مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

سالها گذشت و تا دهه ۷۰ ، پمپ محدودیت های فنی داشت: گرانقیمت، بسیار پر سر و صدا و نگهداری دشوار. در گذشته تولید و عرضه پمپ های کارواش با یک سری محدودیت های فنی و مشکلاتی نظیر: گران قیمت بودن، پر سر و صدا، وزن سنگین، نگهداری دشوار همراه بود. محصولات برتولینی در حوزه های کشاورزی ، باغبانی و صنعتی کاربرد فراوان دارد و برتولینی توانسته است محصولات خود را با به روز ترین استاندارد های دنیا به بازار عرضه کند. کارواش صنعتی طراحی و تولید چنین پمپ هایی نتوانست نیاز و تقاضای بازار و صنایع مختلف برآورده سازد. اطلاعات کامل در مورد مشخصات انواع مختلف از مه پاش ها درج شده است . امروزه از پمپ کارواش برتولینی محصول شرکت برتولینی می توان در انواع کارواش های مدرن و سنتی، صنعتی و خانگی، انواع سیستم های نظافت و شست و شو و همچنین سیستم های مختلف آب پاشی استفاده کرد. این سری از کارواش ها با الکتروموتور به طور مستقیم کوپله شده و در داخل مجموعه ای شبیه به جاروبرقی قرار گرفته اند که حمل آنها را بسیار آسان کرده است و موجب شده تا فرایند شست و شو سریع تر انجام شود. همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد زمانی از این سیستم استفاده می شود که بخواهیم میزان آب بسیار کمی استفاده کنیم و از طرفی هم بخواهیم عملیات مربوط به نظافت و شست و شو را سرعت بخشیم.

یکی از معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولینی، سری TML 1520 نام دارد که از آن در جهت نظافت و کارواش ۲۰۰ بار استفاده می شود. جاروبرقی کارواش یکی از تجهیزات حیاتی، کاربردی و بسیار محبوب مورد استفاده در بسیاری از کارواش ها به منظور انجام خدمات نظافت صنعتی خودروها است. بر این اساس شرکت برتولینی در سال ۱۹۱۸ با هدف سرعت بخشیدن به آبیاری باغات و مزارع و هدایت آن ها به سوی یک کشاورزی مدرن و پیشرفته تاسیس شد که در این راستا، پمپ کارواش برتولینی را به عنوان یکی از محصولات شاخص خود تولید نمود. پمپ پیستونی استنلس استیل که مخصوص استفاده از آب شور است و از پمپ های معمولی به لحاظ قیمتی گرانتر می باشند. نازل نحوه پاشش آب و زاویه پوشش دهی را مشخص می نماید. نازل کارواش یکی از مهمترین بخشهای دستگاه واترجت صنعتی است که آب خارج شده از دستگاه، در آخرین مرحله از آن عبور مینماید. نازل: نازل آب را در جاهای مختلف با فشارهای متفاوت پخش می کند. با استفاده از اس ام اس کنترلر که دارای تایمر قابل برنامه ریزی می باشد و شیر برقی و یک لوله کشی ساده می توان از راه دور با موبایل باغچه یا گیاهان و درختان را آبیاری نمود.بطور مثال شما صاحب ویلا یا باغچه ای در خارج از شهر و یا حتی شهر دیگری هستید و دسترسی برای آبیاری آنجا ندارید . 

بنابراین، برتولینی، سریعا برای پر کردن نیازهای بازار، طراحی و ساخت پمپ های جدید را برای انجام کارهای بهتر به صورت یک تحول عظیم آغازکرد؛ طراحی های جدید، کوچکتر، سبک تر و کار کردن با آنها راحت تر هستند، با سطوح پایین تر سر و صدا، که به راحتی قابل تعمیر یا جایگزینی هستند. دستگاه واترجت صنعتی شوینده فشار قوی الکتریکی قدرتمند از کمپانی کرنزله آلمان و متعلق به سری Quadro large آن می باشد که با برخورداری از محدوده فشار قابل توجه 30- 250 بار برای عملیاتی چون سندبلاست، رنگ بری و زنگ بری از سطح فلزات و شستشوی ماشین آلات صنعتی و خودروهای سنگین ایده آل می باشد. تمرکز و توجه خاص کمپانی برتولینی در تولید این محصول موجبات افزایش بهره وری و تولید انواع پمپ های سبک تر، کوچک تر، کم صداتر با امکان نگهداری و تعمیرات آسان را فراهم آورد. اولین هدف بنیانگذار شرکت ، سرعت بخشیدن به توسعه آبیاری مزارع بود .شرکت برتولینی (BERTOLINI) در طی چندین دهه فعالیت خود توانست در زمینه پمپ های کوچکتر، کم صداتر و سبک تر با قایلیت تعمیرو نگهداری آسان تر پیشرفت نماید. از جمله پیشرفت های این شرکت در طول چندین دهه می توان به تولید پمپ های کوچکتر ، سبک تر ، کم صدا تر ، همچنین با قابلیت نگهداری و تعمیر آسان تر اشاره نمود. 

شلنگ کارواش: شلنگ کارواش در طول و قطر های متنوع و همچنین جنس و اتصالات گوناگون وجود دارند. PSI فشار بار الکتریکی: فشار معمول پمپ کارواش بین 1000 تا 3500 است. این سری از پمپ کارواش برتولینی با فشار هایی از 150 تا 280 بار و آبدهی 7.7 تا 24.2 لیتر بر دقیقه در چند مدل تولید می شود که معروف ترین آن ها پمپ کارواش برتولینی سری TML 1520 می باشد که جهت کارواش 200 بار مورد استفاده قرار می گیرد. از پمپ پیستونی با فشار بالا ( بین 100 تا 1000 بار ) و آبدهی پایین جهت انتقال مواد با تایمر آبیاری ، پاشش سیال با فشار بالا و تزریق سیال با محدوده ویسکوزیته وسیع استفاده می شود. پمپ کارواش برتولینی 200 بار حداکثر آبدهی 15 لیتر بر دقیقه دارد و برای راه اندازی نیاز به یک الکتروموتور 7.5 اسب دارد که به وسیله کوپلینگ به پمپ متصل می شود و بر روی شاسی ( چرخدار یا ثابت ) قرار می گیرد.

۰۰/۰۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی