مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

مرکز بازاریابان

این سایت متعلق به حرفه ای های بازاریابی می باشد.

9 حقیقت جالب درباره جکی چان که نمی دانستید

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۵۷ ب.ظ


عکس موهای سفید و دید متفاوت جکی چان بازیگر محبوب هنگ کنگی که نقش های بدلکاری در کمدی های اکشن را بر عهده دارد دلیلی برای بررسی نکات جالب زندگی است.

بهترین اتفاق آخر هفته این بود که تلویزیون یک فیلم جکی چان را نمایش داد. به عبارتی یک فیلم کمدی پر از صحنه های جذاب و مطمئناً جذاب است. در نهایت، فیلم با تیتراژ پایانی یک صحنه از پشت صحنه به پایان رسید، بسیاری از بچه ها شگفت زده شدند و شروع به تقلید از حرکات کونگ فوی جکی چان کردند. باورش سخت است که این بازیگر با استعداد حالا با موهای سفید و ریش ظاهر شده باشد، اما باید اعتراف کنیم که جکی 70 ساله است و تصویری که از او می بینیم در مورد گریم جدی است.

جکی چان علاوه بر حضور در فیلم ها به عنوان تهیه کننده، در دو فیلم پرفروش در سال 2023 بازی کرد. یکی از آنها «اعتصاب پنهان» است که با جان سینا انجام داد و در کمال تعجب، در سن 69 سالگی نیز هیچ نشانه ای از پیری از خود نشان نداد. آماده نشده فیلم دوم «سواری» نام داشت که در آن نقش بازنشسته ای را بازی می کرد که تصمیم گرفت با اسب خود به عرصه بدلکاری و کارهای سنگین سینما برگردد. جکی چان نقش خود را در این فیلم بازی کرد با این تفاوت که او به عنوان بازیگر اصلی فیلم ضعیف نیست. اما صحنه های پر از دعوا و شیرین کاری، گریم دائمی و خیلی چیزهای دیگر در این دو فیلم با دیدن عکس جدید این بازیگر زیبا، ما را با میزان پیری شگفت زده کرد. اگر شما هم از طرفداران این مرد بامزه و خلاق هستید، مطالعه این فایل را از دست ندهید.

9 حقیقت جالب درباره جکی چان که هرگز نمی دانستید

چان کونگ سان سوپراستار هونگ گنگ است، ما او را با نام جکی چان می شناسیم و البته بیشتر اوقات او را جکی جان صدا می زنیم. این بازیگر 70 ساله که در ترکیب بدلکاری های خطرناک، زمان بندی عجیب و هیجان انگیز، کمدی و اکشن شهرت دارد، جایگاه ویژه ای در صنعت سینما به خود اختصاص داده است. پس بدون شک او پس از بروس لی مهم ترین نماد سینمای رزمی شرق آسیا و موثرترین رزمی کار سینماست. حتی اگر بسیاری از فیلم های او را دیده باشید، بعید است به اندازه بازیگران هالیوود با زندگی او آشنا باشید. به همین دلیل ما رازهای کمتر شناخته شده زندگی او را فاش کردیم.

1. باید بدانید که جکی چان، دشمن شرکت های بیمه، در طول فیلم های خود بدلکاری های شدید انجام می دهد و به همین دلیل رکورد بیشترین بدلکاری توسط یک بازیگر زنده در کتاب رکوردهای جهانی گینس را به خود اختصاص داده است، بنابراین هیچ شرکت بیمه ای قادر به انجام این کار نخواهد بود. آی تی. او مسئول پنهان نشدن آن در فیلم هایی است که اجرای کامل را می طلبند.

2. اهدای ثروت خود به خیریه چند سال پیش گزارش شده است که جکی چان تصمیم گرفت کل ثروت 130 میلیون دلاری خود را به امور خیریه اهدا کند. هنگامی که خبرنگاران از او پرسیدند که چه بخشی از دارایی خود را به پسرش واگذار خواهد کرد، او گفت که "جی سی" باید به تنهایی پول دربیاورد. البته در نهایت کارکرد این داستان مشخص نیست.

3. والدین مرموز این اشتباه نیست که بدانید مادر جکی چان یک دلال تریاک بود که در دنیای جنایتکاران چین قمار مشهور بود و پدرش جاسوس دولتی بود که بعدها رهبری یک گروه جنایتکار را بر عهده داشت. پدر چان زمانی که به جرم قاچاق تریاک دستگیر شد، با همسرش، مادر چان آشنا شد.

4. آنها تقریباً او را فروختند که این واقعیت که خانواده یک جنایتکار است آنها را ثروتمند نمی کند و خانواده جکی آنقدر فقیر بودند که تقریباً او را در کودکی به یک خانواده ثروتمند انگلیسی نفروختند. خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

5. جکی چان نام واقعی او نیست او زمانی که به عنوان کارگر ساختمانی در کانبرا استرالیا کار می کرد، نام جکی را برای خود انتخاب کرد. داستان او از این قرار است که وقتی دوران بازیگری او در هنگ کنگ در دهه 1970 خوب پیش نرفت، او و خانواده اش مجبور شدند به کانبرا در استرالیا نقل مکان کنند.

6 او در کودکی خواننده بود، جکی خان علاوه بر موفقیت به عنوان بازیگر، یک خواننده نیز هست و به زبان های انگلیسی، کانتونی، ماندارین، ژاپنی و تایوانی آواز خوانده است. جکی پایک در کودکی در مدرسه اپرا تحصیل کرد و آهنگ هایی مانند کونگ فو را نیز اجرا کرد. او اغلب ترانه هایی از فیلم هایش را می خواند

7. قاتل بلوک سیندر هنگامی که جکی چان از یک برنامه بازدید کرد، نه تنها با مصاحبه خود حضار را سرگرم کرد، بلکه آنها را با مهارت های کونگ فو خود شگفت زده کرد. او 12 بلوک سیمانی را با دستانش شکست. این بلوک ها به سه گروه چهارتایی تقسیم و روی هم قرار گرفتند. جک یک تخم مرغ را در کف دستش گذاشت و تمام بلوک های سیمانی را با همان دست شکست. در زمانی که این قدرت و توانایی های خاص ظاهر شد، سلامت تخم مرغ همچنان خوب بود!

8. ضبط یک برداشت طولانی در سال 1982، سکانسی در فیلم لرد اژدها وجود دارد که در آن جکی چان مجبور شد با پاهایش توپی را با پرهای بدمینتون پرتاب کند و جکی تصمیم گرفت این سکانس اکشن آکروباتیک را در یک برداشت مداوم که 40 زمان طول کشید، شلیک کند. طولانی طول می کشد طول می کشد. طبق گزارشات، او این نقاشی را 2900 بار تکرار کرد تا به سکانس کاملی که می‌خواست برسد.

9. زمانی او یک نگهبان بود، زمانی دیگر یک قلاب بازی، و در یک دعوا یک حامی را ناک اوت کرد و سپس دید که قسمتی از استخوان بازویش بیرون زده است. جکی به دلیل ترس از پلیس به بیمارستان نرفت، اما سعی کرد استخوان را در جای خود قرار دهد. دو روز بعد متوجه شد که استخوانی که از دستش بیرون زده بود، در واقع دندان مردی بود که او را زمین زد.
 

۰۳/۰۵/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی