مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

نحوه اسفاده از سمعک

يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۶:۳۲ ق.ظ

نحوه اسفاده از سمعک

کم شنوایی می تواند در هر سنی به دلایل مختلفی رخ دهد. این بیماری در واقع نوعی قاتل خاموش است که افراد را از نظر اجتماعی منزوی و ذهنی دچار مشکل می کند. اگر چه سمعک ها کم شنوایی را درمان نمی کنند، اما می توانند مقداری شنوایی را بازگردانند و زندگی را لذت بخش تر کنند.

تصمیم گیری در مورد سمعک مناسب و نحوه استفاده از آن می تواند کمی دشوار باشد. اما نگران نباشید! در این مقاله نحوه استفاده از سمعک را به شما نشان می دهیم. پس با ما همراه باشید. برای انجام شنوایی سنجی در تهران با ما تماس بکیرید.

چگونه سمعک را نصب کنیم؟

نحوه قرارگیری سمعک در گوش و تنظیم دقیق آن تأثیر زیادی بر اثربخشی و عملکرد بهینه آن دارد. فرقی نمی کند که از سمعک در داخل گوشی یا پشت گوشی استفاده کنید. برای اینکه سیگنال ها به خوبی در گوش منتقل شوند، باید دقیقاً در گوش قرار گیرند. همچنین، سمعک های CIC (نامرئی) باید به خوبی در مجرای گوش قرار گیرند تا هنگام حرکت سرتان بیرون نزنند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه قرار دادن سمعک در گوش و نحوه صحیح قرار دادن آن در گوش، به شما پیشنهاد می کنم ابتدا از سمعک متخصص خود کمک بگیرید و سپس نحوه قرار دادن و درآوردن آنها را در خانه یاد بگیرید.

نحوه وصل کردن سمعک

سمعک را طوری در دست بگیرید که انتهای سمعک رو به پایین باشد. در واقع نوشته روی سمعک باید در قسمت بیرونی گوش باشد.

به آرامی لاله گوش را به سمت بیرون بکشید.

دستگاه را داخل مجرای گوش قرار دهید و به آرامی فشار دهید تا صدای خارجی نشنود.

در صورت لزوم، آن را کمی بچرخانید تا مطمئن شوید که به خوبی در شکل طبیعی گوش قرار می گیرد.

چگونه سمعک را به پشت گوشی وصل کنیم؟

قسمت بیرونی سمعک را با انگشت شست و سبابه خود نگه دارید. برای تعمیر سمعک به نمایندگی سمعک در شمال تهران مراجعه نمایید.

شکل سمعک را به آرامی در مجرای گوش قرار دهید و کمی آن را بچرخانید.

قالب را تا زمانی که احساس راحتی کند به داخل کانال گوش فشار دهید.

در نهایت سمعک را در پشت گوش قرار دهید تا قسمت خمیده بالای گوش قرار گیرد.

چگونه سمعک را کنترل کنیم؟

سمعک یک وسیله الکترونیکی است که با استفاده از باتری های مخصوص یا با اتصال به شارژ کار می کند. نحوه فعال سازی سمعک های شارژی و باتری دار به شرح زیر است.

سمعک های باتری دار را فعال کنید

برای فعال کردن سمعک، باید باتری را وارد کنید. سمعک را با بستن کامل درب باتری و تعویض صحیح آن فعال کنید. زیرا اگر درب باتری را به درستی نبندید، سمعک فعال نمی شود. وقتی درب باتری بسته است، سمعک ممکن است با موسیقی کوتاه فعال شود. این نشان دهنده قرارگیری صحیح باتری و فعال شدن سمعک است. همچنین می توانید با باز کردن درب باتری سمعک خود را خاموش کنید.

سمعک های شارژی را به برق وصل کنید

اگر از سمعک قابل شارژ استفاده می کنید، می توانید آن را با دکمه روشن و خاموش کنید. برای خاموش کردن سمعک های شارژی، قسمت پایینی دکمه را حدود 2 ثانیه فشار دهید. پس از آن، دکمه را رها کرده و صبر کنید تا LED سمعک سبز شود. برای خاموش کردن سمعک های شارژی، دکمه پایین را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا چراغ LED سمعک نارنجی شود. شنوایی سنجی در مرکز تهران انجام می شود.

چگونه سمعک بخریم؟

برای خرید سمعک مناسب باید به یک مرکز تخصصی سمعک یا گوش پزشک مراجعه کنید. شنوایی شناس بر اساس تجزیه و تحلیل درصد شنوایی بیمار و ناراحتی وی سمعک مناسبی را برای بیمار تجویز می کند و تنظیمات آن را با توجه به انتخاب بیمار تنظیم می کند. در نهایت، به طور منظم عملکرد خود را بررسی می کند. خرید سمعک بدون مشورت با شنوایی شناس به این معنی است که سلامتی خود را در معرض خطر جدی قرار می دهید. قرار دادن نادرست سمعک در گوش؛ تنظیمات نامناسب و ناکارآمد؛ داشتن سمعک خراب و قدیمی از عواقب عدم مراجعه به متخصص گوش است. نکاتی که قبل از خرید سمعک باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

خرید سمعک بر اساس برندهای معتبر جهانی.

سمعک Tixtrix آنلاین.

از خرید سمعک از داروخانه ها بدون نسخه پزشک متخصص خودداری کنید.

به کیفیت خدمات شنوایی شناس خود توجه کنید.

۰۳/۰۷/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی