مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

بهتر است این صفحه را ذخیره کرده و در لیست BookMark سیستم خود قرار دهید تا فیلم آموزش صفر تا صد حسابداری رایگانی که در این صفحه قرار داده یشود را خیلی سریع مشاهده کنید. ، صدور اسناد اتوماتیک با سرعت و دقت بالا، دفترچه راهنمای آموزش سریع و … شما در روشهای سنتی در محاسبات خود دار خطا میشدید و حتی زمان بسیاری را هدر میدادید تا بتوانید در میان تمام اسناد موجود، حساب و کتابها را رسیدگی کنید. سیستم حسابداری: از جمله امکانات این سیستم بایستی به صدور اسناد به صورت اتوماتیک و همچنین غیر اتوماتیک، گزارشات فصلی فاکتورها که برای ارائه به وزارت دارایی استفاده میشود، گزارش از بدهیها و بستانکاریها، تراز آزمایشی به مرور حسابها، گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه، استفاده از دستگاه کارتخوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی، گزارش سود و زیان به صورت لحظهای و نیز مابین تاریخ. سیستم خرید و فروش: نمودارهای متعدد فروش، گزارشهای متعدد سود کالاها، صدور فاکتورهای خرید، پیش فاکتور، برگشتی، گزارش فصلی دارایی 169، نمودارهای متعدد فروش و … در واقع فاکتورهای انتخاب به طور کلی به دغدغه ها و میزان هزینه ای که یک سازمان مایل به پرداخت آن است بستگی دارد.

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب و خرید نرم افزار حسابداری ویژگی متناسب بودن نرمافزار با کسبوکار میباشد، در صورتی که نرمافزار حسابداری انتخابشده متناسب با کسبوکار شما نباشد قطعاً کارآمد نبوده و نیازهای سازمان را برآورده نخواهد کرد همچنین نرم افزار حسابداری مالی انتخابشده میبایست مسیر پیشرفت و توسعه کسبوکار شما در آینده پیشبینی کرده و نیازهای سازمان شما را پاسخ دهد، بدیهی است تنها در چنین حالتی است که در آینده نیاز به تغییر نرمافزار مالی و طی کردن مسیر سخت انتخاب نرمافزار جدید را نخواهید داشت. در شرایطی که انتظار بازده غیرعادی نداریم، آمارههای مبتنی بر فرض تغییر واریانس حول و حوش رویداد (T7 و T8) در مقایسه با سایر آمارهها، بازدههای غیرعادی زیادی را شناسایی میکنند، بنابراین کارایی پایینتری نسبت به سایر آمارهها دارند. از سوی دیگر، یکی از اقدامات برای جبران کسری اکچواری که در سایر کشورها نیز انجام شده است، تقسیط آن و شناسایی هر قسط به عنوان حق­بیمه دریافتنی در ترازنامه صندوق­ها است؛ این روش هم­اکنون در صندوق بانک­ها صورت می­گیرد؛ می­توان این رویه را در سایر صندوق­های کشور نیز انجام داد.

آموزش صفر تا صد حسابداری مخصوص کسانی‌ است که می‌خواهند از طریق آموزش‌های اصولی، حضور پر قدرتی در بازار کار داشته باشند و به درآمدهای چشمگیری برسند. این دوره طوری طراحی شده تا حتی افرادی که هیچ اطلاعاتی از حسابداری ندارند نیز بتوانند تمامی رویدادهای مالی را بصورت جامع و کاربردی از زبان مدیران مالی با تجربه بیاموزند.

  • گام‌های آموزش حسابداری بازار کار :

۵۰ ساعت فیلم آموزشی، تستهای ارزیابی، ۲۳۵ صفحه جزوه pdf و یکسال پشتیبانی ضمن آموزش و حین کار. کافیست برای آموزش حسابداری روزی دو ساعت برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از دو ماه به تمامی تکنیک‌های مفید و مهارت‌های حسابداری در بازار کار تسلط پیدا کنید.

سیستم پخش مویرگی: از امکانات و قابلیتهای این سیستم میتوان به تعریف کالای جایزه، امکان صدور حواله تجمیعی، تعریف مسیرها برای مشتریها، امکان تعریف درصد ویزیتوری برای هر نوع کالا و نیز هر ویزیتور متمایز، گزارش فروش بر اساس منطقه و مسیر، امکان تعریف جدول پلکانی برای ویزیتورها برای هر کالا، گزارشهای متنوع از جمله مانده بدهی، مشتریان بازاریاب، کاردکس بازاریاب و … ، نمایش موجودی کالا در انبارها به صورت یکجا. سیستم انبارداری: امکان تعریف انبارهای متعدد برای مدیریت آنها، تهیه کاردکس کالا و کارت انبار، تهیه گزارشها به صورت ریالی و تعدادی، صدور فاکتورهای مختلفی اعم از موجودی اول دوره، امانات، حواله، رسید و تولید، کسورات و … برنامه هلو یکی از شناختهشدهترین برنامههای حسابداری میباشد که استفادههای مختلفی از جمله خرید و فروش، انبارداری، صندوق و تنخواه، سفارش لیستی کالا، تهاتر مالیات بر ارزش افزوده، حساب مشتریان، چاپ فاکتورهای رسمی و غیر رسمی. جامعهآماری این مطالعه، معاونین، مدیران ارشد و خبرگان صنعت بیمه میباشد. این برنامه حسابداری که به صورت یکپارچه برای انبارداری، حسابداری، خرید و فروش، تولید و کنترل چک ایجاد شده است، نسخههای مختلفی دارد که شامل فروشگاهی، تولیدی و شرکتی میباشد.

این برنامه در نسخههای فروشگاهی، شرکتی، تولیدی، صنعتی، آموزشگاهی، تحت شبکه برای کاربران فراهم شده است اما بیشتر برای حسابداری فروشگاهی بسیار مناسب میباشد. این نرمافزارها میتوانند در انجام وظایفی از جمله بررسی وضعیت کلی، مدیریت پرداختها و دریافتیها، حقوق و دستمزد و ارائه گزارشهای جامع بسیار موثر باشند. از قابیلت های مهم این نرم افزار حسابداری سازگاری با نرم افزارهای crm و erp است.خروجی های این نرم افزار تقریبا در همه جا قابل ارائه هستند. شما میتوانید از مهارت های کسب شده در کلاس های آموزش صفر تا صد حسابداری برای رسیدگی به امور مالی هر صنف و کسب وکاری استفاده کنید و درآمدزایی داشته باشید. این آموزشگاه هدف خود را خدمترسانی به ایرانیان مقیم خارج از کشور قرارداد، تا با آموزشهای حرفهای و باکیفیت و همچنین اعطای مدرک رسمی دیپلم و گواهینامه بینالمللی مهارت از سازمان فنی و حرفهای کشور، گامی مؤثر در تسهیل امور این عزیزان برداشته باشد. از این رو، هلو یکی از بهترین برنامههایی است که توانسته است ارتباط موثر و خوبی را با کاربران برقرار نماید.

۰۰/۱۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی