مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟

دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳، ۰۶:۵۲ ب.ظ


کسب یا ایجاد بک لینک بخشی از سئو خارج از سایت است و فرآیند کسب این بک لینک ها به عنوان لینک بیلدینگ شناخته می شود. بهترین نوع بک لینک برای دریافت مدلی است که در آن یک صفحه کامل در اختیار دارید که به عنوان گزارش شناخته می شود و برخی از پست های مهمان از این نوع هستند. روش های دریافت بک لینک و ایجاد بک لینک برای وب سایت به شرح زیر است. با سایت دستی بر ایران همراه باشید.

بک لینک متن یا بنر بخرید

خرید تبلیغات در رسانه های مرتبط

ایجاد حساب کاربری در توییتر و فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی …

ایجاد پروفایل در وب سایت و انجمن ها

نظرات در صفحات پیوند داده شده (معمولا ردیابی نمی شوند)

ویژگی های یک بک لینک خوب

در انتخاب هر نوع بک لینک ویژگی های زیادی وجود دارد که باید در انتخاب بک لینک در نظر بگیرید. از جمله:

- به عقب ادامه دهید

بسیار مهم است که لینک داده شده به سایت پس از مدتی از بین نرود و دائمی بماند. با حذف لینک های داده شده به وب سایت، اعتبار وب سایت نیز کاهش می یابد. برای خرید بک لینک کلیک کنید.

- اعتبار سایت

مهم نیست که از چه نوع بک لینک استفاده می شود، چه یک گزارش یا یک پروفایل یا یک پست مهمان، بسیار مهم است که اعتبار وب سایت منبع به اندازه کافی برای دریافت لینک بالا باشد.

- تعداد لینک ها

نباید تعداد زیادی لینک دیگر از صفحه وجود داشته باشد که به سایت شما پیوند داده شود. تعداد لینک های خارجی از یک صفحه بسیار مهم است.

- مطالب ارسال شده

توجه به مطالب درج شده چه گزارش و چه نقد بسیار مهم است، مطالب ارسال شده باید منحصر به فرد و مرتبط با موضوع وب سایت باشد.

راه های اشتباه برای ایجاد بک لینک در وب سایت شما چیست؟

بک لینک ها باید طبیعی باشند، به این معنی که برای ایجاد آنها نباید از ابزار مصنوعی استفاده کنید. با توجه به اهمیت این نوع لینک ها، بسیاری از صاحبان وب سایت ها از روش های اشتباهی برای دریافت بک لینک استفاده می کنند. برخی از این اقدامات که برای این شغل نامناسب است عبارتند از:

بک لینک های زیادی بخرید

خرید شبکه های تبادل بک لینک

خرید بک لینک

من…

این روش ها توسط گوگل محدود شده است.

- یک مثال ساده برای نشان دادن آخرین مقدار

وبلاگ نویسی به نام علی مطالب بسیار جالبی در مورد فعالیت های علمی می نویسد. فاطمه وبلاگ نویس دیگری است که با مقاله علی مخالف است و برای مجله اینترنتی دیگری می نویسد. او متن خود را در کنار متن علی قرار می دهد تا خوانندگان هر دو متن بتوانند هر دو نکته را بخوانند و بفهمند. علی پیوندی به این حساب وبلاگ دریافت کرد. به هر حال ارزش این لینک بستگی به دنبال شدن یا نبودن آن دارد!

از طرف دیگر، مقاله فاطمه محبوب می شود و بسیاری از وب سایت های آنها به این مقاله لینک می دهند. در این صورت وب سایت فاطمه بک لینک های جدید زیادی دریافت خواهد کرد. علیرغم اینکه علی تنها یک لینک به مقاله خود دارد، اما به احتمال بسیار زیاد اعتبار مقاله فاطمه به مقاله علی منتقل می شود. وب سایتی که دارای بک لینک های متعدد باشد از وب سایت دیگری که بک لینک ندارد ارزش بیشتری دارد.

۰۳/۰۷/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی