مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مشاور کنکور

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ

مشاوره در انتخاب آزمون های سراسری دسترسی

انتخاب رشته کنکور سراسری نقش مهمی در تحصیل و آینده شغلی دارد، بنابراین داوطلبان می توانند از رشته های پذیرفته شده (روزانه، عصر، پیام نور، پردیس های غیرتجاری و خودگردان) اطلاعات کسب کنند. انتخاب رشته تخصصی، بدون کنکور هم انتخاب کنید، حداکثر ۱۵۰ کد رشته را با توجه به گروه تستی آزمون خود انتخاب کنید، اما مهمتر از همه نحوه سازماندهی انتخاب هاست. در این زمینه می توانید از بهترین مشاوران انتخاب رشته کمک بگیرید.

اگر داوطلب گزینه های مطلوب تر را در انتخاب های پایین تر قرار دهد، ممکن است شانس خود را برای قبولی در آن محدوده از مکان ها از دست بدهد زیرا نرم افزار سازمان از ابتدا و پس از قبولی، انتخاب های داوطلب را به ترتیب ارزیابی می کند. یک نامزد در یک منطقه محل انتخابات بعدی خود را کنترل نمی کند.

مثال: فرض کنید داوطلبی که رتبه 80 علوم تجربی را دارد، فرصت تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی تهران یا شهید بهشتی را دارد. در صورتی که داوطلب برای افزایش شانس پذیرش دانشگاه علوم پزشکی البرز را در اولویت قرار دهد، همان رشته به عنوان محل پذیرش وی اعلام می شود و گزینه های بعدی وی بررسی نمی شود.

همچنین متقاضیان پذیرفته شده در سه رشته که در دو یا سه گروه آزمایشی آزمون اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) و شناور (هنر و زبان) شرکت می کنند، می توانند انتخاب خود را به صورت ترکیبی از تمامی رشته ها انجام دهند. هر سه فیلد رشته هستند

پیشنهاد می شود ضمن اعلام نتایج آزمون سراسری، بر اساس چهار فاکتور علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت برای تشخیص در رشته مربوطه انتخاب نمایید. برای این منظور بهتر است زمینه موقعیت های مورد نظر خود را در سه دسته آرمانی، خوش بینانه و منطقی مرتب کنند.

به خود یک صندلی در کلاس اول اختصاص دهید که حتی اگر شانس کمتری داشته باشید، انتخاب های ایده آلی برای شما محسوب می شود.

برای مدرک دوم در رشته ای که شانس معقولی برای قبولی در آن رشته با توجه به موفقیت سال قبل خود دارید، به عبارتی قبولی در آن رشته نزدیک به لیست خود اقدام کنید.

رشته های دسته سوم مکان هایی هستند که قبولی شما تضمینی است و در سال های گذشته با نمرات بسیار بالاتر از شما در آنجا پذیرفته شده اید. انتخاب این قسمت نشیمن به شما اعتماد به نفس می دهد.
 

رفرنس مقاله:  https://pourdastmalchi.net/

۰۲/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی