مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

چرا ماشین لباسشویی تمیز می شوید؟

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶ ق.ظ


اگر بعد از یک چرخه شستشو در ماشین لباسشویی لباس های شما همچنان لکه های کثیف و بوی نامطبوع دارند، این مقاله به شما کمک می کند تا دلیل تمیز بودن ماشین لباسشویی را پیدا کنید.

لباس هایی که در ماشین لباسشویی تمیز نمی شوند می توانند نتیجه عوامل زیادی باشند که برخی از آنها به دلیل استفاده نادرست از ماشین لباسشویی و بخشی دیگر مربوط به نقص فنی ماشین لباسشویی است.

در این مقاله تمامی موارد مربوط به علت تمیز نشستن ماشین لباسشویی را بررسی می کنیم و نحوه تعمیر قطعه مربوط به استفاده نامناسب را به شما آموزش می دهیم و همچنین در مواقعی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شد به شما اطلاع خواهیم داد. . این امری خاص است و نیاز به دانش تخصصی و حل مسئله دارد. لطفا مسائل فنی که نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد را دست کم نگیرید زیرا کوچکترین اقدام توسط یک فرد غیر متخصص در صورت نیاز به کمک یک متخصص حرفه ای برای رفع مشکل ماشین لباسشویی می تواند باعث آسیب جدی و ضرر مالی قابل توجهی شود. می توانید از پشتیبانی تکنسین خدمات VIP بهره مند شوید.

استفاده نادرست از ماشین لباسشویی.

به طور کلی 8 دلیل اصلی برای خوب بودن ماشین لباسشویی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است:

تنظیمات نادرست ماشین لباسشویی

بار بیش از حد ماشین لباسشویی

نوع و مقدار مواد شوینده ماشین لباسشویی

خارج نکردن لباس ها به موقع از ماشین لباسشویی

مخزن داخلی ماشین لباسشویی تمیز نیست

ماشین لباسشویی تمیز نیست

فیلتر ماشین لباسشویی تمیز نیست

گرفتگی لوله متصل به مخزن ماشین لباسشویی

تنظیمات ماشین لباسشویی نادرست است

از آنجایی که ماشین لباسشویی لباس ها و پارچه های مختلف را در ماشین لباسشویی شستشو می دهد، ماشین لباسشویی با انتخاب برنامه یکنواخت و اشتباه، فرآیند شستشو را با چرخه های زیاد و برنامه های مختلف انجام می دهد. به عنوان مثال، برخی از لباس ها برای شستن به آب سرد نیاز دارند و برخی از لباس ها مانند ملحفه و حوله به آب گرم نیاز دارند و زمان شستشو و سایر تنظیمات نیز بدون توجه به این موضوع مهم هستند. دلایل نشستن ماشین لباسشویی

راه حل:

برای آشنایی با نحوه انجام تنظیمات صحیح و انتخاب برنامه صحیح برای شستن لباس، به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مراجعه کنید.

اگر به دلایلی به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود دسترسی ندارید، می توانید با ارسال عکسی از منوی ماشین لباسشویی در واتس اپ، از خواندن رایگان استفاده کنید.

بار بیش از حد ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل عدم استفاده از ماشین لباسشویی که باعث می شود فرآیند شستشو به درستی انجام نشود و لباس ها شسته نشوند، قرار دادن لباس ها بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی است. توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی دارای سنسور تشخیص سطح آب برای جلوگیری از نشت آب از ماشین لباسشویی می باشد.

زمانی که لباس ها بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی در ماشین بارگیری می شود، آب کمتری وارد ماشین می شود و در نتیجه فرآیند شستشو به خوبی انجام نمی شود.

علاوه بر این، پر شدن بیش از حد ماشین لباسشویی باعث چروک و چروک شدن لباس ها و حتی آسیب دیدن اجزای داخلی درام ماشین لباسشویی می شود.

تصمیم:

بسته به وزن ماشین لباسشویی شما، مقدار لباسشویی را تعیین کنید، مثلاً اگر ماشین لباسشویی شما 8 کیلوگرم وزن دارد، باید حدود 4 کیلوگرم لباس خشک داخل ماشین قرار دهید و همچنین به صورت پیش فرض روی شیشه درب. ماشین لباسشویی در اکثر برندهای موجود است که می توانید تا این خط لباس خشک بپوشید.

نوع و مقدار مواد شوینده لباسشویی

اگر از مواد شوینده استفاده می کنید و از عملکرد آن راضی نیستید، باید مواد شوینده را عوض کرده و از مواد شوینده با کیفیت بالاتر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کف کردن بیش از حد مواد شوینده نشانه کیفیت آن نیست. کف بیش از حد مواد شوینده باعث می شود اصطکاک بین لباس ها کاهش یابد و لباس ها به یکدیگر ساییده نشوند و در نتیجه لباس ها تمیز نشوند. بهترین نوع شوینده شوینده ای است که کف کمتری داشته باشد و دارای آنزیم باشد. همچنین اگر از صابون پودری استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که صابون های پودری زمان بیشتری برای حل شدن در آب نیاز دارند برای استفاده از صابون های پودری، باید آنها را در ظرف شستشو قرار دهید و قبل از روشن کردن دستگاه اجازه دهید کاملا حل شوند. صابون های پودری در صورت استفاده زیاد باعث ایجاد لکه بر روی لباس می شوند.

لباس های خود را به موقع از ماشین لباسشویی بیرون نیاورید

این موارد به ظاهر ساده و بی اهمیت می توانند باعث ایجاد بوی بد و بوی نامطبوع لباس و مخزن ماشین لباسشویی شوند. لباس های رها شده در مخزن ماشین لباسشویی و لباس هایی که به موقع از ماشین لباسشویی خارج نشده اند، مکان ایده آلی برای رشد و تکثیر انواع قارچ ها و باکتری ها هستند.

راه حل:

حتما لباس های شسته شده را از دستگاه خارج کرده و بلافاصله پس از شستشو آویزان کنید.

اگر بعد از شستشو داخل ماشین لباسشویی خیس شد، بهتر است آن را با حوله یا پارچه خشک کنید.

توجه: حتماً درب را چند ساعت بعد از شستشو در ماشین لباسشویی بگذارید و لاستیک روی در را با حوله خشک کنید.

مخزن داخلی ماشین لباسشویی تمیز نیست

برای شستن لباس ها تمیز، ماشین لباسشویی باید تمیز باشد. همانطور که آب عنصر ماشین لباسشویی را گرم می کند، آب منقبض و منبسط می شود و باعث ایجاد رسوبات مواد شوینده و الیاف لباس می شود که به مرور زمان در لاستیک و درام ماشین لباسشویی باقی می مانند. از رسوبات و رسوبات واشر که واشر را تمیز نگه می دارند.

راه حل:

پس از نصب، ماشین لباسشویی باید هر 6 تا 12 ماه یکبار سرویس شود.

ماشین لباسشویی تمیز نیست

اگر درب ماشین لباسشویی تمیز نیست و کثیفی و کثیفی جمع شده است، ممکن است به دلیل تمیز بودن ماشین لباسشویی باشد. برای دیدن این، طرح جاپوداری را بردارید و به آن نگاه کنید.

پاسخ:

کشوی پودر را بردارید و آن را با مواد شوینده تمیز کنید. اگر خاک و رسوب روی آن جمع شد، می توانید آن را با مسواک یا برس تمیز کنید.

فیلتر ماشین لباسشویی تمیز نیست

تمامی ماشین های لباسشویی دارای فیلتر تخلیه هستند. اگر این فیلتر مسدود شده باشد روند زهکشی نیز مختل خواهد شد. این باعث نشت آب، بوی بد و عملکرد نامناسب می شود. برای تمیز کردن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی فقط فیلتر را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید و آن را بیرون بکشید و شروع به تمیز کردن کنید. لطفا توجه داشته باشید که قبل از باز کردن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی ابتدا ماشین لباسشویی را از برق بکشید و شیر آب را ببندید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/تعمیر-لباسشویی-بوش/

۰۳/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی