مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

هر آنچه که باید در مورد تشک رویال بدانید

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ


زمانی که تصمیم به خرید تشک می گیرید، نام های تجاری زیادی را خواهید شنید که معروف ترین آن ها تشک رویال است. در حالی که برندها و سبک های مختلفی از تشک ها وجود دارد، نیازهای متفاوت مشتریان را نشان می دهد. هر مشتری طبق نیاز خود تشک مخصوص به خود را می خواهد.

مثلاً وزن هر فرد، سیستم بدن و .... آنها متفاوت هستند و نمی توان تشک را برای همه توصیه کرد. تشک یک نفره رویال را از نمایندگی تشک رویال بخرید.

تشک طبی چیست؟

تشک های طبی فنر ندارند و از پلی استایرن منبسط شده، یونیلیت یا اسفنج فشرده ساخته شده اند. این نوع تشک ها به دلیل سفت و شکننده بودن معمولاً سفت بوده و طول عمر کمتری نسبت به تشک های دیگر دارند. پس از مدتی قسمت هایی از بدن به صورت فرورفتگی و برآمدگی روی آنها ظاهر می شود.

نحوه تشخیص تشک طبی

یکی از محبوب ترین برندهای تشک در بازار تشک طبی است. همانطور که از نام تشک پیداست، چنین تشکی باید از نظر پزشکی با بدن انسان سازگار باشد. اما آیا این تشک ها درجه پزشکی هستند؟ آیا می توانید یک تشک با نام پزشکی بخرید؟

تشک های طبی تشک های استانداردی هستند که از فوم فشرده ساخته شده اند. این تشک ها به صورت ارگونومیک برای بدن انسان طراحی شده اند و به دلیل کاهش سختی و انعطاف پذیری، برای کسانی که از دیسک های بین مهره ای، کمر، مشکلات گردن، کشیدگی عضلانی و ... رنج می برند ایده آل است. تشک های طبی به شل شدن ستون فقرات، کاهش فشار و درد عضلات و کمر کمک می کنند. تشک های طبی سخت تر از تشک های دیگر هستند. اما سختی آن چندان قوی نیست که بتوان آن را سختی زمین دانست.

نوع تشک کینگ

برند خوشنام رویال سابقه طولانی در تولید محصولات خواب دارد و با آگاهی از نیازها و نظرات مشتریان خود، تشک های خواب رویال در مدل های مختلف برای آنها تولید می شود. تشک های کینگ به طور خلاصه به سه دسته زیر تقسیم می شوند که در مورد هر کدام به اختصار توضیح داده شده است.

1- فنر 2- فنر تیادا 3- چشمه درمان

اصولا مدل های بدون فنر و طبی، فنری یا فول طبی با خواص طبی. با این حال، هدف شرکت های تاسیس شده عموماً تولید تشک های سالم و با کیفیت است. بنابراین تمامی تشک های فنری این شرکت با رعایت کلیه مقررات پزشکی و ارتوپدی مطابقت دارد و با خیال راحت قابل استفاده می باشد.

تشک شاه یا رویایی؟

در ابتدا تشک های رویال توسط شرکت ها و تولیدکنندگان مختلف ساخته می شوند، خوب است بدانید که این تشک ها توسط یک شرکت ساخته نمی شوند، بنابراین تشک های رویال در یک فروشگاه ممکن است متفاوت باشند.

تشک های کینگ دارای گارانتی های مختلفی هستند که هنگام خرید تشک می توانید از فروشنده دریافت کنید.

قیمت تشک کینگ از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت است، بنابراین مقایسه امکان پذیر نیست، اما در مجموع، ما قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای را به مشتریان ارائه می دهیم.

تشک رویا یک برند کاملاً ثبت شده است که بسیار پرکاربرد است و برای هر نیازی یک مدل منحصر به فرد ایجاد کرده است.

این تشک ها گارانتی قابل اعتماد و خدمات مشتری را ارائه می دهند. تشک رویا نسبت به رویال گرانتر است اما در عین حال تشک های فنر متصل یا تشک Bunel قیمت مناسب تری نسبت به مدل های دیگر دارند.

طبیعی است که همه تشک ها به مرور زمان شکل خود را از دست داده و ضعیف شوند، اما با گارانتی می توان این موارد را از دوره گارانتی پوشش داد.

۰۳/۰۷/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی