مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

همه چیز درباره پکیج ایران رادیاتور

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۰۱ ب.ظ


پک ایرانی رادیاتور نوعی وسیله گرمایشی است که امروزه جایگزین موتورخانه ها شده است. قبلا از موتورخانه برای گرمایش منزل استفاده می کردند که علاوه بر هزینه های زیاد، نیاز به مکانی مجزا مانند اتاق یا انباری داشت و فضای زیادی را اشغال می کرد.

مجموعه رادیاتور ایرانی سیستم گرمایشی شبیه آبگرمکن است که هم عملکرد آبگرمکن و هم موتورخانه را انجام می دهد که برای گرم کردن رادیاتورها، رادیاتورها و به طور کلی سیستم های گرمایشی که محیط را با آب گرم گرم می کنند و مانند سایر موارد استفاده می شود. انواع از گرمایش سیستم های گرمایش آب باید از منبع سوخت استفاده کنند.

سوخت مورد استفاده ترکیبی از گاز کم مصرف و برق است. اگرچه این محصول هم انرژی و هم سوخت مصرف می کند، اما نسبت به سایر سیستم های گرمایشی مانند بخاری و کرکره ارزان تر است. منظورم از کم مصرف اینه که پکیج شوفاژ ایرانی هم آب گرم و هم گرمای داخلی آپارتمان رو تامین میکنه پس مصرفش نسبت به مصرف کمتره. برای کسب اطلاعات بیشتر با تهران سرویس کاران همراه باشید.

مشکلات پکیج ایران رادیاتور

اگر از پکیج های رادیاتور ایرانی برای گرمایش منزل یا محل کار خود استفاده می کنید، باید از معایب پکیج ایرانی رادیاتور آگاه باشید. عیب یابی پکیج ایران رادیاتور تخصص تکنسین های تهران سرویس می باشد و رسیدگی به مشکلات پکیج ایران رادیاتور کار دیگری نیست. زیرا ممکن است خطرات مالی یا جانی جبران ناپذیری وجود داشته باشد. اگر از قبل با مشکلات و ارورهای پکیج ایرانی آشنا هستید، می توانید از مشکلات و ارورهای پکیج ایرانی رادیاتور جلوگیری کنید. در زیر معایب رایج پکیج های رادیاتور ایرانی را توضیح می دهیم.

مشکل بزرگی پکیج رادیاتور ایران

صدای بلند پک ایران رادیاتور ممکن است به دلیل تنظیم شیر برقی گاز دستگاه، ورودی هوا در مدار گرمایش دستگاه، نشتی مدار و مبدل حرارتی یا خرابی پمپ آب یا مشکلات سنسور حرارتی باشد. .

اگر مشکل از حجم زیاد پکیج به دلیل صدای هوای سیستم و فشار کم است. برای حل مشکل با استفاده از آچار هواکش مقداری آب بریزید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

پکیج رادیاتور ایرانی مشکل گرمایشی ندارد

مشکل گرم نشدن بخاری بیشتر در پکیج هایی رخ می دهد که دارای دو ترانسفورماتور هستند، دلیل این مشکل این است که ممکن است شیر ​​ترایود در وضعیت آب گرم مسدود شده باشد، آب گرم از ترانسفورماتور ثانویه عبور می کند و بخاری ها گرم نمی شوند. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید.

مشکل انفجار پکیج ایران رادیاتور

مشکل پکیج رادیاتور ایران در صورت انفجار ممکن است به دلیل حداکثر فشار گاز پکیج گاز شیر برقی یا تنظیم نشدن فاصله الکترود احتراق و سطح سوختن باشد و یا در نتیجه یک شکستن آتش خرابی الکترود و کابل مربوطه، ترانسفورماتور یا مونتاژ الکترونیکی، وصل شدن اگزوز و استفاده از ترانسفورماتور یا فلنج اگزوز نامناسب. توجه داشته باشید که ناآگاهی و دستکاری پکیج باعث خسارات مالی زیادی و یا حتی خسارات جانی می شود، بنابراین در صورت بروز مشکل بهتر است با کادر خدماتی در تهران صحبت کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند. .

لیست پکیج رادیاتور ایران

پکیج 24000 ایران رادیاتور BM24CF

این مدل رادیاتور پکیج ایران بدون فن کار می کند.

از برخی جهات، این واقعیت که دستگاه بدون فن است برای خانواده‌ها خوب است، زیرا مدل‌های فن معمولاً هنگام کار کردن صدای کمی ایجاد می‌کنند و می‌توانند آزاردهنده باشند.

مشخصات فنی پکیج رادیاتور 2400 ایران شامل برچسب انرژی B، راندمان حرارتی 90 درصد، دمای بالای آب گرم برای گرمایش 80 تا 85 درجه و مصرف 60 درجه، بسته بودن محفظه احتراق، کنترل ایمنی حداکثر و حداقل فشار آب، سیستم ضد یخ , حرارتی علاوه بر کارایی دارای سوئیچ فشار هوا جهت جلوگیری از گرفتگی لوله، کنترل اتوماتیک جریان گاز، تهویه اتوماتیک می باشد.

پکیج 24000 ایران رادیاتور BM24FF

این مدل پکیج ایران رادیاتور از نظر امکانات و مشخصات مشابه مدل BM 24CF می باشد، با این تفاوت که این دستگاه از یک اگزوز فن استفاده می کند که نشان دهنده یکسان بودن علامت اختصاری FF می باشد. تنها تفاوت این مدل با مدل بسته بندی شده بدون فن، وزن دستگاه است که از 28 به حدود 30 کیلوگرم رسیده است. قیمت پکیج ایران رادیاتور فن دار بالاتر از مدل بدون فن می باشد.

پک پرتو 24000 ایرانی L24FF

حرف FF یعنی پکیج ایران رادیاتور فن دارد. تفاوت پکیج L24FF با مدل CF وجود فن اگزوز دود است. از مشخصات فنی این مدل پکیج ایران رادیاتور می توان به فن دود اگزوز، عیب یاب دیجیتال، برچسب انرژی B، گرمایش اسمی 24000 کیلو کالری، توان خروجی 24 وات و ظرفیت حرارتی 20640 اشاره کرد.

ایران رادیاتور مدل 28000 L28FF

جعبه L28FF با وزن 38 کیلوگرم تولید می شود.

این مدل از پکیج ایرانی رادیاتور مناسب کسانی است که نیاز به گرمایش محیطی بیش از 100 متر مربع دارند. یکی از این ویژگی های کاربردی پکیج L28FF عدم وجود نوسان در گرمایش آب است که با دو مبدل حل می شود.

رادیاتور مدل 24000 ایران E24FF

علامت اختصاری FF مخفف فن خنک کننده در این نوع پکیج ایرانی رادیاتور می باشد و ابعاد آن 440*850*380 و وزن دستگاه 40 کیلوگرم می باشد. وجود مخزن انبساط 8 لیتری باعث شده این دستگاه از قیمت مناسبی برخوردار باشد. در مقایسه با سایر انواع پکیج ایران رادیاتور، پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF مظهر سادگی و کارایی است، ضمن اینکه تمامی ویژگی های اصلی و ویژگی های بارز پکیج های ایران رادیاتور در آنها وجود دارد.

۰۳/۰۳/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی