مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

معرفی خطاهای نصب اینستاگرام

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده اید و در راه اندازی مجدد آن با مشکل مواجه شده اید. خطاهای نصب اینستاگرام ممکن است پس از خرید گوشی جدید یا ریست فکتوری دستگاه رخ دهد. در مقاله قبلی گروه مشاوره هایواتک در مورد نحوه حل ارور گوگل پلی و حل ارور تحلیل پیام در اندروید مطالبی را بیان کردیم و همچنین نحوه حل No gps که خطا را در محل خود نشان می دهد را توضیح دادیم. ویز. در این مقاله در مورد دلایل اصلی نصب نشدن اینستاگرام صحبت می کنیم و راه حل هایی برای رفع خطاهای نصب اینستاگرام به شما آموزش می دهیم.

دلایل نصب نشدن اینستاگرام

نصب نکردن اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند. کاربران اندروید اغلب این برنامه را از گوگل پلی دانلود می کنند و وجود باگ در این برنامه می تواند دانلود و نصب این شبکه اجتماعی را مختل کند. اگر این برنامه را از منابع ناشناس دانلود کنید، دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم . ممکن است نسخه دانلود شده با گوشی شما سازگار نباشد یا فایل نصبی شما خراب شده باشد. از سوی دیگر، مشکلاتی مانند تنظیم نکردن تاریخ و ساعت سیستم، کمبود فضای خالی، بسته شدن مدیریت دانلود، مشکلات اتصال به اینترنت و غیره وجود دارد. همه می توانند باعث خطای نصب اینستاگرام شوند. در ادامه به معرفی این نوع خطاها و نحوه رفع آنها می پردازیم.

خطاهای راهنمای نصب اینستاگرام

اینستاگرام را نصب نمی کند و ارور 24 را دریافت می کنید

یکی از رایج ترین ارورهایی که ممکن است هنگام نصب اینستاگرام با آن مواجه شوید خطای 24 است که این ارور به دلایل مختلفی رخ می دهد و راه های مختلفی برای رفع آن وجود دارد. در ادامه به بررسی برخی از این روش ها می پردازیم.

گوشی را ریستارت کنید:

اگر اینستاگرام نصب نیست، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک بار گوشی خود را خاموش کرده و آن را روشن یا راه اندازی مجدد کنید. راه اندازی مجدد سیستم بسیاری از این مشکلات را حل می کند.

تنظیم تاریخ و ساعت تلفن:

یکی از دلایل خطا در نصب اینستاگرام، تنظیم نکردن تاریخ و ساعت در گوشی است. برای رفع این مشکل، اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید، به تنظیمات رفته و General Message را انتخاب کنید. سپس به قسمت Date and time رفته و مانند تصویر گزینه Automatic date and time را فعال کنید. اگر این گزینه از قبل فعال شده است، یک بار آن را غیرفعال کنید و سپس دوباره فعال کنید.

فضای آزاد را بررسی کنید.

بررسی کنید که آیا فضای موجود در گوشی شما برای نصب این برنامه وجود دارد یا خیر. به طور کلی توصیه می شود که حداقل یک کنسرت یا 10 درصد از فضای گوشی باز بماند. در صورتی که حافظه دستگاه شما پر است، می توانید با مطالعه مقاله حل مشکل پر شدن حافظه گوشی های اندرویدی، اطلاعات خود را به کارت حافظه انتقال دهید یا سایر برنامه ها و فایل ها را حذف کنید.

برای فعال کردن دانلود منیجر:

وارد تنظیمات گوشی خود شده و در قسمت Applications یا Application Manager را از لیست برنامه ها باز کنید و در صورت غیرفعال بودن دوباره آن را فعال کنید.

پاک کردن کش و داده ها:

در بسیاری از موارد، پاک کردن کش گوگل پلی و دانلود منیجر می تواند مشکل نصب نشدن اینستاگرام را حل کند. برای انجام این کار، Apps یا Application Manager را از تنظیمات گوشی خود انتخاب کنید. سپس Google Play را از لیست برنامه ها انتخاب کنید. پس از آن به Storage بروید و به ترتیب Clear Cache و Clear Data را انتخاب کنید. سپس تمام این مراحل را برای دانلود منیجر تکرار کنید.

حذف به‌روزرسانی‌های Google Play:

اگر برنامه‌های خود را از طریق Google Play نصب می‌کنید، می‌توانید به Application Manager بروید و Google Play را انتخاب کنید تا خطاهای نصب اینستاگرام مانند قسمت‌های قبل برطرف شود. سپس Uninstall updates را از طریق سه نقطه بالای صفحه انتخاب کنید. با انجام این کار، به‌روزرسانی‌های این برنامه حذف می‌شود و اگر به اینترنت وصل باشید، Google Play به‌طور خودکار بعد از 5 تا 10 دقیقه دوباره شروع به به‌روزرسانی می‌کند.

نصب نسخه های قدیمی تر: دانلود بازی اندروید


در بسیاری از موارد مشکل نصب نشدن اینستاگرام به دلیل عدم سازگاری نسخه برنامه با گوشی شما پیش می آید. برای رفع این مشکل می توانید نسخه قدیمی این برنامه را دانلود کنید یا با کمک برنامه هایی مانند Share it فایل نصب را از دوستان خود دریافت کنید.

خطای 504 - گوگل پلی

یکی دیگر از خطاهای نصب اینستاگرام خطای 504 است که هنگام دانلود برنامه ها از گوگل پلی رخ می دهد و معمولاً به دلیل کندی اینترنت و دیتای موبایل ایجاد می شود. برای رفع این مشکل به شما پیشنهاد می کنیم از نرم افزار تغییر IP استفاده کنید یا یک بار دیتای موبایل خود را خاموش و روشن کنید. مطابق شکل زیر می توانید از روش های ذکر شده در قسمت قبل استفاده کنید، اما اگر مشکل نصب نشدن اینستاگرام را حل نکرد، می توانید اکانت جیمیل خود را حذف کرده و دوباره به گوشی خود اضافه کنید.

برای این کار وارد تنظیمات گوشی شده و Cloud and account را انتخاب کنید. در صفحه بعد وارد حساب کاربری شده و Google را انتخاب کنید. در این صفحه اکانت جیمیل خود را انتخاب کرده و از طریق سه نقطه بالای صفحه حذف کنید. سپس کش و داده های گوگل پلی را مانند قسمت قبل پاک کنید. سپس به تنظیمات > Cloud and accounts > Accounts بروید و دوباره حساب gmail خود را اضافه کنید. سپس بلافاصله دستگاه را ریستارت کنید.

۰۳/۰۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی