مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.


مانند سایر دستگاه های دیجیتال، چاپگرها با گذشت زمان به روز می شوند و همیشه مدل های جدید با ویژگی های بهتر معرفی می شوند. اساساً راه های مختلفی برای اتصال به چاپگرها وجود دارد، اتصال تلفن به چاپگر یکی از محبوب ترین راه ها برای چاپ سریع تصاویر و فایل های متنی است.

البته نحوه اتصال گوشی به چاپگر سوالی است که ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش بیاید. با مطالعه راهنمای کامل اتصال گوشی به پرینتر از طریق کابل و وای فای، نحوه اتصال گوشی به چاپگر را به روش های مختلف خواهید دانست، پس این مقاله را  از آوافرهنگ دنبال کنید.

اتصال گوشی به چاپگر با ans

با توجه به اینکه مردم بیشتر کارهای خود را با تلفن انجام می دهند، استفاده از تلفن در زندگی ما روز به روز در حال افزایش است. چاپ تصاویر یا فایل های Word و Excel یکی از نیازهای روزمره بسیاری از افراد است. اگر می خواهید گوشی اندرویدی خود را به یک چاپگر متصل کنید، نیازی نیست کار زیادی انجام دهید. این نیاز به یادگیری چند تنظیمات، خرید کابل otg و نصب برنامه دارد.

مراحل اتصال تلفن به چاپگر از طریق OTG:

ابتدا یک کابل otg برای گوشی بخرید.

اگر سیستم عامل گوشی اندروید است، اپلیکیشن Print Share را روی گوشی نصب کنید.

وارد تنظیمات گوشی شوید.

به دنبال کلمه print بگردید و روی آن ضربه بزنید.

در صفحه جدید، اطلاعات مربوط به چاپگر جدید مانند نام آن را بیابید و برای اتصال کلیک کنید.

. کابل چاپگر را به کابل otg متصل به گوشی متصل کنید.

اتصال گوشی به چاپگر سامسونگ

نحوه اتصال گوشی به چاپگر سامسونگ اصلا سخت نیست. برای استفاده از این قابلیت کافیست اپلیکیشن را نصب کرده و یک کابل OTG دریافت کنید. اگر گوشی اندرویدی دارید و می خواهید گوشی خود را به چاپگر سامسونگ وصل کنید، ساده ترین راه این است که از روش تلفن به چاپگر با کابل USB برای چاپگر و OTG برای گوشی استفاده کنید.

مراحل زیر برای اتصال گوشی به چاپگر سامسونگ آمده است:

برنامه PrintShare را از Google Play دانلود کنید.

Print را در برنامه جستجو کنید.

برنامه PrintShare را به عنوان چاپگر پیش فرض گوشی خود انتخاب کنید.

به دنبال نام چاپگر برجسته در برنامه ها بگردید.

کابل OTG را به گوشی وصل کنید و کابل USB را به کابل OTG وصل کنید.

راه حل هایی برای حل مشکل چاپگر شناسایی نشده است

گاهی اوقات اتفاق می افتد که حتی اگر همه چیز به خوبی پیش برود، تلفن نام چاپگر را نشان نمی دهد و اجازه نمی دهد چاپ کامل شود. برای حل مشکل عدم شناسایی چاپگر، باید روی هشدار کلیک کنید.

پس از انتخاب تنظیمات و کلیک بر روی هشدار صفحه جدید، از پنجره جدیدی که باز می شود استفاده کنید و مستقیماً روی گزینه USB connect ضربه بزنید تا گوشی و چاپگر خود را بدون نیاز به کابل هایی مانند otg متصل کنید.

نام چاپگر را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

پس از انتخاب نام چاپگر، بخش Required User Action باید باز شود.

درخواست نصب درایور چاپگر را در صفحه ای که نیاز به اقدام کاربر دارد بپذیرید و آن را نصب کنید.

چاپ فایل از آیفون

در قسمت بالا نحوه اتصال گوشی اندروید به چاپگر با استفاده از OTG را یاد گرفتیم. حال باید چاپ فایل را از آیفون تایید کنیم. اگر آیفون دارید و می خواهید فایلی را چاپ کنید، باید از قسمت چاپ پیش فرض گوشی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید عکسی را از گالری چاپ کنید، روی عکس ضربه بزنید و در قسمت Share روی حالت چاپ ضربه بزنید. قطعا به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد. در صفحه جدید، تلفن شروع به جستجوی پرینتر خانگی نزدیک می کند و نام آنها را نمایش می دهد. هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و پس از این مرحله گوشی به چاپگر متصل می شود.

اتصال تلفن به چاپگر از طریق Wi-Fi

راه دیگر برای اتصال گوشی به چاپگر این است که گوشی را از طریق وای فای به چاپگر متصل کنید. ابتدا برای استفاده از این روش باید بررسی کنید که آیا چاپگر شما از فناوری Wi-Fi Direct استفاده می کند یا خیر. به عنوان مثال در انواع پرینترها پرینترهای اچ پی دارای این قابلیت هستند.
 

۰۲/۰۸/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی