مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

عمدتا حیوانات تزئینی که در روزهای پایانی سال بازار گرمی دارند، مهاجر و کمیاب هستند و فروش آنها تخلف است و با متخلفان و عرضه کنندگان این جانوران برخورد جدی می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: از سویی دیگر پس از مدتی مردم به دلیل عدم توانایی در نگهداری این دسته از حیوانات آن‌ها را در طبیعت رها می‌کنند که خود باعث بروز مشکلات زیست محیطی می‌شود.

زمانی اظهار داشت: متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند و طبق قانون به جزای نقدی و یا از یک تا شش ماه حبس تعزیری محکوم خواهند شد به همین منظور گشت ویژه ای برای نظارت و برخورد با متخلفان در استان گیلان ایجاد شده است.

وی اعلام کرد: همچنین ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان در طول ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی عرصه های طبیعی استان را تحت نظارت قرار خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تعدی به تنوع زیستی استان اعم از گیاهی، جانوری و عرصه های طبیعی اعمال قانون خواهند کرد.

زمانی گفت: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده خرید یا فروش چنین حیواناتی با شماره‌گیری ۱۵۴۰ به اداره کل محیط زیست اطلاع داده و از این کار جلوگیری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان همچنین از بازدید رایگان موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی واقع در اداره کل به مناسبت روز جهانی حیات وحش برابر با ۱۲ اسفند ماه خبر داد.

۰۰/۱۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی