مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.


انتخاب عطر مناسب فراتر از انتخاب یک برند است. عطری که به ما می آید با شخصیت ما همخوانی دارد یا بهتر است بگوییم عطری که می زنیم مکمل شخصیت ماست. برخی افراد دوست دارند همیشه از یک عطر استفاده کنند و امضای خود را ایجاد کنند، برخی دیگر با توجه به حال و هوای لحظه عطر خود را انتخاب می کنند و روز خود را شروع می کنند.

آنچه باید در مورد عطر و ادکلن بدانیم

حتی اگر از بهترین ساعت ها، لباس ها و کفش ها، بدون عطر مناسب استفاده کنید، پوشش شما ناقص است. علاوه بر این، یک عطر خوب می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. اما عطر خوب به معنای عطر گران قیمت نیست، بلکه به معنای عطری است که با لباس و ظاهر شما همخوانی داشته باشد و اطرافیان و شما هم از آن لذت ببرند.

اگر عطری بخرید (حتی اگر خیلی گران باشد) و در هر شرایطی از آن استفاده کنید، با واکنش های بد اطرافیان مواجه خواهید شد و شما را ناامید می کند و یا اینکه بوی آن می تواند برایتان تکراری و ترسناک باشد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید عطری را نماد خود داشته باشید، بهتر است در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید.

اما در میان این همه عطر و برند، کدام یک برای ما مناسب است؟ گرم یا سرد؟ تلخ یا شیرین؟ چوبی، گل یا مرکبات؟ در این راهنمای خرید ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا عطر و ادکلن مناسب خود را پیدا کنید. پس لطفا تا پایان مطلب طوفان عطر باشید. 

بسته بندی و قرارگیری مناسب عطر و ادکلن

عطری که به خوبی با کت و شلوار یک جلسه کاری رسمی ست می شود، با عطری که با یک گردهمایی دوستانه در یک شب سرد و برفی، یک گردش جمعی با تی شرت و شلوار جین یا یک جلسه کاری به خوبی هماهنگ می شود، متفاوت است. اگر محل کار یا کلاس درس را انتخاب می کنید، نباید آنقدر سنگین و قوی باشید که اطرافیانتان را آزار دهد. عطری با طراوت و پخش خوب است که برای مهمانی ها یا مهمانی ها نیز مناسب است.

برای فصل سرد بهتر است چوب، چرم و رایحه را انتخاب کنید. همچنین رایحه های گل، مرکبات و آفتاب برای بهار و تابستان بهترین هستند.

بسیاری از عطرها که اغلب ساختاری گیاهی دارند برای جوانان مناسب نیستند و هارمونی مناسبی ایجاد نمی کنند.

عطرها به دو دسته دیزاینر و خوشبو تقسیم می شوند. برخلاف عطرهای دیزاینر، عطرهای گزنه یا دست ساز نت زیادی ندارند و رایحه ای ساده و تا حدودی ثابت دارند.

در ساخت این نوع عطرها توجه و دقت خاصی به عمل می‌آید و گاهاً از مواد اولیه طبیعی کمیاب در ساخت آن استفاده می‌شود و به همین دلیل قیمت آن از قیمت عطرهای دیزاینر بالاتر بوده و تعداد تولید آن محدود است.
برای خرید ادکلن اماراتی کلیک کنید.
عطرهای نیش قدیمی تر از عطرهای طراح هستند. پس اگر به دنبال عطر خاصی هستید که امضای شخصی شما باشد که دوست ندارید همه جا و در هر مغازه ای بوی آن را ببوید، می توانید عطر خاص خود را در بین عطرهای نیش بیابید.

انتخاب عطر مناسب تا حد زیادی به نحوه لباس پوشیدن و موقعیتی که در آن قرار داریم بستگی دارد.

ماندگاری عطر و ادکلن

عوامل زیادی بر ماندگاری عطرها تاثیر می گذارد. از جمله این عوامل می توان به نت های استفاده شده در عطر و غلظت آن اشاره کرد. نت هایی مانند وانیل و عود ماندگاری طولانی دارند.

غلظت عطر

خالص ترین و معمولا گران ترین عطرها از این دسته هستند. عطر حاوی 20 تا 30 درصد اسانس است که بیش از 24 ساعت ماندگاری دارد.

ادو پرفیوم

ترکیب عطر از 15 تا 20 درصد اسانس خالص تشکیل شده است که معمولا بین 5 تا 8 ساعت ماندگاری دارد.

ادو توالت

رایج ترین نوع عطر موجود در بازار ادو تویلت است که در ترکیب 5 تا 15 درصد اسانس و الکل یافت می شود. با توجه به ماندگاری کوتاه این گونه، بهتر است هر ساعت یک نمونه کوچک برای تازه کردن آن همراه داشته باشید.

ادکلن، ادکلن

ادکلن قدیمی ترین نوع عطر است که در آن از 2 تا 4 درصد اسانس استفاده شده است. ماندگاری ادو فرسکو کمتر از یک ساعت است و از 1 تا 3 درصد اسانس عطری تشکیل شده است.

عطر و ادکلن گسترش دهنده

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که شخصی با فاصله زیادی از کنار شما رد شود و شما فوراً او را بو کنید؟ اما عطری که برای آن قیمت قابل توجهی پرداخته اید نظر کسی را جلب نمی کند؟ بوی عطر به عوامل زیادی بستگی دارد.

یک عامل نوع آن است. اما این بار عطر را نمی توان شکست داد. عطر بوی غلیظ و سنگینی دارد و ماندگاری بیشتری دارد. اما ادو تویلت نسبت به عطرها و عطرها بوی شفاف و تمیزتری دارد و پخش عطر بیشتری را ارائه می دهد. بنابراین، اگر به عطر زیاد علاقه دارید، بهتر است ادو تویلت را انتخاب کنید.

استفاده صحیح یا استفاده کامل از عطر یکی از مهم ترین عوامل ماندگاری و پخش عطر است. استفاده کامل یا پوشاندن کامل عطر به گونه ای که 8 تا 12 پف روی قسمت های مختلف بدن از جمله مچ دست، گردن و سینه اسپری شود، حداکثر قدرت پخش بوی عطر و ماندگاری را به ارمغان می آورد.

چه مقدار عطر مناسب است؟

عطرها در سایزهای مختلف وجود دارند که بیشتر شامل 50، 75 و 100 میلی‌لیتر می‌شوند، برخی از آنها حجم‌های 30، 125 و 200 میلی‌لیتری دارند، بهتر است به سراغ حجم‌های کوچک‌تر بروید. این کمترین خطر است.

درک تمام خصوصیات یک عطر با آزمایش در زمان کوتاه غیرممکن است. شاید نت آغازین یک عطر بسیار دلپذیر و به سلیقه شما باشد، اما پس از چند ساعت و تغییر نت، نظرتان عوض می شود و دیگر آن حس خوشایند را به شما نمی دهد. اما اگر می خواهید عطر عطارولا بسازید و آن را خوب بشناسید، بدون شک پتانسیل بالای آن توجیه اقتصادی بیشتری دارد.

۰۳/۰۹/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی