مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

نکات کلیدی نظافت منزل

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ


نظافت ساختمان های مسکونی و ادارات می تواند سطح بهداشت عمومی را بالا ببرد و رفاه خانواده ها را تضمین کند. اما باید بدانید که نظافت فضای داخلی ساختمان کافی نیست. نظافت پله ها و فضاهای مشترک نیز باید جدی گرفته شود. اولین جایی که با ورود به ساختمان می بینید. قسمت های مشترک و پله ها عدم نظافت راه پله و مشاعات می تواند نشانه عدم نظم و آرامش در مجموعه و منازل ساختمان باشد.

معمولاً هر روز کارهای زیادی در ارتباط با نظافت منزل انجام می شود که از جمله آنها می توان به نظافت گاز، نظافت آشپزخانه، شستن ظروف و شستن دست ها، نظافت اتاق ها و بسیاری از کارهای روزمره دیگر اشاره کرد. برای نظافت منزل در تهران با شرکت نظافتی تیک شهر تماس بگیرید.

برخی از کارها به صورت هفتگی و ماهانه انجام می شود که شامل گردگیری مبلمان، شستشوی حمام و توالت، شستن لباس، تمیز کردن شیشه و پنجره، تمیز کردن کمد، تمیز کردن یخچال و لوازم خانگی، شستشو و آب بندی پارکت و کف لمینت می شود. و برخی دیگر در هنگام نظافت منزل یک کار سنگین است.

نکات و توصیه هایی برای نظافت ساختمان

1-روغن زیتون:

من از یک قطره روغن زیتون یا روغن بچه برای تمیز کردن لکه های یخچال استفاده می کنم. یک قطره روغن بچه یا روغن زیتون را روی دستمال کاغذی بریزید و یخچال را با آن تمیز کنید. روغن به طور کامل اثر انگشت را از بین می برد و سطح را برای مدت طولانی تمیز نگه می دارد.

2. آرد ذرت:

یک قاشق چایخوری نشاسته ذرت را با یک فنجان سرکه سفید و یک فنجان آب مخلوط کرده و به عنوان پاک کننده شیشه استفاده کنید. "این یک ترکیب جادویی است و شما نتایج شگفت انگیزی خواهید گرفت." نشاسته ذرت شیشه را روشن و شفاف می کند و شیشه درخشندگی بی نظیری دارد. از ذرت برای از بین بردن لکه های روغنی نیز استفاده می شود.

3. سرکه سفید:

تمیز کردن آب و لکه های معدنی اطراف وسایل حمام و آشپزخانه برای شما دشوار خواهد بود. می توانید یک حوله را در مقداری سرکه سفید خیس کنید و آن را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی محل قرار دهید. سپس محل را با آب بشویید و با حوله خشک کنید. اسید موجود در سرکه از شر رسوبات آهک خلاص شده و سر آب را براق می کند. همچنین می توانید از ترفندهای مشابه برای دوش حمام خود استفاده کنید. نایلون را با سرکه سفید پر کنید و به سر دوش ببندید و بگذارید یک شب بماند.

4. جوش شیرین و سرکه:

یکی دیگر از کاربردهای سرکه و جوش شیرین، این بار برای رفع انسداد به هر دلیلی، مانند مو یا غذا. برای این منظور جوش شیرین و سپس سرکه را به همان نسبت بریزید و انتهای لوله را بپوشانید. پارچه خیس شده و بعد از 5 دقیقه مقداری آب داغ بریزید تا کاملا تمیز شود.

5. جوش شیرین:

برای جلوگیری از بوی بد، یک جعبه یا پاکت جوش شیرین را در کمد نگه دارید. برای ماندگاری ماشین ظرفشویی خود، آن را تمیز و تمیز نگه دارید. برای تمیز کردن لکه ها و باقیمانده های ماشین ظرفشویی، می توانید کمی جوش شیرین به یک اسفنج یا پارچه مرطوب اضافه کنید و آن را روی قسمت های کثیف بمالید تا تمیز شود.

6. سودا:

مقداری کک در توالت بریزید و بگذارید یک شب بماند، صبح روز بعد آن را بشویید و سپس آبکشی کنید.

۰۳/۰۴/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی