مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

همه چیز در مورد اجاره خانه در استانبول

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ


ترکیه یکی از پرطرفدارترین کشورهای آسیایی است که سالانه ایرانیان زیادی برای مقاصد مختلف از جمله تحصیل، اقامت، تفریح ​​یا کار به آنجا سفر می کنند. این کشور به دلیل داشتن مزیت های مختلف برای بسیاری از ایرانیان به عنوان کشور دیگری شناخته می شود. نزدیکی به ایران، شرایط آب و هوایی مناسب، شرایط زندگی راحت تر در برخی موارد و ... از بارزترین دلایلی است که باعث مهاجرت افراد به این کشور می شود.

اما مهم ترین و مهم ترین سوال قبل از رفتن به این کشور انتخاب محل زندگی است. در واقع اگر فردی قصد سفر به ترکیه را داشته باشد، اما مکان خاصی را برای اقامت در نظر نگیرد یا تمام وقت خود را در هتل های مختلف سپری کند، برای اقامت در ترکیه باید هزینه زیادی بپردازد. به همین دلیل اکثر افرادی که برای مدت طولانی به این کشور سفر می کنند، گزینه اجاره آپارتمان در استانبول یا شهر دیگری را انتخاب می کنند.

در این مقاله به ویژگی های ترکیه و بهترین شهرهای آن برای زندگی می پردازیم و نکات اصلی برای اجاره خانه را ذکر می کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و با اصول اولیه اجاره آپارتمان در استانبول آشنا شوید.

مهاجرت و اجاره خانه در استانبول

از آنجایی که دولت ترکیه شرایط نسبتا آسانی را برای مهاجران خود در نظر گرفته است، سالانه افراد زیادی برای کار، تحصیل، تفریح ​​و حتی اقامت به این کشور می آیند. قیمت پایین لیر ترکیه و شرایط مساعد مصوب دولت این کشور برای مهاجران و گردشگران باعث رشد چشمگیر تعداد مهاجران و گردشگران در این کشور شد.

اما همانطور که گفتیم اگر در سفر به استانبول بخواهد فقط در هتل اقامت کند در پایان سفر باید هزینه زیادی بپردازد. بنابراین افرادی که هر ساله به دلایل مختلف به این کشور سفر می کنند تصمیم گرفته اند با اجاره ملک در ترکیه شرایط آسان تری را ارائه دهند. اولین قدم برای اجاره خانه در ترکیه انتخاب شهر و محل زندگی است.

از آنجایی که ترکیه شهرهای زیادی دارد، انتخاب مناسب ترین شهر دشوار است، اما به دلیل محبوبیت استانبول و تعداد خانه ها و شرایط بهتر زندگی در این شهر، افراد ترجیح می دهند استانبول را برای اقامت خود انتخاب کنند. اقامت در این شهر دسترسی به تمام خانه ها و حتی شهرهای دیگر ترکیه را آسان می کند.

اجاره خانه در استانبول

هنگام اجاره خانه در استانبول، قیمت بسته به عوامل مختلفی بسیار متفاوت است. در واقع، افراد می توانند با بررسی محله ها و بودجه های مختلف، خانه ای اجاره کنند. اجاره خانه در استانبول بر اساس موقعیت مکانی، متراژ خانه و نزدیکی به شهر تعیین می شود. با این حال، مهم ترین عامل در هنگام اجاره خانه در استانبول، بررسی شرایط و قوانین ترکیه بر اساس افراد است.

همانطور که گفتیم، ترکیه شرایط را برای مهاجران خود نسبتاً آسان می داند. به زبان ساده، افرادی که به این کشور سفر می کنند می توانند با اخذ ویزای ترکیه یا اقامت ترکیه در استانبول اقامت کنند. البته شایان ذکر است که خارجیانی که اقامت دائم ترکیه را دارند مجاز به خرید خانه هستند. در واقع افرادی که در این کشور اقامت دائم ندارند نمی توانند خانه بخرند. برای اجازه خانه در ترکیه از شرکت مهاجرتی کمک بگیرید.

اجاره خانه با هم

یکی از محبوب ترین روش هایی که بسیاری از افراد برای اجاره خانه در استانبول انتخاب می کنند، اجاره خانه با هم است. در واقع، افراد می توانند با مراجعه به وب سایت ها یا آژانس های املاک معتبر با دیگران هم اتاقی شوند. با توجه به قیمت بالای برخی از خانه ها در استانبول، بسیاری از افراد با اشتراک خانه های خود در استانبول، اجاره ماهانه کمتری را پرداخت می کنند.

بندهای مهم در قرارداد اجاره

ثبت قرارداد اجاره اصلی ترین و مهم ترین مرحله اجاره خانه در استانبول است. این توافق می تواند تا مدت ها خیال افراد را بابت محل سکونتشان کم کند. بنابراین وظیفه اصلی دو طرف است که کلیه اطلاعات خانه، مالک و مستاجر را به درستی ارائه دهند.

آدرس دقیق محل، خیابان و جاده و همچنین شماره منزل

نوع ملک اجاره ای (خانه، ویلا، ساختمان تجاری و ...)

نام، نام خانوادگی و شماره کشور مالک

آدرس محل سکونت مالک

نام و نام خانوادگی مستاجر و شماره TR ID وی

آدرس اضافی مستاجر

تاریخ و مدت اجاره

هزینه اجاره خانه در استانبول برای یک ماه یا یک سال

نحوه پرداخت اجاره بها

شماره کارت اعتباری صاحبخانه خود را برای دریافت اجاره وارد کنید

وضعیت ملک (مبله یا غیر مبله)

ثبت تجهیزات در املاک اجاره ای

چگونه ملک مناسب را پیدا کنم؟

اگر تجربه خرید یا اجاره خانه در استانبول ندارید، کمک آژانس های املاک بهترین راه حل برای شماست. آژانس های املاک در ایران و حتی ترکیه وجود دارد. می توانید با مشاورین ما در سایت هف هشتاد تماس بگیرید و اطلاعات موثقی در مورد اجاره آپارتمان در استانبول به دست آورید.

یکی دیگر از راه های اجاره آپارتمان در استانبول تماس مستقیم با مالک است. بسیاری از مالکان در ترکیه اطلاعات دقیقی در مورد املاک به اشتراک می گذارند و آنها را از طریق آژانس های املاک یا وب سایت های خودی اجاره یا می فروشند. می توانید به خرید یا اجاره خانه در بخش ترک مراجعه کنید و مناسب ترین خانه در هف هشاد را انتخاب کنید.

مسئولیت مستاجر در برابر مالک

وظایف مستاجر در قبال موجر یکی از مهمترین اصولی است که مستاجر باید به آن پایبند باشد. در واقع اگر مستاجر شرایط و تعهدات خود را به درستی انجام دهد، حتی می تواند مدت زیادی در یک خانه بماند. مهمترین وظایف مستاجر در قبال موجر به شرح زیر است:

مستاجر مسئولیت نگهداری از ملک مورد اجاره را بر عهده دارد.

مستاجر موظف است به فرهنگ زندگی در آپارتمان احترام بگذارد و با دیگران رفتار خوبی داشته باشد.

مستاجر حق اجاره و واگذاری ملک را به دیگری ندارد.

مستاجر حق تعمیر، تغییر یا به روز رسانی ملک را ندارد و فقط با اجازه کتبی موجر می تواند این کار را انجام دهد.

پس از انقضای مدت اجاره و در صورت تمدید، مستاجر باید خانه را به همان وضعیتی که تحویل داده شده تحویل دهد.

مستاجر برای نصب وسایلی مانند آبگرمکن، رادیاتور، ماهواره و درب باید مجوز کتبی دریافت کند.

در صورت تأخیر مستاجر به تاریخ تخلیه، ملزم به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد.

اگر در قرارداد اجاره شرط پیش پرداخت ذکر شده باشد، مستاجر باید آن را پرداخت کند.

هنگام اجاره اثاثیه، مستاجر باید تمام اثاثیه را به صاحب خانه تحویل دهد.

نکات مهم در اجاره خانه در استانبول

هنگام اجاره خانه در استانبول نکات مهمی وجود دارد که هم صاحبخانه و هم مستأجر باید رعایت کنند. قرارداد اجاره یک سند کتبی بین مالک و مستاجر است. در این قرارداد، شرایط و ضوابط اصلی مورد توافق دو طرف نوشته شده است. علاوه بر این، صرف نظر از قرارداد اجاره، هیچ یک از طرفین نمی توانند هیچ یک از شرایط قرارداد را نقض کنند.

جدای از آن، قبل از اجاره خانه باید به منطقه و محل زندگی خود توجه کنید. بر اساس این، اگر قرارداد توسط اداره مهاجرت ثبت و تایید شده باشد، قابل تغییر نیست. نزدیکی به وسایل حمل و نقل، نزدیکی به مغازه ها و فروشگاه های بزرگ از مهمترین ویژگی ها و مزایای یک خانه در استانبول است.

اخرین حرف

زندگی در کشوری دیگر و مستقل شدن یکی از جالب ترین و سخت ترین تجربه ها برای یک فرد است. پس قبل از هر چیز باید در انتخاب خود دقت کنید. اگر می خواهید این تجربه گرانبها را لمس کنید، می توانید با اجاره خانه در استانبول و انتخاب مناسب ترین گزینه، این تجربه جالب را به دست آورید.

۰۳/۰۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی