مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه کوچک

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲ ق.ظ


اگر صاحب یکی از آشپزخانه های پرتابل هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مدل های کابینت آشپزخانه کوچک بیشتر آشنا شوید.

طراحی کابینت آشپزخانه زمانی به یک چالش تبدیل می شود که فضای کافی برای نصب کابینت وجود نداشته باشد. با توجه به محدودیت های این آشپزخانه ها، امکان استفاده از مدل و طرح کابینت وجود ندارد.

انواع مدل کابینت مناسب برای آشپزخانه های کوچک

قبل از اینکه انواع مدل های کابینت آشپزخانه کوچک را بررسی کنیم، ذکر این نکته ضروری است که آشپزخانه ها از نظر ساختار و معماری انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال، ساختمان برخی از اجاق ها مربع و برخی مستطیل هستند. توجه به ساختار آشپزخانه تاثیر زیادی در چیدمان کابینت ها دارد. در اینجا مدل هایی از کابینت های مناسب با سبک آشپزخانه را ارائه خواهیم داد که با آن ها خواهید توانست شاهد تحولی اساسی و مثبت در آشپزخانه خود باشید.



همه چیز درباره کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه مربع کوچک: در طراحی کابینت آشپزخانه مربع کوچک از پلان U شکل استفاده کنید. این مدل هنگام پخت و پز یا تمیز کردن فضای بیشتری برای مانور ایجاد می کند و به راحتی می توانید فضای خود را گسترش دهید. یکی از ویژگی های اصلی این مدل آشپزخانه استفاده کامل از سه دیوار در جای خود است. در مدل های دیگر مانند این آشپزخانه L فقط از دو دیوار استفاده شده است. بنابراین مدل U باعث افزایش کارایی آشپزخانه می شود. شما همچنین می توانید یک جزیره آشپزخانه در آشپزخانه U شکل با عرض مناسب داشته باشید. با قرار دادن یک جزیره کوچک و ساده در آشپزخانه های مربع شکل و استفاده از آن به عنوان میز، غذاخوری، سینک یا گاز رومیزی می توانید تعداد کابینت های آشپزخانه را افزایش دهید. بنابراین می توانید با یک نوار بیشتر نشان دهید و فضای آشپزخانه مربع کوچک خود را کارآمدتر کنید.

کمد آشپزخانه کوچک باریک. این آشپزخانه ها فضای کمی برای کمد دارند و اغلب امکان قرار دادن کمد در دو طرف دیوار آشپزخانه وجود ندارد. با این حال، با کمک انتخاب کابینت مناسب، می توانید آشپزخانه را زیبا جلوه دهید. در طراحی کابینت آشپزخانه های باریک با متر مربع کم، کابینت های یک طرفه باعث بازتر شدن فضا برای جابجایی می شود و همچنین می توان از پسوند پیشخوان به عنوان یک اتاق غذاخوری کوچک استفاده کرد. بهتر است این کابینت ها را یکی در نظر بگیرید تا مرزها چندان مشخص نباشد. به این ترتیب، با ایجاد اعوجاج بصری، به راحتی می توانید آشپزخانه خود را بزرگتر از اندازه واقعی خود نشان دهید. یک ایده برای افزایش ظرفیت کابینت یک طرفه افزایش ارتفاع کابینت تا سقف است. با افزایش ارتفاع کابینت می توانید تعداد قفسه ها را افزایش دهید و فضای بیشتری برای نگهداری وسایل ایجاد کنید و این امکان را به شما می دهد که از فضای آشپزخانه بیشتر استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه کوچک: در خانه ای که کاملا قانونی و طبق ضوابط و مقررات ساخته شده است، تعمیر آن راحت تر است، اما اگر ساختار خانه در وضعیت عادی نیست، باید مراقب باشید که خوب هستید. برنامه در طراحی آشپزخانه قناس قبل از هر اقدامی باید برنامه ریزی دقیق برای کوچکترین فضا انجام شود. کابینت های آشپزخانه باید بخش مهمی از این طرح باشد زیرا در مکان هایی قرار می گیرند که به نظر می رسد استفاده نمی شود. این کار علاوه بر بهبود ظاهر کابینت ها به شما این امکان را می دهد که از فضای داخلی به خوبی استفاده کنید و فضای اضافی را کاهش دهید. کابینت های نبشی در مدل های مختلفی از جمله درهای دوبل، کشوهای عمودی و کابینت های منحنی عرضه می شوند.



همه چیز درباره کابینت آشپزخانه کوچک
 

محتویات کابینت آشپزخانه کوچک

داشتن نور کافی در آشپزخانه های کوچک یکی از عناصر حیاتی است. داشتن نور کافی باعث می شود آشپزخانه کوچک شما بازتر و بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. در نتیجه هنگام ساخت کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک باید از موادی استفاده کرد که بتواند به انعکاس نور به داخل آشپزخانه کمک کند. برای این منظور می توان از کابینت های شیشه ای یا پلی گلاس بلند و کابینت های پولیش استفاده کرد. کابینت های شیشه ای بلند ظاهری براق و شفاف دارند و نور را کاملا منعکس می کنند و بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک هستند. کابینت های گلاس بلند طرح ها، مدل ها و رنگ های متفاوتی دارند و استفاده از رنگ های روشن در آشپزخانه های کوچک ایده آل خواهد بود. کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید در آشپزخانه خود داشته باشید زیرا نور را منعکس می کند.



سبک کابینت برای یک آشپزخانه کوچک مناسب است

باید بدانید که در آشپزخانه های کوچک بهتر است کابینت ها تا حد امکان آرام و ساده باشند. کابینت های شلوغ مانند کابینت های سبک کلاسیک به خودی خود بسیار شلوغ هستند و این کابینت های منظم و دقیق باعث می شود آشپزخانه بیش از حد مرتب و نامرتب به نظر برسد. کابینت های مدرن سبک کابینت پیشنهادی برای آشپزخانه های کوچک هستند. یک کمد لباس مدرن به طور کلی ساده و به دور از هر پیچیدگی خاصی است. کابینت های براق و گلاس که در دسته کابینت های مدرن قرار می گیرند معمولا مناسب ترین ها برای تولید یک کابینت مدرن در آشپزخانه های کوچک هستند.



بهترین رنگ های کابینت در فضاهای کوچک

هرچه آشپزخانه شما کوچکتر باشد، انتخاب رنگ مناسب برای کابینت ها دشوارتر و حساس تر خواهد بود، زیرا باید سعی کنید آشپزخانه را باز کنید. در حال حاضر بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک رنگی است که آشپزخانه شما را بزرگتر و بازتر نشان دهد. استفاده از رنگ های تیره می تواند فضا را کوچک و خسته کننده جلوه دهد و در صورتی که خود فضا کوچک و روشن باشد نور طبیعی را کاهش دهد. مهمترین اصل در نمایش محیط آشپزخانه استفاده از رنگ های روشن است. شما می توانید هر رنگ روشنی را انتخاب کنید که با سبک آشپزخانه شما هماهنگ باشد.



همه چیز در مورد کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ سفید احتمالا اولین گزینه ای است که هنگام انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کوچک به ذهن می رسد. انتخاب رنگ سفید برای فضاهای کوچک و محدود یک انتخاب هوشمندانه است. استفاده از این رنگ محیط را تمیز و مرتب جلوه می دهد و ظاهری آرام و مرتب به آشپزخانه شما می بخشد. هر چه فضا ساکت‌تر و منظم‌تر باشد، مطمئناً بزرگ‌تر و جادارتر خواهد بود. علاوه بر این، رنگ سفید نور بیشتری را به فضا منعکس می کند و در نتیجه قلب بزرگتر به نظر می رسد. استفاده از رنگ سفید در کنار اجسام براق مانند کابینت های شیشه ای بلند، دسته های براق و آینه های تزئینی می تواند ترکیبی ایده آل برای افزایش فضا باشد.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای کابینت های آشپزخانه کوچک استفاده از رنگ های خنثی مانند بژ یا خاکی است. بهتر است از ترکیب رنگ بژ و قهوه ای روشن برای رنگ کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید، زیرا رنگ بژ به تنهایی می تواند فضای آشپزخانه را یکنواخت و خسته کننده جلوه دهد. این رنگ برای همه فضاهای کوچک مناسب است، علاوه بر زیبایی به بزرگتر نشان دادن فضا نیز کمک می کند.

 

رفرنس: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کاغذ-دیواری-در-شیراز

۰۲/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی