مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

شش چیزهایی که باید درباره تصفیه آب بدانید

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۵۲ ق.ظ

با استفاده از این روش جدید، محققان توانستند نمونه اولیه ای تولید کنند که آب غنی از بیماری زا را که بیش از 99.9999 باکتری را از بین می برد، تصفیه می کند. در هنگام خرید تصفیه آب شش مرحله ای برای مصارف خانگی به مشخصات هر فیلتر توجه کنید. استفاده از فیلتر ممبران اصلی در این دستگاه تصفیه آب خانگی با یکسال گارانتی تعویض میتوانید از حداکثر آب دهی این دستگاه استفاده کنید، علاوه بر آن استفاده از بهترین قطعات و فیلترها که پس از استفاده (کیفیت آب) کاملا مشهود است، خود مهر تائیدی بر بالا بودن کیفیت این محصول است که یکی از ویژگی های مهم نسبت به مدل های مشابه موجود در بازار می باشد . باید توجه داشت که دستگاه تصفیه آبی که دارای فیلتر اسمز معکوس (RO) است به دلیل بهرهگیری از پمپ و تجهیزات الکتریکی بیشتر، عموماً قیمت بیشتری داشته و نیاز به تعمیرات و نگهداری از آن بیشتر است؛ بنابراین تنها زمانی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس (RO) را استفاده کنید که مقدار TDS آب ورودی به منزل شما بالا باشد. دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر، دارای قطع کن هوشمند برای فشار بالا و پایین است؛ به این صورت که در هنگام پر شدن مخزن (فشار بالا) و قطع شدن آب ورودی (فشار پایین)، دستگاه به طور خودکار پمپ را خاموش میکند.

 

وقتی شیر برداشت آب را باز میکنید، آب انباشته شده در مخزن فیلتر ممبران وارد مرحلهی ۵ میشود. این فیلتر معمولاً از نوع پروپیلن با فیلتر ۵ میکرومتر است و برای حذف انواع ذرات سخت آب مانند خاک، ماسه، ذرات فلزی و غیره استفاده میشود و معمولا هر ۶ ماه یکبار بایستی تعویض شوند. آلودگی های آب شهری از جمله نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک، سرب و مواد شیمیایی و میکروب ها در دراز مدت می توانند آسیب های جدی برای بدن ما به وجود آورند. کاهش بارندگی در سالهای اخیر که موجب افزایش غلظت آلایندهها در منابع آب سطحی و سفرههای آب زیرزمینی شده است به همراه فرسودگی روزافزون تجهیزات لولهکشی آب شهری سبب شده که بسیاری از ما برای تأمین آب شرب مصرفی به فکر استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بیفتیم؛ اما تنوع محصولات در این حوزه و همچنین گستردگی ویژگیهایی که یک دستگاه تصفیه آب خانگی میتواند داشته باشد باعث شده که انتخاب بهترین و مناسبترین سیستم تصفیه آبی که پاسخگوی نیاز ما باشد بسیار دشوار شود و درواقع هرچه که بیشتر در مورد این موضوع تحقیق انجام دهیم، بیشتر سردرگم میشویم. عموما دستگاه های مجهز به تکنولوژی اسمز Ro را سیستم سه مرحله ای می­ نامند.

 

با توجه به نیاز مشتری، تناسب دستگاه سیستم RO با محل استفاده و نوسانات نرخ ارز، قیمت نهایی دستگاه ثابت نیست. دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر، عمل تصفیه را با گذر از شش مرحله فیلترینگ به انجام میرساند. یک دستگاه تصفیه آب میتواند فارغ از مراحل پیشتصفیه، از دو فناوری مختلف برای انجام عملیات تصفیه آب بهره ببرد؛ فناوری اسمز معکوس (RO) و فناوری اولترافیلتراسیون (UF). یکی از مهمترین مراحل تصفیه در دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر ، همین مرحله چهارم است که با نام اسمز معکوس یا RO شناخته میشود. برند سافت واتر یکی از قدیمیترین و باتجربهترین برندها در عرصه تولید دستگاه تصفیه آب و لوازم جانبی آن است. سافت واتر یک برند میان رده و اقتصادی است چرا که قیمت پایین تری نسبت به مینروا دارد و از نظر کیفیت نیز کمی ضعیف تر می باشد. دستگاه تصفیه آب این برند که در ایران مونتاژ شده نیز تحت لیسانس شرکت سافت واتر تایوان میباشد. متأسفانه استفاده از نام کشور سازنده دستگاه بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و باید گفت که بسیاری از این سیستمها در داخل کشور مونتاژ میشوند و سپس نام دیگر کشورها بر روی دستگاه حک شده و یا برچسبهایی با برندهای مختلف بر روی دستگاه تصفیه آب نصب میشود

 

درواقع از هرکدام از این فناوریها برای کاربردهای متفاوتی استفاده میشود. تفاوت عمده این دستگاهها با یکدیگر در این است که عموماً سیستمهای رومیزی به دلیل طراحی ظاهری قیمت بالاتری داشته و فیلترها و قطعات استفادهشده در آنها نیز معمولاً بهصورت اختصاصی برای همان مدل دستگاه تصفیه آب طراحی شدهاند؛ بنابراین مصرفکننده در هنگام تعویض فیلتر آب و یا بروز مشکل در قطعات دستگاه ممکن است با مشکلاتی برای تهیه فیلترها و قطعات جایگزین روبرو شود و همچنین هزینه بیشتری را برای تأمین آنها بپردازد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که در صورت اهمیت بسیار بیشتر سلامت آب نسبت به شکل ظاهری دستگاه، از دستگاه تصفیه آب زیر سینکی استفاده کنید. مراکز فروش معتبر و نمایندگی های رسمی ، معمولا بیشتر به اعتبار کسب و کار خود اهمیت میدهند و مشتریان میتوانند با اطمینان بیشتری خرید کنند. یکی از مشخصات فیزیکی هر آبی میزان کل جامدات محلول در آن (TDS) است (بیشتر بخوانید: TDS آب) که مقدار آن برای آب ورودی به منزل شما با انجام یک آزمون ساده و یا تماس با اداره آب و فاضلاب منطقهای که در آن ساکن هستید، به دست میآید. از امکانات دیگر این دستگاه، میتوان به بهره مندی از گیج فشار اشاره نمود که وجود آن برای تنظیم میزان فشار از پمپ به فیلتر ممبران، جهت انجام فرآیند اسمز معکوس، بسیار کارآمد میباشد.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764

۰۱/۱۲/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی