مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

بازی های کامپیوتری امروزی با سبک های اکشن وارد بازار می شوند ، و ژانر های مختلفی در دنیای گیم وجود دارد. اما برای بسیاری از بازی ها بیش از یک ژانر می توان در نظر گرفت. به طور مثال یک بازی فوتبال را می توان هم یک بازی ورزشی و هم یک بازی شبیه سازی در نظر گرفت. ما این مقاله از سگا برخی ژانر های بازی های کامپیوتری را بررسی می کنیم تا شما را با این سبک ها آشنا کنیم.

1. بازی های آنلاین چند نفره

سبک های بازی های ویدیویی

این بازی ها در یک شبکه محلی (LAN) بازی می شوند یا از طریق شبکه اینترنت بازی می شوند. بازی کنان از یک شبکه استفاده می کنند و با دیگر بازیکنان در فضای مجازی بازی ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید با مردم سراسر جهان بازی کنید. ساخت این بازی ها نیازمند ساعت ها برنامه نویسی می باشد تا هیجان انگیز ترین تجربه بازی را به شما بدهد.

2. بازی های شبیه سازی

این بازی ها شامل به دست گرفتن کنترل وسایل نقلیه واقعی از جمله تانک ها ، کشتی ها و صنایع هوایی می باشد

این بازی ها شامل به دست گرفتن کنترل وسایل نقلیه واقعی از جمله تانک ها ، کشتی ها و صنایع هوایی می باشد. شما یاد می گیرید چطور این وسایل نقلیه را کنترل کنید ؛ همچنین از بازی های شبیه سازی برای آموزش متخصصین استفاده می شود. در واقع بسیاری از خلبانان قبل از پرواز های واقعی با شبیه سازی ها آموزش می بینند.

3. بازی های ماجراجویانه

این بازی اغلب تک نفره هستند و در دنیای فانتزی یا ماجراجویانه ساخته می شوند.

این بازی ها اغلب تک نفره هستند و در دنیای فانتزی یا ماجراجویانه ساخته می شوند. شما معما را تا مراحل پیشرفته حل خواهید کرد. بازی اغلب با یک پیشینه از شخصیت های بازی آغاز می شود ، و به شما نشان می دهد که ماموریت شما چیست. شما باید بفهمید که چگونه ماموریت را به پایان برسانید.

4. بازی های استراتژیک واقعی

سبک بازی های کامپیوتری

در این بازی ها شما اغلب باید آیتم های خود را ، خود ، بسازید به طور مثال یک ارتش یا…. مشابه بازی های استراتژیک ، بازی ها استراتژیک واقعی در زمان حقیقی جریان دارند و بازی کنان می توانند بدن در نظر گرفتن نوبت بازی کنند بنابراین شما می توانید در یک زمان با دیگران بازی کنید.

5. بازی های پازل

این بازی مناسب افرادی است که علاقه ی خاصی به حل کردن معماهای دشوار دارند. سطوح زیادی در این بازی ها وجود دارد ، از سطح مقدماتی تا پیشرفته ، و بازی اغلب دارای اشکال رنگی و حرکات ساده می باشد. این بازی ها ، بازی های ذهنی است ؛ بدون هیچ نوع حرکت اکشن.

6. بازی های اکشن

شما باید خیلی سریع باشید تا از این بازی ها لذت ببرید

شما باید خیلی سریع باشید تا از این بازی ها لذت ببرید. شما باید قادر به واکنش های فوق العاده باشید. چالش های کامل با جنگیدن با دشمنان ، و کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا شخصیت واقعیتان را نشان دهید.

7. بازی های تیراندازی مخفیانه

سبک های بازی های ویدیویی

این نوع معمولا بازی های جنگی یا جاسوسی می باشند ؛ جایی که شما با مخفیکاری با دشمن می جنگید.

8. بازی های مبارزه ای

یک به یک با رقبا مبارزه کنید ، از نزدیک و و به طور شخصی

یک به یک با رقبا مبارزه کنید ، از نزدیک و و به طور شخصی. شما باید واکنش خوب و توانایی کنترل هرگونه حرکات جنگیدن را داشته باشید.

9. بازی های تیراندازی تک نفره

شما شخصیت اصلی هستید و بازی در نگاه شما جریان دارد

شما شخصیت اصلی هستید و بازی در نگاه شما جریان دارد. این بازی ها می توانند شما را درگیر خود کنند. تنها بدی این سبک این است که شما نمی توانید ببینید که چه شکلی هستید چون شما همه اینها را با چشمان خود می بینید.

10. ورزشی

ورزش های دنیای واقعی را بازی کنید ؛ مثلا بیس بال ، بسکتبال ، فوتبال و دیگر ورزش ها

ورزش های دنیای واقعی را بازی کنید ؛ مثلا بیس بال ، بسکتبال ، فوتبال و دیگر ورزش ها. هر چقدر روی توانایی های مختلف کار کنید ، بازی شما به ورزش حرفه ای دنیای واقعی نزدیک می شود. پرطرفدارترین بازی های ورزشی حوالی اتفاقات مشهور ورزشی اتفاق می افتند.

11. بازی های Role Play

اگر شما علاقه مند به فانتزی هستید حتما بازی های Role play را دوست خواهید داشت

اگر شما علاقه مند به فانتزی هستید حتما بازی های Role play را دوست خواهید داشت.شما باید نقش کاراکتر های اصلی را بازی کنید ، قهرمان باشید یا…. در این بازی ها باید تصمیم بگیرید و در طول مسیر داستان پیش بروید. بسیاری از این بازی ها دارای راهنمای نقل کننده هستند.

12. بازی های آموزشی

زمانی که والدین یا معلمان شما از بازی های کامپیوتری ناراصی هستند ، بازی های آموزشی فوق العاده ای وجود دارند که می توانند به فرایند آموزشی شما کمک کنند. در موضوعات مختلف آموزش ببینید ، از طریق بازی به جای فرایند خسته کننده جذاب تر یاد بگیرید. تست هایی وجود دارند که شما می توانید با گزینه های مختلف به آنها پاسخ دهید. رایج ترین سبک بازی های آموزشی برای ریاضی ، علوم و ICT می باشد.

 

مطالعه از منبع: https://sega.ir/types-of-computer-games/

۰۲/۱۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی