مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مخلوط کن استفاده می کند

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸ ق.ظ


میکسر دستگاه خاصی است که با توجه به ویژگی های بسیار مفیدی که دارد، این دستگاه به یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین ها در آشپزخانه های خانگی و اداری تبدیل شده است و بسیاری از لیدرهای فود برای تهیه آن چندین بار در روز از آن استفاده می کنند - بهترین ها بهترین غذا و نوشیدنی برای مشتریان خود

این دستگاه همانطور که امروز می بینیم در سال 1930 ساخته شد. با این حال، قطعاً با دستگاه های موجود در بازار بسیار متفاوت بود و ویژگی های کمتری داشت.

در ادامه این مقاله به بررسی کاربرد میکسرهای مجموعه میکسرهای کارخانه سروش تهذیه خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

مخلوط کن چیست؟

مخلوط کن که به آن مخلوط کن نیز می گویند یکی از ابزارهای مهم در هر آشپزخانه ای است. این دستگاه با توجه به ویژگی ها، کیفیت و قدرتی که دارد می تواند به شما این امکان را بدهد که از مهمانان و مشتریان خود غذا و نوشیدنی عالی پذیرایی کنید.

می توانید از آن برای تهیه ترکیبی و مخلوطی از میوه ها و آب میوه ها، رفتن و غذاهای مختلف استفاده کنید. مثلا یکی از کاربردهای مخلوط کن تهیه سوپ گوجه فرنگی است که به پوره گوجه فرنگی نیاز دارید و برای تهیه آن می توانید گوجه فرنگی های شسته و خرد شده را داخل دستگاه بریزید و تبدیل به گوجه فرنگی کنید.

این دستگاه به لطف تیغه های فولادی و ضد زنگ خود می تواند تقریباً هر نوع غذایی را خرد کند. علاوه بر این مدل صنعتی آن از آنجایی که ظرفیت قابلمه بزرگتری نسبت به نمونه های داخلی دارد، می تواند غذای بیشتری را در خود جای دهد و برای پخت بیشتر غذا یا نوشیدنی مناسب تر است.

اما دانستن کاربردهای مهم این دستگاه برای استفاده شما از آن بسیار موثر خواهد بود، به همین دلیل در ادامه این مقاله به کاربرد این مخلوط کن خواهیم پرداخت.

کاربرد میکسر

این دستگاه کاربردهای زیادی دارد و استفاده از میکسر شامل گزینه های مختلفی می باشد. از جمله کارکردهای مخلوط کن می توان در مورد له کردن، مخلوط کردن و تمیز کردن مواد غذایی صحبت کرد که بسته به نوع استفاده از دستگاه و غذا یا نوشیدنی هایی که تهیه می کنید می توانید در اندازه ها و قدرت موتور مختلف از آن استفاده کنید. از بازار تهیه کنید.

این دستگاه مزایای زیادی دارد که به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کوتاه کردن فرآیند تهیه غذا

سرعت بالا

امکان تهیه انواع غذا و نوشیدنی.

چند وظیفه ای

مدرن و پیشرفته

آسیاب کردن آن آسان است

در ادامه به بررسی غذاها یا نوشیدنی هایی می پردازیم که می توانید با این دستگاه تهیه کنید.
 برای خرید پارچ مخلوط کن سانیو با فروشگاه لوازم خانگی رترو پارت تماس بگیرید.
تهیه آب خالص

پوره غذایی است که از قبل پخته شده و از مخلوط کن فقط برای شکستن آن به شکل صاف و یکدست استفاده می شود. البته برخی از غذاهای نپخته نیز در این دستگاه پوره می شوند، مثلا می توانید میوه، سبزی، لوبیا و ... را پوره کنید. در مخلوط کن و نوش جان کنید.

با مخلوط کن و غذای لذیذی که به این شکل تهیه می شود، هوموس نیز بسیار راحت تهیه می شود. رایج ترین غذاهایی که می توان با این دستگاه آسیاب کرد عبارتند از: سیب زمینی، سیب، پودینگ، بستنی، ماست، گوشت، ماهی، مرغ، میوه، تخم مرغ، ماکارونی پخته، لوبیا و آجیل. اما در هر صورت بهتر است غذا مخصوصاً غذاهای سنگین را بپزید و سپس در دستگاه قرار دهید تا پوره ای با طعم بهتر و بافت مناسب تری تهیه شود.

میلک شیک درست کنید

یکی دیگر از کاربردهای مخلوط کن تهیه میلک شیک است. برای تهیه میلک شیک در این دستگاه می توانید با بستنی و شیر شروع کنید. سپس یک طعم پایه مانند کاکائو، کارامل، کره بادام زمینی، وانیل، کره، میوه، هر آنچه که دوست دارید اضافه کنید.

یکی دیگر از کاربردهای مخلوط کن و خبر خوب این است که افرادی که از شیر گاو به عنوان ماده اصلی میلک شیک استفاده نمی کنند، می توانند از شیر نارگیل، شیر بادام، شیر سویا و هر محصول دیگری استفاده کنند. می توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. ماشین و یک نتیجه خوب و خوشمزه دریافت کنید.

با این حال امروزه اکثر رستوران ها و کافه هایی که در منوی خود میلک شیک دارند با استفاده از مخلوط کن به نام دستگاه میلک شیک برای مشتریان خود شیر تهیه و سرو می کنند. اما در خانه هنوز هم میلک شیک با استفاده از مخلوط کن تهیه می شود که کیفیت خوبی هم دارد.

قلم مو

از دیگر کاربردهای مخلوط می توان به اسموتی اشاره کرد که یکی از جذاب ترین و مناسب ترین نوشیدنی ها برای استفاده در تابستان است و می توانید برای فرار از گرما در این نوشیدنی خوشمزه پنهان شوید! اسموتی غلیظ تر از میلک شیک است و از سه ماده اصلی ساخته می شود که عبارتند از:

پایه (مایع)

غذاهایی مانند میوه ها

و بستنی

می توانید نسبت این مواد را با یکدیگر تغییر دهید تا اسموتی که تهیه می کنید رقیق تر یا سفت تر شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک لرزش نسبتا نازک درست کنید، مایع بیشتر و مواد جامد و یخ کمتری اضافه کنید و برعکس.

کره بادام زمینی و آجیل

از دیگر کاربردهای مخلوط باید به تهیه کره بادام زمینی اشاره کرد که بسیار پرطرفدار است. اما انواع کره های آجیلی را می توان با این روش تهیه کرد، نه فقط کره بادام زمینی، بلکه بدون استفاده از مواد افزودنی و نگهدارنده به راحتی درست می شود و میل کرد.

برای این کار باید بادام هندی را تفت داده و در مایکروویو نگهداری کنید. سپس آن را در مخلوط کن بریزید و پودر کنید. سپس روغن، عسل یا شیرین کننده های دیگر را اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید ۱ تا ۲ قاشق چای‌خوری پودر کاکائو، نصف قاشق چای‌خوری دارچین، سایر ادویه‌ها، چیپس‌های شکلات یا چند قاشق چای‌خوری نوتلا اضافه کنید. سپس پودر و مواد مخلوط شده را در ظرف در بسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

۰۳/۰۴/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی