مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

کاربرد پیچ استیل

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ


پیچ ها و مهره های فولادی در گریدهای مختلفی تولید می شوند و عناصر آلیاژی آنها با یکدیگر متفاوت است. در صنایع دریایی و در محیط های گرم و مرطوب استفاده می شود و با گرید شماره 316 A4 مهمترین تفاوت این دو وجود عنصر مولیبدن است که امکان استفاده در محیط های کلرید را فراهم می کند. مقاومت بالا در برابر اسیدهای شیمیایی خورنده در حال استفاده پیچ و مهره های فولادی بسیار متنوع هستند تکنو استیل، تولید کننده انواع حفاظ نرده های فولادی، کاربردهای پیشرفته پیچ و مهره در نردبان و سایر سازه ها و قطعات صنعتی را برای شما به ارمغان می آورد. برای خرید پیچ و مهره استیل با پیچ و مهره آرتا همراه باشید.

پیچ 304

پیچ و مهره 316

با استفاده از میله فولادی

پیچ و مهره چدنی

پیچ 304

گرید 304 حاوی 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل است. .

316 بال

یکی دیگر از گریدهای پرکاربرد در ساخت پیچ و مهره های فولادی ضد زنگ سری 316 می باشد که این نوع به دلیل داشتن مولیبدن 2 درصد دارای سختی بالایی بوده و برای محیط های کلرید و میزان کربن در بین آنها مناسب است، گرید 316 دارای کربن 3.03 می باشد. و گرید 316L حدود 0.16 درصد کربن دارد، اما از نظر خواص فیزیکی، نوع L316 نرم تر، شکل گیری آسان تر و مقاومت بالایی دارد.

کاربرد پیچ ​​و مهره های فولادی

استفاده در صنعت پتروشیمی

استفاده از تیرهای آهنی و چوبی در نیروگاه ها و صنایع وابسته نقش بسیار مهمی مانند ساخت اسکلت و فونداسیون نیروگاه ها، نصب کابل ها و تابلوهای برق نیروگاه ها، انواع درب و تیرآهن فولادی دارد. . از رایج ترین پیچ های مورد استفاده در این صنعت می توان به پیچ های گرید استاندارد A193 B7-B8M-B8-L7M-LZ-B7M و ... اشاره کرد که با مهره های استاندارد A194 در گریدهای 2H, 2HM و مهره ها و گریدها ترکیب می شوند. در خطوط لوله، شیرها و اتصالات چاه استفاده می شود

استفاده در صنایع دریایی

بیشتر پیچ‌ها و مهره‌های فولادی در صنایع دریایی و ساحلی از نوع هگز و اغلب درجه ۳۱۶ هستند تا کیفیت خود را در برابر رطوبت محیط‌های دریایی حفظ کنند. پیچ های خشک 8.8 که به صورت پوشش دی کرومات استفاده می شود.

استفاده در صنعت ساختمان

از کاربردهای پیچ و مهره فولادی در ساخت و ساز می توان به پیچ و مهره، سازه های فضایی و سازه های سبک در بیرون اشاره کرد.

پیچ نرده و حفاظ فولادی

همانطور که گفته شد پیچ ​​های فولادی از فولاد ضد زنگ گرید 304 و 316 ساخته می شوند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. پیچ های فولادی شامل پیچ های شش گوش، پیچ های استوانه ای، پیچ های خودکار، پیچ های قرمز و پیچ های گوش است. ، پیچ درپوش، پیچ متریک و پیچ مهره ای که کاربردهای متعددی در صنعت دارند و از برخی از آنها به جای جوشکاری برای ساختن نرده پله، بالکن، تراس، حفاظ پنجره و ... استفاده می شود.

۰۳/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی