که این بخش ها و موسسات همچنان در این باغ در حال فعالیت هستند. باغ فردوس تهران یکی دیگر از خانه های تاریخی تهران می باشد که به دست نوه فتحعلی شاه ساخته شد ، البته بعدها با فوت وی این سازه به دست معیر الممالک با شیوه قجری - اروپایی مرمت و معماری گردید که شباهت فراوانی به سایر باغ های ایرانی در نقاط دیگر کشور دارد ، این باغ به صورت چهار گوش با استفاده از چهار عامل مهم سازه ، فواره ، فضای سبز و کوشک طراحی شد که امروزه در بین گردشگران به فردوس شهرت دارد . در صورت نیاز به اقامت در هتل های تهران میتوانید به وبسایت « پرشین هتل » مراجعه و از اینطریق، هتل موردنظرتان را رزرو کنید. 2-هتل 4ستاره (سیراف) این هتل خانوادگی کنار هتل 3 ستاره و مابین شهرزاد و شهر قصه بنا شده است. این بنا که زمانی به دیوانخانه و دارالاماره معروف بوده، جلوه درخشانی از آثار هنرمندان ایرانی را به نمایش میگذارد و میزبان رویدادهای مهمی مثل تاجگذاری پادشاهان قاجار، بوده است. تاج گذاری پهلوی اول و دوم، انقلاب مشروطه از وقایع مهمی است که در کاخ گلستان رخ داده بود. در گوشه شمال غربی محوطه گلستان جلوخان یا خلوت کریمخانی قرار گرفته.

کاخ گلستان در سال ۱۳۳۴ هجری شمسی در فهرست آثار ملی ایران و در سال ۱۳۹۲ شمسی نیز در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. در نظر بسیاری از کارشناسان این حوزه مگامال اولین محل با استانداردهای جدید و جهانی است و در تهران از باقی مراکز خرید بزرگ از نظر کیفیت و تنوع تقریبا کاملتر است. باغ فردوس تهران، امروزه یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و تفریحی تهران است. خاطر نشان می کنیم که سرمایه گذاری در منطقه 22، به عنوان یکی از بزرگترین ساخت و سازهای تجاری، اداری، اقامتی و تفریحی کشور، از آینده درخشانی برخوردار خواهد بود. یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در منطقه 22، شرکت بزرگ تهران مال می باشد این شرکت نیز سرمایه گذاری بزرگی در منطقه 22 انجام داده است. به علت استقبال فراوان مردم از این منطقه، کم کم امکانات و مراکز تفریحی نیز وارد بام تهران شدند تا بتوانند این منطقه را به استانداردهای یک مکان تفریحی نزدیکتر کنند. میدان ولیعصر مراکز خرید بسیاری دارد. بام محدودهای بین بخش پارکینگ تله کابین و ایستگاه نخست کوهنوردی توچال است و ورزشکاران و بسیاری از افراد برای پیاده روی، کوهنوردی و رفتن به توچال و اسکی راهی بام می شوند. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، میتوانید با خط چهار اتوبوس تندروی تهران یا تاکسیهایی که از بزرگراه چمران عبور میکنند، به ایستگاه تابناک (پمپ بنزین ولنجک) رفته و از آنجا با تاکسی به بام تهران بروید، یا از تاکسیهای خط میدان تجریش-بام تهران استفاده کنید. پیش از آنکه به میدان تجریش برسید، در ایستگاه باغ فردوس از اتوبوس پیاده شوید.

همچنین سه خط از اتوبوس تندور نیز از خیابانهای این محله گذر میکنند. برخی دیگر ناهار و شام را در سفرهخانهها و رستورانها صرف میکنند. عمارتی که روزانه افراد زیادی به این ساختمان مراجعه میکنند. بهای بلیط هم بسته به اینکه قصد بازدید از کدام بخشها را داشته باشید، متغیر است. این پارک در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی، به خواسته همسر پادشاه وقت ایران، «فرح پهلوی»، دایر شد و به همین نام شهرت یافت، تا اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال ۱۳۵۷ به «بوستان لاله» تغییر نام داد.«باغ جلالیه»، نامی است که پیشتر این بوستان قدیمی را به آن میشناختند و بهعنوان منطقه نظامی مورد استفاده قرار میگرفت. در پایتخت ایران یعنی تهران، محلههای قدیمی بسیاری وجود دارد. یکی از زمینه های علمی که ایران در آن فعالیت های بسیاری درخشان و موفقی داشته ساخت ماهواره ها و پرتابه های فضایی است. اما در این شهر، آثار تاریخی و دیدنی بسیاری وجود دارد که می توان، از آنها بازدید کرد و حتی سفرهای کاری و پر مشغله خود را به یک سفر خاطره انگیز بدل کرد. گرچه پاساژ کویتی ها بیشتر به فروشگاههای سیسمونی اختصاص دارد اما در بین آنها فروشگاههای کیف و کفش و پوشاک بزرگسال هم به وفور یافت میشوند. کیف و کفش، کتاب، نانوایی، وسایل برقی، طلافروشی و غیره تنها بخشی از مغازههای این بازار هستند. برای رسیدن به بازار میتوانید از هر روشی استفاده کنید. پس از رسیدن به این منطقه و دیدن مجسمه کوهنورد وارد فضای بینظیر کوهستانی دربند می شوید که مسیری پر پیچ و خم است از میان تعداد زیادی رستوران، قهوه خانه، چایخانه سنتی، غرفه، استخر و آبنما، تختهای پذرایی و… مسیر شماره 1: از خروجی بزرگراه چمران وارد بلوار دکتر فاطمی شده و این مسیر را تا رسیدن به پارک لاله تهران دنبال نمایید. همین طور، دکتر محمود افشار یزدی در سال ۱۳۱۶، بخشی از باغ و ساختمان داخلی را که حدود ۶۰۰۰ متر مربع بود، خرید و کم کم با خریدن قطعات اطراف، مساحت باغ را به ۱۲۰۰۰ متر مربع رسانید.

در این مقاله تلاش شد که شما را با پارک لاله تهران آشنا نماییم. عمارت باغ فردوس در دو طبقه به سبک قاجاریه و معروف به گوش فیل ساخته شد. این مجموعه عمارت همانند تمامی خانههای متعلق به دوره قاجار و سبک معماری ایرانی، دارای دو بخش اندرونی و بیرونی ست. چگونه لباس خود را ست کنیم ؟ میتوان گفت در حال حاضر بیشتر این محله دارای بافت نوساز ست. نمایشگاه زیورآلات بانوان دوران قاجار که قبلا در موزه کاخ سعدآباد نگهداری میشد، در حال حاضر به تالار کهن واقع شده در میدان آزادی منتقل شده است. این باغ از دوره قاجار به یادگار مونده و در حال حاضر موزه سینما هم در همین باغ برپا شده. اگر به قسمت غربی عمارت بروید، کافه سینما را در بالای سینماتوگراف مشاهده خواهید کرد. در این مرکز خرید بزرگ شما می توانید محصولاتی با برند خارجی و ایرانی را مشاهده و خریداری نمایید. این فرد، یک دانشمند بزرگ ایرانی و ملقب به ابن هیثم است! در سال ۱۲۹۵ هجری قمری مسعود میرزا ملقب به ظل السلطان دستور ساخت عمارت مجللی را در مکان فعلی عمارت مسعودیه صادر کرد. مسعود میرزا ملقب به ظل السلطان که حاکم اصفهان هم بود دستور ساخت باغ عمارت مسعودیه را داد. این باغ و عمارت زیبای داخل آن که دارای دو طبقه بوده و به سبک معماری قاجار ساخته شده، در سال ۱۲۶۴ و به دستور محمد شاه قاجار بنا شده است. نهاد های مذکور هریک به نوبه خود دارای تکالیف قانونی می باشند که تحت دستور مقام قضایی فعالیت می کنند و این مراکز در دادگاهای خانواده مستقر می باشند. در منطقه 22، علاوه بر واحدهای تجاری و مسکونی، واحدهای اداری، اقامتی و تفریحی عظیمی درحال ساخت است یکی از این مجتمع ها، شهربازی بسیار بزرگی می باشد که در نوع خود یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خاورمیانه خواهد بود.

همانگونه که در بالا اشاره شد خانهها و باغخانههای زیادی در سالهای بسیار دور در این محله ساخته شده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش ظهر امروز چهارشنبه (28 تیر) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و در خصوص مسائل و جبران خسارات پاساژ سوخته کیف و کفش در بازار بزرگ تهران، همچنین رفع مشکلات شهرک های صنعتی کیف و کفش در استان تهران بحث، بررسی و تصمیم گیری شد. در کنار مغازه های فروش صنایع دستی اکثر شهرهای ایران، آجیل و خشکبار و بدلیجات و وسایل تزئینی، کیف و کفش، ساعت، پارچه و غیره، هیچ چیز مثل بخش میوه و تره بار آن دیدنی نیست. اجاره غرفه در پارک آب و آتش امکان پذیر بوده که مردم مختلف می توانند قبل از شروع جشنواره نسبت به اجاره آن اقدام کنند. اگر به ورزش تیراندازی علاقه مند هستید، می توانید به سراغ این باشگاه رفته و اقدام به آموزش این رشته هیجان انگیز کنید. باغ پرندگان تهران از جذاب ترین بخش های این پارک برای افرادی است که به پرندگان و دنیای پرندگان علاقه مند هستند. سالهاست که تبدیل به پاتوقی جذاب و همیشگی برای اهالی هنر شده است. در مگامال تهران، اصناف مختلفی مشغول به فعالیت هستند. در نزدیکی باغ فردوس؛ جاهای دیدنی زیبایی وجود دارند که لذت تهرانگردیتان را به چندین برابر افزایش میدهند. شهر تهران جاهای دیدنی زیادی را در خود جای داده است. بازار تجریش تقریبا ۴۰۰ باب مغازه یا حجره را در خود جای داده که نام هرکدام از این حجرهها هم با خط خوش نستعلیق روی کاشی فیروزهایرنگی بالای مغازه نوشته شده است.

اگر هم می خواهید کمی تنقلات خوشمزه بخورید، حجره های عمه لیلا، داریوش و اکبر مشتی را در ابتدای لیست قرار دهید. به میدان ولیعصر که رسیدید میتوانید پیادهروی خود را به سمت بلوار کشاورز ادامه دهید یا اگر خسته شدید بر روی نیمکتهای بلوار بشینید و نفسی تازه کنید. در نتیجه به راحتی میتوانید ماشین شخصی خود را به محله باغ فردوس برده و کارهای روزانه خود را انجام دهید. از این قسمت میتوانید وارد پارکینگ شوید. جمعهها اجناس متنوعی از کالاهای عتیقه، نو و دستدوم، زیورآلات قدیمی، تابلو، کتاب و صنایع دستی و غیره در پارکینگ این پاساژ به فروش میرسید. شما در این پاساژ بهترین و باکیفیت ترین پارچه ها را با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید. البته، به یاد داشته باشید که این اسباببازیهای زیبا و متنوع همراه با کیفیت بالا، با قیمتهایی متناسب با کیفیت آنها عرضه میشوند. در این پاساژ برندهای متنوع با قیمتهای متفاوتی از پوشاک مردانه و زنانه عرضه میشود. کاخ زیبای مرمر می تواند هنر ایرانی و اسلامی را از زمان های قدیم تا به امروز را با تمرکز بر روی آثار هنری و منتخب موسسه فرهنگی موزه های بنیاد در شاخه های متنوع هنری را نشان دهد و با گشت و گذار در آن می توانید با پیشینه فرهنگ و تمدن کشورمان در دوره پهلوی پی ببرید. همچنین در نظریه دیگری به دلیل وجود قلعه نظامی در این منطقه به آن شمیران میگفتند و همچنین برخی نیز معتقدند که یکی از نه ولایت ری را شمع ایران میگفتند که بعدها به شمیران تبدیل شده است. پس از گذشت سه سال، همسر او نیز در سال 1366 از دنیا رفت. اشاره داشت. در سال 1381 و به کمک نهادهای گوناگون همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور سینمایی و حضور رئیس جمهور وقت؛ آقای سید محمد خاتمی، موزه سینما در مکان کنونی خود یعنی در مجموعه باغ فردوس گشایش یافت.

همچنین باید بدانید چندین سال قبل ساختمان دانشسرای عالی پیشین، سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این باغ فعالیت میکردند. این زیبایی باعث شده تا حال و هوای خوبی به افراد ساکن در این محله و همچنین افرادی که گذرشان به محله باغ فردوس تهران میافتد، انتقال داده شود. احداث دریاچه مصنوعی در منطقه 22، برای دولت از اهمیت زیادی در ایجاد منطقه ای برای جذب سرمایه گذاری برخوردار بوده است دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران با اهدافی مانند افزایش توان اکولوژیکی در غرب تهران ، تلطیف هوای منطقه 22، توسعه فضای تفریحی و تفرجی منطقه 22 ، ایجاد محیطی زیبا و دلنشین ، و ایجاد قطب تفریحی و گردشگری در تهران بزرگ و … از دیگر بخش های مهم منطقه 22، می توان به مجتمع های زیر اشاره کرد. و سایر جاذبه ها میتوان به خیابان سرگرمی محل برگذاری انواع کارناوال ها و جشن ها و مرکز مطالعات اسلامی و نگارستان هنر اشاره کرد به خصوص هنر معاصر ایران که در خاور میانه یک سر و گردن از کشور های اطراف بالاتر است.تصویر زیر مربوط به طراحی مجموعه هزارو یک شهر می باشد. علاوه بر همه این ها رخ داد تاریخی در این محل آن را به مکان تاریخی زیبایی تبدیل کرده است این مجموعه از مکان های دیدنی تهران می باشد که در بافت قدیمی شهر قرار گرفته است و به راحتی میتوان با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آن دسترسی پیدا کنید و از این همه زیبایی و جلال تاریخی و همچنین معماری ایرانی به وجد بیاید. که در دهه 40 و 50 ساکنین قدیمی شروع به ساخت مجدد خانههای خود کردند. وقتی در قسمتهایی از بازار تجریش با دیوارهای نقشونگارخورده و کاشیکاریشدۀ قدیمی برخورد میکنید و نمیدانید وارد موزه شدهاید یا بازاری بهروز با ظاهری سنتی، احتمالا در دل خود حدسش را میزنید که این بازار باید خیلی قدیمی باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

۰۲/۰۷/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی